Hilser lige pænt
- Jeg har læst en masse på det fourm, gennem årene. Men nu har jeg taget mig sammen til at lave en profil for at lære noget mere, standard !
Mig og en masse bekendte og randoms - havde den vildeste fest igår. jeg havde blæst en del amfetamin i løbet af aften. nok ca. 0,5-1,0g ... Og der intet der, det en ren amf som vi har haft igennem en acetone rens dagen inde

mums... haha...
En af mine venner kom tilbage efter en tur på tanken, det skal siges vi var nok 50-60 mennesker i en villig, hvor der blev røget godt i gennem og alle var sprit stive! - okay okay til sagen, sidder her i et ondt efter trip ...
Min ven X havde taget nogen homies med, som igen kendt men cool dudes, ham den ene smider en pose på boret med ca 10-12g OG DET ER DER MIT SPØRGSMÅL KOMMER !
Maden havde ikke så godt styr på hvad det var han havde, men han var overbevist om det hed "EMT" findes det ? - og samtidig sagde han rusen var en blanding af MDMA OG COKE ? Hmmm det lyder jo fantastisk, ej. Men jeg var så hjernedødt blæst i hvorvejen at jeg igen fornuft havde med mig så hakkede 3 gode af dem, ca hver af. 0,3g
Og jeg rusen kom med det samme! virkeligt! - havde det bedste følelse jeg har prøvet i nu på narko, og var helt enig i hvad han sagde, at det var den sanselige MDMA og festen for coken + amf...
Har aldrig nydt et samleje/intimt kontakt før, aldrig!...
Mit spøgsmål lyder så ? HVAD FUCK ER EMT ? vis det findes ellers en skud på hvad det er jeg har blæst !?! :S
konsistensen, var lidt fugtig med kunne godt hakkes, helt vidt og svier lidt, men der var igen smag af laktose
KAN DU HJÆLPE OG UNDSKYLDER MANGE GANGE FOR DET TOTALT SLUKKET SKREVET TEKST ! HAR IKKE SOVET I NU

haha 48 timer

en fest til det ferie jo ....
MHV HvemDerHamDer