Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 17:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Har ikke prøvet det selv, men kan kun anbefale du har erfaring med stofferne hver for sig et godt stykke, før du prøver det.
Ville nok først tage svampene, og så MDMA på comedown. Men har som sagt ikke prøvet det selv.

Ja og jebg elskejr dguldbhahetr

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
1. Jeg synes de to stoffer fungerer rigtigt godt sammen. Det gir roen fra svampene i kroppen, den der tilstand af - at alt bare er som det skal være. Samtidigt med at du får gang i kroppen pga. MDMA'en. Det er ikke en kombo jeg ville synes så meget om hvis jeg f.eks. bare sad derhjemme, men mere hvis jeg f.eks. har været til nogle psytrance-fester. Jeg synes de supplerer hinanden godt således at man får det bedste ud af dem begge.

2. Jeg synes netop ikke det bliver for intenst, men det handler selvfølgelig også om dosis. Hvis jeg f.eks. tar 1-2g. svampe, og 120-150 mg. MDMA, så er det helt perfekt.

3. Mine personlige erfaringer siger mig, at jeg ihvertfald bedst kan lide at tage MDMA'en først (mit comeup på MDMA er forbundet med en del rastløshed og til tider ubehag), og så vente til det virker ordentligt, for derefter at tage svampene - dem får jeg nemlig ingen ubehag overhovedet af. Men hvis jeg først var på trip, og så skulle til at have et comeup på MDMA, ville jeg synes det var lidt nederen,

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
Hvad med en kombination af 2cb og MDMA?

Medlem

Offtopic: Er det bedste bud på et alternativ til candyflip, hippieflipping? Der er i mit hoved ikke meget hippie og en amfetamin, tilbage i skrivebordet med det navn.

Har forsøgt virkelig at skumme fløden, ved at tilsætte emma til comedown, der i forvejen på svampe imo er ubeskrivelig rart. Det store plus var at klarsynet foregik med hurtigere tankegang, minus var lettere kvalme. Synes det passer langt bedre med syre, når man mixer noget stimuli med noget bedøvende, skal dosis være helt rigtig, ellers er det fysisk forvirrende.

Kokain og morfika er det bedste eksempel på det, rammer man doseringen rigtigt, arbejde de sammen i en smuk harmoni. Rammer man den ikke, er det som at blive skubbet igang, bare for at blive kastet tilbage i stolen.

Mvh
Anarkrig

Medlem
Brugeravatar

Hippie flipping er fucking awesome! Det vildeste jeg har prøvet nogensinde! især hvis du lige pepper det op med lidt lattergas! :-D
Min første "rigtige" oplevelse med psychedelia. Det vil sige jeg har prøvet lidt 2c-b før.
Vi startede med at tage omkring 90 eller 100 mg MDMA, da vi kunne mærke det virkede tog vi svampene. Redoserede så senere med med 100 mg Emma mere.
Kan kun anbefales.
God vind.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]