Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 17:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: århus
Var til en stor trance koncert i weekenden med en kammerat og en veninde, hvor det hele skulle krydres med noget mdma.
For min veninde var det første gang og hun oplevede lidt ubehag både under og efter trippet.
Hun startede med en bombe og fik den næste efter 1½ time(100 mg hver - indrømmet måske for meget til en pige). Efter 2 timer fik hun kvalme og ubehag og beskriver det som at musikken "tæskede" hendes krop, imens at hendes øjne flakkede. Hun fik lidt vand og slappede af i et par minutter, hvor efter det aftog og hun nød resten af aftenen.

Ved at kvalme er meget normalt, men er der ellers nogen fare signaler at spore her ??

Dagen efter, hvor hun egentligt havde det fint til at starte med, skulle hun ud på en længere køretur. Hun beskriver at hun fik nogen "ryk" i hovedet, kvalme og hun havde det som om hun var ved at falde i søvn. Der blev sat noget musik på i bilen og pludselig blev det værre og hun måtte ind til siden. Hvorefter hun begynder at vende det hvide ud af øjnene og hun havde svært ved at styre sin vejr trækning. Hun får flashback fra aftenen før imens det står på.

Hun har det helt fint nu, men er der noget at være bekymret for?
Sorry for den lange tekst :gud:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det lyder ret heftigt. Flakken for øjnene er dog en ret normal bivirkning. Har hun fået drukket godt op til ubehaget?

Jeg tror ikke der er noget at være bekymret for, men det virker som om hun reagerer ret heftigt på MDMA, dehydrering eller ej. Jeg ville holde mig fra MDMA hvis jeg fik sådanne reaktioner. Læs evt. http://en.wikipedia.org/wiki/Serotonin_syndrome

Medlem

Flakken for øjene har jeg selv rigtig meget under trippet - Hvad skyldes det i grunden?
Hun fik vel hevet 10+ genstande ned til sidst i trippet

Men skal så siges at det var afslutning fra en festival uden meget søvn og dårligt mad og og drikke. Der blev dog kun indtaget stoffer denne aften.

Medlem

Lad nu være at tage nye stoffer til store fester!!! Vi har en livsfarlig hobby, hvorfor sætte livet på spil mere end nødvendigt?
Hele opsættet er jo så gennemført ubegavet, hvordan fanden kan du lade den slags ske?
Jeg ved godt du er nervøs, og du forhåbentlig har dårlig samvittighed. Men fuck du fortjener hvert et sekund af det.

Var mdma'en i det mindste i klar krystal eller i nogen farve? Var kilden pålidelig?
Sørg for varieret føde, og at hun får nok væske og min. 3 måltider om dagen.

Mvh
Anarkrig

Dedikeret medlem
Brugeravatar

1. Hvis man ikke ved noget om damer skal man heller ikke give dem mdma.
2. Bland ikke mdma og alcohol. Kender folk der har været tæt på døden ved den kombo.
3. Tag dig lidt sammen og tænk over konsekvenserne!!

Men hvis hun har det fint nu er der ikke noget at være bekymret for.

Medlem

Anarkrig skrev:
Lad nu være at tage nye stoffer til store fester!!! Vi har en livsfarlig hobby, hvorfor sætte livet på spil mere end nødvendigt?
Hele opsættet er jo så gennemført ubegavet, hvordan fanden kan du lade den slags ske?
Jeg ved godt du er nervøs, og du forhåbentlig har dårlig samvittighed. Men fuck du fortjener hvert et sekund af det.

Var mdma'en i det mindste i klar krystal eller i nogen farve? Var kilden pålidelig?
Sørg for varieret føde, og at hun får nok væske og min. 3 måltider om dagen.

Mvh
Anarkrig

Ja du siger noget.. Vi skulle nok have passet bedre på hende.. under selve trippet er vores dømmekræft, desværre meget dårlig.
Mdma'en var skam ganske fin og mit ogmin kammis trip var som det plejede, bare bedre.. hehe

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er også dumt at kombinere alkohol og mdma, det sløver, overskygger effekten, dehydrerer. Hvilke alle er dumme ting når man er i et varmt lokale imens man dansker og har hæftig varmeudvikling af mdma.

Få hende til at spise sundt og få dyrket noget motion, og med det mener jeg hun skal have godt med kcal og grønsager.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Puny_pete skrev:
imens man dansker

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Goddamnit Silvio.

Danser skulle der selvfølgelig stå.

6990 ulfborg