Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 04:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej, mig og min kæreste har lige afsluttet 3.g og får endeligt lidt tid til os selv, vi skal ud og rejse og alt muligt andet afslappende. Vi har begge to altid været ret nysgerrige og ængstelige efter at prøve nye spændende ting, vi sidder nu og er blevet meget interessede i at prøve ekstacy en nat, vi har prøvet en del andet, men aldrig det som dette angiveligt skulle give :P Vi elsker at gå i byen, men overvejer at tage det i huset for at nyde rusen og tankerne et stille sted tillader.

Vi ville derfor høre om nogle som har god erfaring med stoffet kunne dele en oplevelse? Gerne en uden en sindssyg nat på et diskotek, vi har læste diverse trip rapports men mange af dem snakker meget om hvad der sker og ikke om hvad de rigtig føler. Hvis nogen har oplevet det på en mere filosofisk måde ville det være fantastisk hvis i gad at dele.

Hilsen de to :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Tror i leder efter MDMA, som egentlig burde være det som "ecstasy" indeholder, men er det sjældent - desværre.

Find jer noget MDMA i krystaller - og at tage det uden en vild nat på diskoteket er intet problem.
MDMA rusen er svær at forklar - men overvældende følelse af lykke og kærlighed er vel en måde at sige det.

Tjek evt; Hvordan kan man bedst beskrive MDMA rusen?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Manze skrev:
Find jer noget MDMA i krystaller

Lad være med at tage piller. De kan være livsfarlige, især kombineret med vild dans.

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Som Sort Snog siger; undgå piller. De er stofverdenens studenterbrød og det er ikke kun en død hveps eller for gamle hindbærsnitter man risikerer at finde i sit produkt.

Find hvide krystaller, det forøger chancerne for at det er et rent produkt i har fingrene i. Og lad være med at købe af én i ikke har tillid til - der vil være en (forhåbentlig lille) risiko for at en grådig dealer vil sælge jer methamfetamin der fysisk ligner det, i stedet og det har I ikke lyst til.

Finder I en flink og pålidelig dealer så få ham/hende til at måle passe doser op til jer.

Har taget MDMA fem gange; sidst foregik det i et øvelokale med gode venner, det gav en helt ubeskrivelig intensitet til det at spille musik og vores samtaler kørte i alle mulige skiftevis sjove og dybe retninger. De fleste mig selv inklusiv bliver meget sociale, følsomme, ekstra ærlige og lidt fjollede.
Bliver I glade for det så husk at holde mindst en måneds pause imellem jeres ture, da I sikkert skal bruge jeres hjerner fremover.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted mellem den anden og tredje Bardo
DenAllersidsteRomantiker:
(Find hvide krystaller, det forøger chancerne for at det er et rent produkt i har fingrene i. Og lad være med at købe af én i ikke har tillid til - der vil være en (forhåbentlig lille) risiko for at en grådig dealer vil sælge jer methamfetamin der fysisk ligner det, i stedet og det har I ikke lyst til.)

Ikke rigtig!, der kan være blandet alverdens ubehageligheder ind i krystallerne ligeså vel som der kan være i pillerne. Jeg vil generelt advarer kraftigt mod at tro at fordi man har krystaller så har man ren MDMA.

Til gengæld vil jeg komme med et lille tip, på nettet kan man købe nogle testkit's der kan differentiere mellem MDMA eller en af analogerne (MDA,MMDMA osv.) også de anderledes stoffer som også kan komme i krystal form, og blive solgt som MDMA (DOM,DOB, 2cb og lignende)
Det ville unægteligt være ærgeligt og angstfremkaldende at trippe 2 dage + på Dom når man troede man havde indtaget gode gamle EMMA.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Enig i at hvidt ikke altid er rent. Jeg fik på et tidspunk noget... Åd 400mg, plejer at være ved at falde om ved de 200mg.

Mht. testkits tester de vidst bare for om det er MXXX?

Junior medlem
Brugeravatar

Hej alice det "billige" kit jeg har kan ikke differentiere mellem mxxx'erne, men jeg skal ikke kunne udelukke at at et mere avanceret kit ville kunne nøjagtig det.

Edit. Hvis man har lidt erfaring, kan man deducerer sig frem til om det er MDMA(ved at analysere effekterne som rusen bibringer), MDA er noget mere psykedelisk og MMDA er ikke så stimulerende. Jeg kender dog ikke MDE, har en gang haft MDA men brød mig ikke så meget om virkningen som den ved MDMA

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jo, men de kender ikke effekten, så det ville være umuligt for dem. Og hvis de ikke har kontakter til narkomiljøet er det vel også lidt svært at få fat på? Man skal jo altid kende nogen som kender nogen osv. Jeg ville i hvert fald som begynder ikke turde at købe fra en random fyr. Især fordi de ikke kender lugt, smag og udseende. Den er lidt tricky. :/
Altså jeg har én gang oplevet noget som jeg mistænker for ikke at være MDMA hvor det var fra en random fyr. Eneste gang jeg har fået noget fra nogen som ikke var mine venner. Det er det som jeg snakker om ovenfor. Euforien var der ikke så vild, men da jeg kom hjem og havde helt små pupiller igen, kunne jeg snakke med mennesker i mit hoved, helt sygt mindfuck som jeg får at MDMA i for store doser. Aner endnu ikke hvad det er.

Junior medlem
Brugeravatar

lad mig forklare min fremgangsmåde

Bestille test-kit

Finde en sød pusser/og, eller ven, der ikke er alt for kriminel(du ved hvad jeg mener, udseende attitude osv)
Test dit materiale om det er MDMA eller analog
Tage en mindre dose, deducerer dig frem til om det er MDMA(kun for erfarne, eller folk der har sat sig grundigt ind i effekterne)
have en svedig tur :lol:

Hvor meget skal du tage for at få disse sindsyge mind-fucks hvor du ikke kan snakke med andre mennesker?
og har du nogensinde taget MDMA i en rolig setting med få eller ingen mennesker?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kan godt snakke med mennesker. Der var bare mennesker i mit hoved. Som en drøm, bortset fra at jeg vidste jeg drømte. Plejer at skulle tage 400mg MDMA for at det sker. Men euforien i trippet var der bare ikke. Og har ikke tolerance over for det. Ja, jeg har taget det i en rolig setting.

Junior medlem
Brugeravatar

Okay 400mg lyder også som en helt abnorm dose, har selv aldrig taget mere end 150mg pr. gang.

Grunden til jeg spørger, er fordi jeg har fundet ud af at MDMA er et fantastisk middel til meditation og dets lige, man har virkelig fornemmelsen af at kunne tømme sit hoved totalt for tanker, og tilbage er der en utrolig "ren" sindsstemning hvor man føler det hele bare passer ind i en større sammenhæng(lidt ligesom på medium Mescaline doser) jeg ved ikke om du har gjort dig de samme erfaringer.

Medlem

SortSnog skrev:
Manze skrev:

Lad være med at tage piller. De kan være livsfarlige, især kombineret med vild dans.

Krystaller kan også være livsfarlige "især kombineret med vild dans".

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Schroomers skrev:
Okay 400mg lyder også som en helt abnorm dose, har selv aldrig taget mere end 150mg pr. gang.

Grunden til jeg spørger, er fordi jeg har fundet ud af at MDMA er et fantastisk middel til meditation og dets lige, man har virkelig fornemmelsen af at kunne tømme sit hoved totalt for tanker, og tilbage er der en utrolig "ren" sindsstemning hvor man føler det hele bare passer ind i en større sammenhæng(lidt ligesom på medium Mescaline doser) jeg ved ikke om du har gjort dig de samme erfaringer.

Præcis, jeg bomber heller aldrig mere end 150mg. :)

Jeg synes det er svært at slukke alle tanker, men når det lykkes kan jeg være i et andet univers. Sådan lidt ligesom at drømme.

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg synes det er svært at slukke alle tanker, men når det lykkes kan jeg være i et andet univers. Sådan lidt ligesom at drømme.

Så kan jeg anbefale Yoga og meditation- :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er jo også det jeg gør når jeg slukker tankerne. Yoga gider jeg ikke lære, men laver foruroligende solhilsener fordi det bare føles så skønt at strække kroppen og trække vejret. Og så med lukkede øjne. Gerne udenfor i bare tæer på græsset til sol op/nedgang - DET er dejligt. :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Der er generelt flere tilstande der egner sig godt til meditation. Sidst jeg mediterede var i søndags, på et downcome fra 2cb, mens jeg sad mit på gulvet og de mere rolige sange fra metallica's s&m koncert fyldte min lejlighed. Klart noget jeg kan anbefale :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lange skrev:
SortSnog skrev:
Manze skrev:

Krystaller kan også være livsfarlige "især kombineret med vild dans".

Det er heldigvis sjældent at der findes PMA og Piperaziner i "MDMA"krystaller. Det er knap så sjældent at der er utøj i pillerne. Sjovt nok er det ofte disse beskidte piller der får visse folk til at sværge til pillerne.

Admin
Brugeravatar

Ja, men det kan også sagtens være farligt at danse varme steder på 100% rent MDMA. Jeg synes der er en tendens til herinde at negligere konsekvenser og risici ved brug af MDMA i krystaller/klumper. Mange siger mere eller mindre, at den hellige gral er velforvaret så længe man tager "rent" MDMA i stedet for ecstasypiller.

Det er klart, at det er enormt problematisk, at man tit får alt muligt underligt, hvis man køber ecstasypiller. Men brug af MDMA er i sig selv langt fra uden risici og kan få negative konsekvenser, hvis man ikke passer på med det.

Schroomers skrev:
DenAllersidsteRomantiker:
der vil være en (forhåbentlig lille) risiko for at en grådig dealer vil sælge jer methamfetamin der fysisk ligner det, i stedet og det har I ikke lyst til.)

Jeg tror, den risiko er meget, meget lille. (rent) methamfetamin plejer at være en del dyrere end MDMA, ihvertfald på det danske marked. Nu ved jeg godt, det er dårlig stil at gi folk noget andet, end det de bad om. Men jeg ville sgu være helt tilfreds med at få et gram meth, selvom jeg sku ha haft mdma :P

Citat:
Ikke rigtig!, der kan være blandet alverdens ubehageligheder ind i krystallerne ligeså vel som der kan være i pillerne. Jeg vil generelt advarer kraftigt mod at tro at fordi man har krystaller så har man ren MDMA.

qft!

-Jimmy Carter

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
@Imp: Håber ikke at det lød som om at jeg undervurderede risici i forbindelse med MDMA i krystalform. Skrev at de skulle passe på med hyppigheden af deres ture hvis de blev vilde med rusen. For hyppig brug af MDMA kan give langvarig depression eftersom seretoninsystemet i hjernen kommer på overarbejde og dette fucker ret så kraftigt med hjernens balance.
Personligt har jeg ikke haft nogle problemer med emma, men holder også minimum en måneds pause imellem mine ture og sørger for at spise store mængder nødder, fede fisk og frugt inden og efter da det siges at kunne reducere nedturen og neorotoxiciteten markant.
Jeg ville blive rasende hvis jeg fik meth, er slet ikke interesseret i et så beskidt og farligt stof, er kun til emma og hallucinogener.

Har læst at det tager to til tre måneder før hjernen er kommet sig helt over en tur. Nogle der kan give mig en kilde der kan be eller afkræfte dette?

@Alice: 400 mg? WTF? Enten skal du holde nogle længere pauser eller også bliver du snydt af din forhandler. 400 mg. kan umuligt være sundt.

Schroomers: Gad godt have sådan et kit. Jo mere de bliver udbredt jo mindre skodnarko bliver der solgt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

køb et EZ testkit, eller hvad sådan noget nu hedder. Det er godt nok besværligt og nedern, at man skal teste sine stoffer for lort, der ikke skal være i dem, men det kan gå hen og redde jeres liv.

Edit: havde ikke set, det var blevet skrevet. anyway, gør det, det er ventetiden og pengene værd!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]