Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 maj 2024 07:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 02 jun 2011 05:28 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2011 01:42
Indlæg: 35
Dreamwalker skrev:
ZaQuiver skrev:
kan godt sige det kunne sagtens være mig:

http://fpn.dk/liv/krop_valvare/article993246.ece

Hvis jeg ikke havde været så hærdet drikker var jeg endt sådan, og heldigvis drak jeg kun øl ellers var det gået for hurtigt.


det jo ik alle der har et pisse klamt forhold til alkohol. og bliver nød til at fylde den ene efter den anden ned i sækken, for at ha det godt ;)


øhh nu snakker vi om piller og alkohol og tror sku jeg har mere erfaring end dig...

og bare det at du siger sådan noget, viser jo bare hvor lidt forstand på det du har :roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jun 2011 05:48 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2011 01:42
Indlæg: 35
for at få dig på bedre tanker vil jeg anbefale dig at læse dette: http://www.narconon.dk/stoffer/alkohol.htm


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jun 2011 05:52 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2011 01:42
Indlæg: 35
"Mental afhængighed af alkohol kan opstå ved regulær brug af bare små daglige mængder.
Det kan også forekomme hos folk der indtager alkohol udelukkende ved specielle lejligheder, såsom ved sociale sammenkomster. Denne form for afhængighed kommer af trangen til alkoholens psykologiske virkninger, selv om det måske ikke er i mængder, der forgifter personen. For psykologisk afhængige alkoholikere kan manglen på alkohol for dem til at føle sig ængstelige og i nogle tilfælde paniske. "

derfor!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jun 2011 04:38 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 feb 2011 01:48
Indlæg: 109
Geografisk sted: Empty space
Det er forskelligt hvordan personer reagerer med truxal (og andre antipsykotika) og alkohol og fx stoffer.
Personligt har jeg aldrig haft problemer med antipsykotika og alkohol. Men det betyder jo ikke andre ikke har det.
Prøv dig stille og roligt frem hvis du ikke allerede drak til distortion :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jun 2011 16:42 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2011 01:42
Indlæg: 35
så er jeg stoppet efter 5 dages druk, og er nu på resolid, sjovt nok virker de bedre på angst end den medicin jeg får. Men ja du har ret veli det virker forskilligt på folk, men jeg vil ikke tage chancen, for med de jeg tog paroxetin og alkohol, kunne jeg knap ikke holde 5 mins pause inden en ny pils blev knappet op, og sådan fortsatte det ind til jeg besvimede efter to dage på diverse discoteker i århus på grund munden ikke stod stille på mig, glemmer aldrig da tøffe smed med begrundelsen af jeg for stiv. Men tror jeg var inde på stort set alle bar i Århus og smidt ud efter en halv time lol...


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team