Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 08:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har her til aften prøvet at motionere på MDMA, og det gik rigtig fint. Jeg cyklede ca. 50 km. Jeg var noget i tvivl om det ville være en god kombination, så jeg planlagde min rute sådan at jeg kunne stoppe ved flere stationer undervejs og tage toget hjem, hvis jeg syntes det ikke var godt. Jeg gav cyklen godt med gas, med høj dubstep i ørene, og det var squ fedt.
Jeg tænkte at når nogen mennesker kan danse i timevis på det så kan man vel også bruge det til motion. Og det ku' man.. Andre der har prøvet motion på mdma?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Generelt skal man passe på. Kroppen er jo på højtryk på MDMA, fx har man jo bekendt højere puls. Samtidig har man svært ved at lytte til kroppens signaler - det er jo desværre set at folk har "danset sig til døde" (lols), hvilket jo bla. er pga. overophedning og derved også væskemangel. Jeg ved godt, at det selvfølgelig er et ekstremt eksempel, da de folk, der er døde på den måde, er idioter - og det er vi jo ikke. ;) Der er ingen tvivl om, at din krop under din cykeltur har arbejdet hårdere, end den vil. 50 km er fandeme meget, det ville jeg aldrig gøre. Et par kilometer maks. Hvem har ikke taget cyklen på tanken på MDMA? Det er pissefedt, ja. :D Men jeg vil sige, at som en regel skal man ikke dyrke motion på stimulanser. Der er jo ingen, der anbefaler, at man danser i timevis uden pauser for at køle af og få væske.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nå men altså, det var én bombe mdma, og jeg vil anslå den til at være ca. 50-60 mg. Så det er i den lave ende. Jeg er iøvrigt også vant til de lange ture. Jeg cykler 4000 km om året, og tager et par dage om ugen hvor jeg kører 70-80 km. Så jeg har ikke presset min krop så meget mere end jeg normalt ville gøre. .. Jeg stoppede også 2 gange for at fylde vand og sukker på systemet. Jeg havde det ikke overdrevet varmt på noget tidspunkt, bortset fra da mdma'en begyndte at virke, men da var jeg ikke begyndt at cykle endnu.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som :D . MDMA presser kroppen og hjertet nok i forvejen, lad være med at gøre det til en vane.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Pas på med at presse dit hjerte/kar-system på MDMA.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg cyklede på methylone. Ikke det samme stof. Men jeg havde hjertekramper i 3 dage fordi jeg havde kørt på noget der lignede maxpuls i 2 timer. Pas på. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Og du havde ikke spist i 2-3 dage samt ikke sovet i 48 timer passer det ikke meget godt?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej det passer ikke helt. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Alice skrev:
Jeg cyklede på methylone. Ikke det samme stof. Men jeg havde hjertekramper i 3 dage fordi jeg havde kørt på noget der lignede maxpuls i 2 timer. Pas på. :)

Jeg var på intet tidspunkt på max puls eller bare i nærheden. Og har da heller ingen kramper, eller andre gener, her dagen efter. Faktisk er jeg lige kommet hjem fra en cykeltur på 54 km, dog uden MDMA i dag :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jamen hvis du kan styre det så du ikke overbelaster hjertet er det jo fedt. Det var noget af det mest fantastiske jeg har oplevet. Dog tør jeg ikke gøre det igen. Men motion og narko er skønt hvis kroppen klarer den. Også prøvet at løbe på 2C-B afterglow hvor mine visuals sparkede ind igen. :)

Junior medlem

Det kan ikke anbefales at blande narko og trafik.

Junior medlem

Mr.Cookie skrev:
Jeg har her til aften prøvet at motionere på MDMA, og det gik rigtig fint. Jeg cyklede ca. 50 km. Jeg var noget i tvivl om det ville være en god kombination, så jeg planlagde min rute sådan at jeg kunne stoppe ved flere stationer undervejs og tage toget hjem, hvis jeg syntes det ikke var godt. Jeg gav cyklen godt med gas, med høj dubstep i ørene, og det var squ fedt.
Jeg tænkte at når nogen mennesker kan danse i timevis på det så kan man vel også bruge det til motion. Og det ku' man.. Andre der har prøvet motion på mdma?

[hsimg]http://www.lolblog.co.uk/wp-content/uploads/2008/10/facepalm.jpg[/hsimg]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]