Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 00:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tjekker gulvtæppet efter rester.
Hey psy. Jeg står i den situration at jeg skal til marked i næste weekend. Min ven og jeg har så købt nogle absolut helt rene MDMA krystaller, og vi overvejer at tage det lørdag, men vi er meget i tvivl om hvorvidt det ville være hensigtsmæssigt, da vi skal gå rundt på pladsen og snakke med en fandens masse mennesker og hygge os.

Mine spørgsmål lyder så som følgende:

1. Kan det lade sig gøre at være på MDMA og omgåes andre mennesker, som kun har indtaget alkohol, og sammentidigt få en fed aften, uden at blive opdaget?
2. Hvis vi skal tage MDMA, så skal vi cirka holde den kørende fra kl. 18 til 4 næste morgen, hvordan ville en dose og evt. redosering så se ud, vi tænker lidt på at tage en stor dosis, evt. 120 mg. på helt fuld mave, eller ville det være helt hen i vejret?

Glæder mig til at få nogle gode og brugbare svar :)

Mvh. John.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg læser lidt mellem linierne at i ikke har prøvet MDMA før?

I så fald ville jeg personligt ikke at vælge et marked med en masse stive mennesker første gang. Omvendt, kender i rusen ville i også vide at MDMA er stort set perfekt til at gå rundt og hygge jer og snakke med en masse mennesker ;-)

Min erfaring er at hvis folk er stive eller ikke ved hvad de skal kigge efter, så kan man sagtens skjule en moderat MDMA-blæser... Men det kræver lidt træning

Medlem
Brugeravatar

Cool, tak for det hurtige og meget brugbare svar :D

Det er vores jomfru tur på MDMA ja, så det er jo vigtigt at det bliver de rigtige set og settings. Hvor stor en dosis vil du anbefale oralt indtaget til en moderat blæser?

Mvh John.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
John Abruzzi skrev:
1. Kan det lade sig gøre at være på MDMA og omgåes andre mennesker, som kun har indtaget alkohol, og sammentidigt få en fed aften, uden at blive opdaget?

Altså jeg synes personligt det er træls at skulle prøve på at nedtone de fysiske reaktioner ved påvirkningen, ved at gå og skulle holde lidt tilbage, og hele tiden tænke på hvordan jeg ser ud. Det er lidt svært at flyde med rusen, hvis man skal gå og holde tilbage hele tiden.
Jeg undgår ikke at se lidt for påvirket ud i hele ansigtet på MDMA, plus at kæberasleren og pupillerne heller ikke er til at tage fejl af.
Men der er nogen mennesker der ser mindre påvirkede ud end andre i situationen, og de er selvfølgelig bedre stillede til at se så normale ud som muligt. Sidst jeg var på MDMA var jeg samtidigt på diskotek, og der var ikke en eneste der sagde noget, men de fleste folk var selvfølgelig også selv fulde, og lyset er også en anden sag sådan et sted end udenfor i dagslys.

John Abruzzi skrev:
2. Hvis vi skal tage MDMA, så skal vi cirka holde den kørende fra kl. 18 til 4 næste morgen

Så lang tid plejer jeg ikke at trække den på MDMA overhovedet, og jeg mindes ikke at redoseringer har hjulpet mere end max 2 gange under den samme tur, og jeg rammer aldrig en påvirkning der matcher den første.

Men hvis det er jeres første tur, så ville jeg slet ikke gøre det der i den sammenhæng. I ved jo ikke hvordan I reagerer på stoffet.

Senest rettet af Halose 15 aug 2011 18:22, rettet i alt 2 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der er utallige tråde om netop det - desuden er vores Wiki jo med doseringsvejledninger :-)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
I kunne prøve og bombe 50mg (nu kender jeg ikke jeres vægt) for at lugte lidt til hvad det er, hvordan det virker, hvad det gør for jer osv.

Som nævnt før, en mdma blæser kan være voldsom at kigge på, og bare lidt viden om det så kan man hurtigt spotte at i ikke kun har drukket.
Og det er ikke sjovt at gå og holde igen.

Personligt har jeg så meget kæberasler at man (bare på speed) kan spotte mig på 500m afstand, med en kæbe der hænger i den ene side af fjæset, og lille læsben når jeg snakker. Det æ for sjov! 8)

Medlem
Brugeravatar

Min kampvægt ligger på 80 kg. imens min ven vejer en 75 kg.
- Er det mere voldsomt med kæberaslen osv. på MDMA end det er på den kære amfus? Og tror i at en dosis på 100 mg. og to redoseringer på 50 mg, den første efter 1,5 time og den næste efter 3 timer, ville være for meget? :)

Mvh John.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Ja, jeg vil mene at kæberasleren er værre på MDMA, end på amf. Mht dosering, så lyder det fint, men der er nogle folk der reagerer kraftigere på mdma, end andre. Men det ser umildbart ikke ud til, at der er nogen ko på isen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Hvis du vælger og ignorere påbuden om at tage MDMA første sådan et sted, så virker dosis ikke helt ved siden af, nej.

Ja, kæberasleren er ofte mere voldsom hvis du har tendens til kæberasler, mange kan også få det man kalder MDMA-fjæs, hvor kæben flyver rundt, og har tendens til åbne munden helt op når man evt. danser eller lign.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Men trådstarter, hvis I ikke har prøvet det før og derfor ikke ved hvordan I reagerer på det, så er det ikke til at sige om folk vil kunne se det på jer eller ej, eller om det bliver for voldsomt for jer.
Ved ikke hvor travlt du selv synes du har med at få prøvet MDMA, men ellers ville jeg gemme det til en anden lejlighed og så få en hyggelig aften på marked med en fadøl i hånden istedet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Jeg ville bestemt ikke gøre det første gang sådan et sted. At skulle skjule min kæmpe-koger gør ikke noget for min rus. Og som før sagt aner I jo ikke hvordan I reagerer på det. Personligt er det meget nemt at se på mig, da jeg bliver helt ekset og fuldstændig knast at se på. Det ville jeg nødig have skulle overgå jer i et stof-sky forum.

Medlem
Brugeravatar

Tyg noget tyggegummi, få fat i noget magnesium, eller tag nogle multivitaminer. Det burde kunne hjælpe lidt på det :)
Skal nok blive en god tur

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Hvis det var mig ville jeg ikke tage det i bomber til et marked men derimod sniffe det da virkningen er meget forskællig fra hinanden
bombe kan man blive mega smeltet af og bare ligge og stønne og svede men i snit får man bare vold smader på :D
så den sidste ville jeg gøre :D hvis det var mig men jeg tager ikke MDMA synes ikke om stoffet

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes klart bedst om virkningen ved oral indtagelse. Derudover kan i også bedre nå at mærke virkningen, hvor den nok nemt kan komme bag på jer ved insufflering.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
den kom bag på mig første gang jeg tog en streg af det, og fuck hvor fik jeg skrald på. skulle ned til en ven og det tog normalt 20 min på gåben men jeg gjorde det på 10 min :O men ja jeg fik da et lille shok da det lige kom op og så blev det bare aktivt med det sammen.

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

SortSnog skrev:
Derudover kan i også bedre nå at mærke virkningen, hvor den nok nemt kan komme bag på jer ved insufflering.

Hvad mener du med 'bedre nå at mærke virkningen'?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg blev ihvertfald spurgt om hvorfor mine pupiller var så store som møllehjul sidst, det var dog ikke på MDMA, men 5-apb, men hvis der er en som kommer til at kigge dig i øjnene og det er højlys dag, kan man straks se det ser mærkeligt ud og unaturligt ud.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Halose skrev:
SortSnog skrev:
Derudover kan i også bedre nå at mærke virkningen, hvor den nok nemt kan komme bag på jer ved insufflering.

Hvad mener du med 'bedre nå at mærke virkningen'?

At der går længere tid fra de første effekter til man peaker. Overgangen fra upåvirket til "brændt af" kommer mere glidende og rusen kan derfor være nemmere at kontrollere.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tvivlsomt når du sveder som et svin, har pupiller som tekopper og ligger an på fede dorit.

2. Hvis vi skal tage MDMA, så skal vi cirka holde den kørende fra kl. 18 til 4 næste morgen, hvordan ville en dose og evt. redosering så se ud, vi tænker lidt på at tage en stor dosis, evt. 120 mg. på helt fuld mave, eller ville det være helt hen i vejret?
MDMA virker 3-4 timer. Tager i mere efter en enkelt redosering rister i hjernen maks og får en total lorte effekt.

Medlem
Brugeravatar

Tak for de mange svar allesammen, vi har overvejet det, og vi har tænkt os at vente til en anden god gang :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]