Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 09:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ritalin?
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
En ven og jeg har snakket om at prøve vores første gang med syntetiske stoffer. Vi har nogle Ritalin Uno piller liggende, 30mg.

- Hvor stor en dose skal der til?

- Kan vi bare sluge pillen? (Hvis ja, hvor langtid går der før det virker?) eller skal det sniffes (vi er bare ikke så meget for at sniffe det!)

Det skal lige siges, at jeg har søgt rundet på forummet, og har ikke fået 100 % svar.

:cheers:

Titel: Re: Ritalin?
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ritalin uno er depotkapsler, så indholdet skal knuses helt før I bruger dem, lad være med at sluge dem som de er. Åben dem og knus indholdet.

I kan sagtens spise pulveret når det er knust. Slug det som en bombe i en lille smule toiletpapir eller jointpapir, eller put bland det i jeres øl, lidt sodavand, kaffe, etc..
I kan også sniffe pulveret, så virker det hurtigere - men det er også fint at tage oralt.

Hvis I ikke har erfaring med andre stoffer er 30 mg på en gang pr mand sikkert en fin dosis. Jeg plejer at tage mellem 20 og 50 mg på en aften.

Medlem
Brugeravatar

30 mg lyder som en ok dosis, omend man godt kan gøre det på 20 mg.

Nu har jeg ikke haft Ritalin på depot, kun et ligende mærke ved navn medikanet.
Her skulle dem som er blå være langsomt optagende og de hvide hurtigt optagende.
Om dette gælder Ritalin UNO ved jeg ikke.
Virkningen vil være ca. være 1½ time.

Første gang jeg tog ritalin endte jeg med at tage ca. 70-80mg i løbet af aftenen. Det var ret meget for meget, og da jeg trippede af havde jeg vildt ondt i kæben efter at have spændt for meget og skåret tænder osv. i 12-13 timer i træk.
Jeg slugte en 40mg kapsel og redoserede senere med endnu 30-40mg. Det virkede ret hurtigt! (30-40 min)

Medlem
Brugeravatar

Ritalin er noget lort, medmindre du vil bruge det som study drug, imo. Det kan dog også være meget sjovt at sidde og høre tramp og skrive en 12 sider lang engelsk stil, men comedown er FUCKING NEDEREN. Man bliver vildt jittery og kan ikke sove. Har det som en robot på standby funktion, sidder bare og stener for hårdt med vidt åbne øjne. Mht. dosis, er det meget forskelligt. Jeg lader til at have en større naturlig tolerance end de fleste, og skulle kyle adskillige 25mg tabletter ned for at få en ordentlig virkning. Start med at knus en af pillerne og æd den og se hvad der sker. Oral administration har stort set den samme virkning og det varer i længere tid end snifning, og at sniffe time-release piller er ekstremt ulækkert.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Arh, humorcide, som altid påvirker forskellige stoffer folk forskelligt. Jeg kender flere der foretrækker Ritalin frem for f.eks. D-amfetamin, og synes også selv godt om virkningen og manglen på comedown (for mig i hvert fald).

Medlem
Brugeravatar

Tias skrev:
Arh, humorcide, som altid påvirker forskellige stoffer folk forskelligt. Jeg kender flere der foretrækker Ritalin frem for f.eks. D-amfetamin, og synes også selv godt om virkningen og manglen på comedown (for mig i hvert fald).

Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har ikke nogle søvnproblemer når jeg har prøvet ritalin? Kan sagtens æde en pille og så i seng når den sparker ind.
Får alle andre her søvnproblemer?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
NeXu$ skrev:
Jeg har ikke nogle søvnproblemer når jeg har prøvet ritalin? Kan sagtens æde en pille og så i seng når den sparker ind.

Åååårh, du for vild man!! :roll:
Du kører den vilde stil. Holla!

Hvad tror du selv? Hvilken effekt tror du stimulanser har på det sympatiske nervesystem?

Hvis man har en velfungerende krop, vil der selvfølgelig opstå søvnproblemer i forbindelse med indtagelse af stimulanser.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
NeXu$ skrev:

højst sandsynligt fordi du har damp ^^

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fuck det lort. Hvis jeg har en lidelse som ritalin er kuren til vil jeg hellere leve som jeg gør nu i stedet for at tage det, for det er virkelig ikke fedt psykisk at tage det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]