Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jeg har prøvet søgemaskinen herinde, men har ikke rigtig fundet noget brugbart. Ud fra google søgning på vicks vaporub er det et middel der bruges imod hoste, stoppet næse, forkølelse og lignende.

Når jeg læser rundt på især amerikanske sider om mdma, er der tit folk der skriver, at det der vicks vaporup skulle være et af de niceste rolling-tricks.

Men hvad er det der gør, at det skulle være oplagt at bruge under påvirkning af MDMA?
Og rent praktisk skal det påsmøres, fordampes, inhaleres eller hvordan bør man anvende det?

Silver_Bullet

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det gør ikke noget, det må bare være følelsen på huden/i luftvejene. Kamfer er lokalt bedøvende ligesom menthol er til en hvis grad. Menthol giver desuden følelsen af kulde. Følelesen af menthol i luftvejene er også markant.

Du kan eventuelt prøve dig frem med ren menthol. Mener 5g koster 30 kr på apoteket.

Medlem
Brugeravatar

Ingen herinde der har prøvet dette, og kan berette om det er noget værd?

Jeg læser ellers historier om, at folk i usa render rundt til raves med støvmasker på, hvori det stads er smurt på indersiden, fordi det skulle være så godt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg så noget der kunne minde om det på Ozora, eller, formålet var nok det samme.

De kom noget menthol på ens hænder, så skulle man tage begge hænder og dække for næse og mund og inhalere kraftigt, og så fik man den friskhedsfornemmelse/kølende effekt, som menthol nu engang har.
Så tror der er hold i det, men tror også du klarer dig fint med menthol fra apoteket.. Det andet ville nok også vække en del opmærksomhed, men muligt er det sikkert.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]