Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 05:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ketogan
Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Halløj.

Kan man bruge Ketoganer til at falde ned på efter en amf/methylone tur ligesom med benzoer?

Titel: Re: Ketogan
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Tja. Der er en risiko for at overbelaste hjertet ved den kombo (en slags speedball), hvilket kan være fatalt. Venter du til du er på vej ned fra amf/methylon med at tage ketogan skulle det være mindre risikabelt. Dvs sådan en 4-5 timer efter sidste methylon indtagelse og måske en 5-6 timer efter amfetamin indtagelse (tallene er min personlige vurdering).
Ketogan er noget af det kraftigste opioid du kan komme i nærheden, så vær opmærksom på afhængighed.
Desuden ved jeg ikke, hvor klogt det er at bruge ketogan til at falde ned på af den grund, at du meget muligt falder i søvn, og det kan være forbundet med fare at falde i søvn mens effekten af stærke opioider er på sit højeste - specielt, hvis man ikke er vandt til opioider.

Medlem

Tak for svaret. Jeg undlod at spise dem, tænkte det var bedst bare at falde i søvn naturligt - også spise dem en anden dag ;)

Hvad er en god dosis at begynde ud med (har ingen tollerance overfor opiater). Har prøvet at spise 1½ uden effekt. Kunne mærke lidt da jeg røg en joint samtidig?

Medlem

Vil mene at 15-20 mg er en rimelig start dosis, men så nu helst at du startede forsigtig ud,da du kun har prøvet det en gang før. Evt. 10 mg med en redosering på 5-10 mg, hvis du ikke mærker det store :)

Medlem

Jeg prøver med 10mg + en joint næste gang. Venter 2 timer og ser ad hvis der ikke er gevinst må jeg redosere. Mange tak for hjælpen ;)

Medlem

10 mg, med eller uden joint, er IMO en perfekt startdose, bare husk at tolerance opbygges hurtigt, så vent lige et par dage før du prøver igen. Husk at tage dem på tom mave. Synes det ville være synd at tage dem efter en tur på amfetamin for at falde i søvn på, Ketogan er simpelthen så dejligt, har aldrig følt så stort et velbehag :gud: Jeg har desværre ikke adgang til dem længere, hvilket sikkert er meget godt...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]