Hej Psychedelia.
Jeg har flitigt brugt jeres forum, for at tage viden til mig, inden jeg kaster mig ud i tingene.
Læser meget om de forskellige stoffer gør inden jeg tager dem, for at beskytte mig selv og min krop mest muligt.
Ved godt at det ikke er godt at tage stoffer, men har taget dem i over et år hver weekend, i starten var det kun amf... jeg ville tage for vidste så meget om det (kemi og monokyle sammensætning).
Har fundet ud af hvad der er tilsat af forskellige cuttemidler for at undgå det, for at få det så rent som muligt og den bedste virkning og kvalitet.
Sener blev det til en vane at tage amf.. fordi hver weekend tog jeg altid tidligt hjem fra byen ved 2-3 tiden om natten for var helt død der og ville bare hjem og sove i stedet for at finde tøser og have det sjovt med vennerne. Og derfor kunne jeg se en mulighed i amfertamin, og derfor tog jeg stoffet for at blive oppe.
Jeg har et spørgsmål jeg har taget noget kaldet 4-Mec/ mac?
Jeg fik en virkning af en blanding af amf..(Tørke, lidt kvikker ind normal tilstand) og (vælter rundt) men stadig i en tilstand hvor man ved hvad man laver.
så vil sige en blanding af keta og amf..
Hvad består det af og ved i hvad det ellers kan hedde ind 4-mac.
Jeg har taget en masse forskellige stoffer gennem tiden men kan ikke sammenligne nogle af dem med det her, så kan ikke lige se hvad der er blandet med hvad.
Sniffes! Pris var billig ca 80-150kr og nok til 3 personer.
Virkning: som at tage syre sviger og brænder (mellem styrke) og tager ca. en halv time før de dårlige ting er gået over.
Men vi var 3 til at dele et gram og fik ca 2 streger hver.
Jeg var oppe og køre efter en halv time og havde en masse bivirkninger i den halve time, ondt i næsesvælg, hals, mega ondt i gane som syren ville ætse sig gennem ganen og kvalme.
person nr 2: havde bivirkninger som mig men var skudt total af med det samme.
person nr 3: havde ingen bivirkninger og var helt skudt af med det samme.
men vi var alle påvirket 3-4 timer inden det gik i sig selv og der kunne vi tage mere men vi havde ikke mere

God oplevelse med det! Men bivirkninger var nok lige voldsom nok i starten.