Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 14:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ketogan
Junior medlem

Hej, har spørgsmål om ketogan og oxynorm: Kan det indtages IM og hvor meget mindre skal dosis så være i forhold til hvis man indtager dem normalt? Håber nogen har erfaring de vil dele:)

Titel: Re: Ketogan
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg vil på det kraftigste fraråde at tage tabletter ved injektion. Mange af tablethjælpestofferne er svære at filtrere helt fra, og kan gøre stor skade hvis de kommer i blodbanen eller sætter sig fast i en muskel. Selv noget relativt uskyldigt når indtaget oralt, som mikrokrystallinsk cellulose, kan medføre betændelsestilstande, abcesser og tilstopning af kapillærer. Det er meget seriøse risici at løbe blot for at få lidt mere ud af sine rusmidler.

Junior medlem

okay, men ingen der har gode erfaringer med det?

Dedikeret medlem

Oxycodon har en biotilgængelighed på over 80% hos de fleste, så sprøjteleg her er overflødigt.
(Især kapslerne er dog gode til IM/IV da de er rent pulver)

Ketogan har en b/o på cirka 30 procent oralt og 40 procent rektalt. IV ligger den på omkring 50%, så der er ikke nogen stor IV-gevinst.

Junior medlem

Okay og tak for svaret :) ... Håbede ellers lige på, at kunne nøjes med mindre, hvis der var en måde, at få dem til at virke bedre på :(
De er jo ikke altid til at få fat i... Er der noget andet man kan indtage der kan forstærke virkningen, og er det kun Ketogan og Oxynorm der virker på den her måde?

Dedikeret medlem

Du skulle bare vide hvor heldig du er! Ketogan findes kun i Skandinavien ;)

"Er der noget andet man kan indtage der kan forstærke virkningen"
Mnjaeh, med nogle opiater: Hydrocodone og Kodein f.eks kan man TEORETISK forøge virkningen ved at potentiere med f.eks grapefrugtsaft eller andre stoffer (acitenil f.eks). (Gør at det bliver optaget bedre i leveren).

Grunden til at jeg siger teoretisk er 1: Personligt har jeg aldrig synes at det er alt besværet værd, på trods af en 500 mg daglig vane, og 2: Alt den tid og penge er bedre investeret i flere piller. Medmindre man er typen som elsker at udbrede sig om "potentiering" på netforums for junkier som burde vide bedre.

"og er det kun Ketogan og Oxynorm der virker på den her måde?"

Øheh hvilken måde?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Teoretisk bør du også kunne øge potensen med antihistaminer.

//blazR

Junior medlem

Jeg mener de 2 virker nogenlunde ens på mig, men måden er jo ikke til at beskrive, da det jo er meget individuelt fra person til person... Nogen bliver afslappede, andre euforiske osv osv. Mente om der er nogen præperater man kan sidestille dem med :) - og regne med at få samme virkning fra..

Junior medlem

Ok, det må jeg prøve, hvad er det der gør at antihistamin kan hjælpe?

Dedikeret medlem

Det meste af virkningen fra antihistaminer er synergi: To stoffer fucker dig bedre op end et enkelt.
Andre opiater: Well, personligt har jeg altid foretrukket det lidt speedede oxycodon. Morfin er mere afslappende og varer længere. Metadon har altid haft en afsindig speedet effekt på mig, Hydrocodone (kan skaffes online, findes ikke i Danmark) er god sjov. Fentanyl har lidt et ry som opiaternes crack kokain. En halv time efter har man lyst til at ryge/tygge noget mere. Mine erfaringer ihvertfald.

Junior medlem

Okay, tænker ellers at antihistamin er sløvende.. Er det bare Benadryl eller hvilket skal det helst være? Jeg har det ligesom det du siger, at det der giver lidt speed er det bedste.. Og almindelig morfin er ikke noget for mig, bliver bare total tung i kroppen af det, og helt ugidelig.. Hvor jeg med de andre bliver helt frisk og får ordnet alting på én aften :)

Junior medlem

Hej igen:) Nu er jeg blevet tilbudt metadon.. Eleusis skriver speedet effekt, det er lige det jeg savner som jeg fik af både ketogan og oxynorm førhen.. Kan jeg så forvente det mon? Eller mon det osse bare går væk med tiden? Hvor stor dosis mon jeg skal prøve med? Jeg kan tage 5-8 ketogan og 10-12 ox 10mg.. Uden altså at blive andet end kun lige behageligt påvirket. Håber nogen har erfaring de vil dele:)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Eleusis skrev:
(Især kapslerne er dog gode til IM/IV da de er rent pulver)

er det Oxynorm du snakker om? For der er da noget mere end 20 mg. i en 20 mg. Oxynorm, nok nærmere 100 mg.. Så det er altså ikke rent oxycodon der er i kapslerne.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ingen gode erfaringer med Ketogan tabletter der filtreres og indtages med kanyle.Ketogan er nok DET farligste stof,når det drejer sig om piller der skydes (efter Nembutal blev forbudt).Gør dig selv en tjeneste og styr LANGT uden om dem.Det er en helt anden sag hvis det er injektabil væske der er beregnet til IM,IV osv.Oxys har jeg ikke den store erfaring med,men vil generelt advare dig mod at filtrere og skyde piller.Det er noget erfarne junkies gør,når de ikke kan få fat i Heroin,og selv der går det galt af og til,specielt med Ketoganerne.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]