Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 23:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: live in the dark jylland, half a mile from the mushroom field
yaw..

jeg sidder her og lyster at indtage kokain, efter to års pause begrundet af organisk psykose..
EDIT: (unbdskyld, jeg skulle lige ud af døren midt i beskeden)
jeg funker faktisk fint den dag i dag, men jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal tro angående tilbagefald ud fra mine tidliger dårlige oplevelser med amfetamin..
hvad skal jeg tro angående risisi bag at tage kokain? skal jeg regne med tilbage fald?

korte og hurtige beskeder modtagets med glæde, bare jeg kan få noget udefrakommende indflydelse til at skabe grundlag for min kommende beslutning.

Best greetings
D.A.D.

Senest rettet af DisAwesomeDelusion 01 aug 2011 21:49, rettet i alt 4 gange.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Billede

Junior medlem
Brugeravatar

Halose skrev:
Billede

Billede

absolutely

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis jeg var meget usikker omkring tilbagefald, så ville jeg ikke gøre det. Vi kan ikke rigtigt svare dig på det, da din egen usikkerhed har så meget at sige.
Hvilke dårlige oplevelser er det du har med amfetamin?

Edit: Generelt vil jeg sige at man ikke skal gå ind i sådan nogen ting med frygten for tilbagefald i baghovedet, hvis ikke man kender sig selv godt nok.

Medlem

Overvej om risikoen for tilbagefald er en risiko, du er villig til at løbe for en nat med Frk. Escobar ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kom nu lige i omdrejninger og tag din egen beslutning. Hvem her inde ud over dig selv kan vide, om du har risiko for tilbagefald?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Dum ide! Lad vær, det er ikke det værd. Bliver nok heller ikke en rar tur med tanker om tilbagefald i baghovedet .. Jeg ville droppe det!

Junior medlem
Brugeravatar

:D  skrev:
Kom nu lige i omdrejninger og tag din egen beslutning. Hvem her inde ud over dig selv kan vide, om du har risiko for tilbagefald?

Lad mig gentage:
"korte og hurtige beskeder modtagets med glæde, bare jeg kan få noget udefrakommende indflydelse til at skabe grundlag for min kommende beslutning."
Jeg søger bare f.eks. erfaringer med samme oplevelse. Jeg søger noget at skabe min beslutning af fra, da jeg selv er lidt på bar bund angående hvad Jeg skal tro og tænke på trods af min nuværende stabile mentalitet?

Jeg regner jo ikke lige med at i kan skabe mig en beslutning Jeg skal træffe, men muligvis komme med nogle facs som omhandler organiske psykoser Jeg kunne bruge i mit valg.

Best greetings
D.A.D.

Senest rettet af DisAwesomeDelusion 02 aug 2011 14:07, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Siden du jo nok alligevel har tænkt dig at gøre det... Så lad være med at køre den for langt ud, sørg for at få din nattesøvn og noget mad og drikke, det er når man presser kroppen og hjernen for hårdt, at de psykotiske tilstande opstår.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Giv da manden nogle råd, i stedet for at opføre dig som om du hørte til i børnehaven.

Og med det tænker jeg på dig Halose...

Hvad er det for noget at komme med til nogen som spørger om et helt ærligt spørgsmål, hvor du muligvis kunne svare på dem og give ham hjælp, men hvor du i stedet blot vælger at komme med et billede som latterliggører hans spørgsmål om hjælp.

Læser du aldrig mellem linjerne, eller føler du dig blot for god, klog og bedre end ham til at svare på hans råb om hjælp?

Senest rettet af Armaghettó 05 aug 2011 12:43, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
I kraft af at du selv er i tvivl, ville jeg ikke gøre det hvis jeg stod i dit sted. Men fristelsen er somme tider større en fornuften,
så hvis du alligevel vælger at gøre det, synes jeg at Snoezels råd er rigtig fornuftige.

Cheers,
MarylinMortensen :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Armaghettó skrev:
Giv da manden nogle råd, i stedet for at opføre dig som om du hørte til i børnehaven.

Og med det tænker jeg på dig Halose...

Hvad er det for noget at komme med til nogen som spørger om et helt ærligt spørgsmål, hvor du muligvis kunne svare på dem og give ham hjælp, men hvor du i stedet blot vælger at komme med et billede som latterliggører hans spørgsmål om hjælp.

Læser du aldrig mellem linjerne, eller føler du dig blot for god, klog og bedre end ham til at svare på hans råb om hjælp?

Det der hører sku' ikke til på et forum hvor spørgsmål betyder meget, men svar betyder endnu mere.

Har jeg ikke givet manden nogen velmenende råd i min 2. post?
Du skal tænke på at han har redigeret sin første post efter jeg skrev min første post, og da jeg smed det billede havde han ikke skrevet andet end noget i stil med: "jeg sidder her og lyster at indtage kokain, efter to års pause begrundet af organisk psykose.. .. Mere info kommer senere", eller noget i den stil.
Det syntes jeg var en smule underligt, men da han sidenhen rettede den, så kom jeg også med hvad der skulle være et velmenende råd.
Armaghettó skrev:
Hvad er det for noget at komme med til nogen som spørger om et helt ærligt spørgsmål

Altså var der ikke nogen spørgsmål i hans post da jeg smed det billede, der var kun en kort konstatering.

Så nej, jeg er ikke nødvendigvis hverken klogere eller bedre end ham.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Halose:

Godt ord igen, Halose :)

Aner ikke hvad han har skrevet før, men sådan som hans spørgsmål lyder nu, så synes jeg stadig billeder som det der er lidt upassende, især som det første svar også (ville det i hvert fald være hvis det var mig der spurgte om råd).

Er ked af hvis det var lidt af et surt opstød jeg kom med, men havde jeg fx indsat et upassende billede eller skrevet et lortesvar ville jeg også helst have det af vide :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]