Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 16:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Da jeg er i færd med en nedtrapningkur vil jeg fortynde min heroin, så det bliver mindre og mindre som jeg tager dag for dag. Jeg vil blande det op med druesukker - kan jeg det ? og hvor meget i så fald ? Det skal gerne virke sådan at jeg "snyder" mig selv og vænner mig til mindre og mindre. Jeg har prøvet kold tyrker, som ikke fungerer og håber, der er nogen, der har erfaringer med dette og kan hjælpe mig.....(alternativ kineserkur !!!!)

Insane psychedelia user!
    Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
    lyder til at du er på rette vej (?)
    Men hvis jeg var dig, som jeg jo ikke er, ville jeg nok have smidt den på hylden og trappet ud af det med benzoer.

MEN - hvis du trapper ud med benzoer så skal du også trappe ud - og ikke bare erstatte dit heroin forbrug med benzo.

Du er jo ikke frelst, når du spørger her hvordan du kan blive ved med at skyde dig selv, bare med mindre ;)

Insane psychedelia user!

Hvorfor tager du ikke bare mindre dose, i stedet for at fortynde det op? Jeg tvivler på det kan være særlig sundt, at fixe ekstra cutstoffer ud over dem som din dope, sikkert, i forvejen er cuttet med.

Insane psychedelia user!
    Brugeravatar

Citat:
    Det skal gerne virke sådan at jeg "snyder" mig selv og vænner mig til mindre og mindre.

Det er psykisk tror jeg.

Anyways, du kan vel bare fortynde det op med vand?

6990 ulfborg
    Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
    Brugeravatar

Saltvand er vel bedre? Men sørg for guds skyld for den helt rette koncentration. Lav evt 100mL opløsning som du tager fra.

Dedikeret medlem
    Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
    Det er ikke noget man bare lige laver. Til IV injektion skal det være frit for store partikler og mikroorganismer - hvis det er muligt så skaf et mikron-filter.

Dedikeret medlem
    Brugeravatar

Jeg vil kraftigt anbefale dig at arbejde sammen med en læge ang.det her.Jeg har endnu ikke været ude for at en Heroinnarkoman kunne trappe sig ud af stoffet på den der måde.Det var også umuligt for mig selv da jeg prøvede i tidernes morgen (og det var ikke kun 1 gang jeg prøvede).
    Mit bedste bud er at du får din læge til at give dig lidt Metadon/Sub (højst 40-50 mg Metadon afh af din dosis) og at du så trapper ud efter et skema i løbet af et par uger (jo hurtigere jo bedre).
    Hvis din dosis ikke er særlig høj,kan du alternativt stoppe,og som en nævnte bruge Benzos eller lign.en uges tid (IKKE mere).Så er det overstået i løbet af 3-4 dage.(Pas på de Benzoer).
    Hvis du har læst Burroughs "Junkie" vil du også vide hvor "godt" den kur med Opiums tinct.virker. :wink:
    Held og lykke.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
    Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]