Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 aug 2025 16:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 4-Mec/mac
Junior medlem

Hej Psychedelia.
Jeg har flitigt brugt jeres forum, for at tage viden til mig, inden jeg kaster mig ud i tingene.
Læser meget om de forskellige stoffer gør inden jeg tager dem, for at beskytte mig selv og min krop mest muligt.
Ved godt at det ikke er godt at tage stoffer, men har taget dem i over et år hver weekend, i starten var det kun amf... jeg ville tage for vidste så meget om det (kemi og monokyle sammensætning).
Har fundet ud af hvad der er tilsat af forskellige cuttemidler for at undgå det, for at få det så rent som muligt og den bedste virkning og kvalitet.
Sener blev det til en vane at tage amf.. fordi hver weekend tog jeg altid tidligt hjem fra byen ved 2-3 tiden om natten for var helt død der og ville bare hjem og sove i stedet for at finde tøser og have det sjovt med vennerne. Og derfor kunne jeg se en mulighed i amfertamin, og derfor tog jeg stoffet for at blive oppe.

Jeg har et spørgsmål jeg har taget noget kaldet 4-Mec/ mac?

Jeg fik en virkning af en blanding af amf..(Tørke, lidt kvikker ind normal tilstand) og (vælter rundt) men stadig i en tilstand hvor man ved hvad man laver.
så vil sige en blanding af keta og amf..
Hvad består det af og ved i hvad det ellers kan hedde ind 4-mac.
Jeg har taget en masse forskellige stoffer gennem tiden men kan ikke sammenligne nogle af dem med det her, så kan ikke lige se hvad der er blandet med hvad.
Sniffes! Pris var billig ca 80-150kr og nok til 3 personer.
Virkning: som at tage syre sviger og brænder (mellem styrke) og tager ca. en halv time før de dårlige ting er gået over.
Men vi var 3 til at dele et gram og fik ca 2 streger hver.
Jeg var oppe og køre efter en halv time og havde en masse bivirkninger i den halve time, ondt i næsesvælg, hals, mega ondt i gane som syren ville ætse sig gennem ganen og kvalme.
person nr 2: havde bivirkninger som mig men var skudt total af med det samme.
person nr 3: havde ingen bivirkninger og var helt skudt af med det samme.
men vi var alle påvirket 3-4 timer inden det gik i sig selv og der kunne vi tage mere men vi havde ikke mere ;)
God oplevelse med det! Men bivirkninger var nok lige voldsom nok i starten.

Titel: Re: 4-Mec/mac
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Prøv at kigge her http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=516896

Det er ikke noget der er specielt nemt at finde info om.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis jeg ikke tager helt fejl, så er det en Mephedrone-analog. Der er en advarsel om mephedrone her på siden, jeg tror også den vil gøre sig gældene for 4-Mec.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Det er rimeligt centralt at du ved, hvilket stof det er.

4-Mec er mephedrone, hvor N-methyl er substitueret med N-ethyl.
Mephedrone har været involveret i en række dødsfald relateret til sympatomimetiske bivirkninger, sandsynligvis forårsaget af en eller flere metaboliter.
Eftersom at metabolisering af 4-Mec ved N-de-ethylering til den mere polære frie amin og N-de-ethylering af de metabolitter dannet ved enzymatisk omdannelse af para-methylgruppen (para substituerede cathinoner, parallelt med N-demethylering af mephedrone) giver anledning til samme metabolitter som for mephedrone - det er spekulation fra min side, men det er meget muligt at indtag af 4-Mec vil lede til dannelsen af samme giftige metabolitter som for mephedrone.

Foreslået metabolisering af mephedrone fra wiki:
Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det lyder som 4-MEC. Analogen er en lappeløsning, der blev opfundet efter mephedron blev ulovliggjort i de fleste lande - den er bestemt den mest udbredte mephedron-analog.

Efter at have prøvet den på egen krop kan jeg kun tilslutte mig skaren af skeptikere: analogen er ikke bedre end originalen.
4-MEC er stimulerende, men på en "beskidt" måde. Det er ret ubeskriveligt. Hjertet banker, sindet fokuseres, men det er som om, der mangler noget.

Personligt prøvede jeg først med store streger, som med originalen - for at mærke suset. Min hud blev bleg, og pupillerne større.
Hænderne rystede uafbrudt og jeg frøs.. det var som om, vasokonstriktionen fra de mange comedowns på mephedron var tilbage.
Ingen nævneværdig eufori, mindre humørboost er noteret. Impulsen til at tage mere er der stadig - ligesom 4-MMC.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]