Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 14:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: amfetamin?
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
hej allesammen 8)
jeg har lige fået fat i en ordentlig røvfuld amf men ved ikke helt om jeg gider bruge det for folk jeg kender siger at man let bliver hooked på det og at det ødelægger en.
ville lige hører om hvad de lidt mere erfarne siger inden jeg gør noget åndssvagt :roll:

Medlem

Der er rigtig mange tråde omkring dette, og du kan sagtens finde svar på dit spørgsmål.
Men for at gøre det kort;
Det er svært at sige om du bliver hooked på amfetamin, det kan skifte fra person til person, men ja - man kan let blive det. Det er et ekstra boost som kan være rart at have i visse i situationer, men hvis man vænner sig til det, så er det også sværere at undvære.
Jeg er blevet træt af amfetamin, men når først jeg får det, så synes jeg det er fedt :) Du kan sagtens tage amfetamin til byturen eller festen, men lad for Guds skyld være med bare at sidde og sniffe og stene det alene eller sammen med venner, det er sgu for bumset ;) Prøv desuden at undgå at tage det hver weekend.

Medlem
Brugeravatar

På den anden side ville jeg anbefale, at tage stoffet for sig selv første gang. En del føler sig ikke fulde når de drikker på amf. Hvis man drikker i store mængder og tager amf samtidigt kan det være farligt. Dog er jeg enig i, at det er et fest stof og ikke noget jeg ville side og sniffe alene eller sammen med andre og ikke lave en skid andet. Personligt ville jeg kun bruge stoffet til at pifte en god fest op et hak eller to.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

tak for hurtige svar (: tror jeg vil prøve lidt i aften så :rocking:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Når jeg en sjælden gang imellem tager amf i byen og drikker samtidig, plejer jeg at måle min brandert på, hvor meget jeg tør. Hvis jeg, uden at føle en skid, kan gå hen til hvem-som-helst og spørge om hvad som helst, så behøver jeg ikke drikke mere. :D Eller måske bare holde den til en fadøl hver time til halvanden... Min pointe er, husk på hvad du foretager dig i rusen, for du kan ikke mærke trætheden og det kan nemt snyde dig. Hygge.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... a&start=20

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
Personligt indtager jeg det næsten, kun når jeg har drukket og det er utrolig dumt. Tømmermændene er uudholdelige, da amfetamin undertrykker kroppens naturlige behov og man har meget svært ved at drikke og spise det fornødne kost. Udover det kan man have utrolig svært ved at sove, så en kombination af ingen mad = ingen energi, ingen søvn, for meget alkohol, smøger, amfetamin = giftstoffer, så bliver kroppen sat på en svær opgave, og det kan være en svær kamel at sluge. Det kan tage dage at komme sig over sådan en tur. Men selvfølgelig alt med måde, jeg kan bare ikke få min krop til at fungere på den overnævnte kombination, som er den mest udbredte.
Så hold doserne lave, lad være med at drikke særlig meget alkohol, spis godt med kulhydrater og fedt eller bare mad, som er nemt at nedbryde, og forsøg at få noget søvn, så du ikke kører flere døgn på skidtet. Det er hvert fald min erfaring, men i øvrigt en udmærket rus, jeg synes bare ikke den er tømmermændende værd.

Medlem

Hvordan er det egentlig gået med det justchill?

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen - Nord for Aalborg! -.-
Som solataris siger, så pas på, for tømmermændene kan for nogen være uudholdelige, især i starten, hvor det er helt nyt, og man aldrig har prøvet at være i søvn underskud før. Hjerne kan spille en nogle pus, og du kan ligepludselig få følelser frem du normalt ikke ville have. Hvis din psyke normalt ikke er stærk, så vær ekstra forsigtig, for amf-tømmermændene snyder dig! :) Be carefull... Udover det, så er amf et okay fest stof, men alt med måde. Når først du har festet på amf en gang, er det svært at undvære til alle fremtidige fester. :) Så mit åd er bare, at lade det være. ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

yodawgyo skrev:
Hvordan er det egentlig gået med det justchill?

har brugt en smule lidt her og der men har ikke rigtigt haft tid til at gå amf amok endnu (:
synes det er en spændene følelse når ens ben er sådan vægtløse og man bare er fuld af energi.
men synes selv at jeg måske bliver lidt for manisk når jeg har sniffet :roll:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]