Prometheus skrev:
Hvilken slags migrænemedicin har du forsøgt med? Sumatriptan eller lignende? Er hovedpinen fordelt over hele hovedet eller lokaliseret et specielt sted? Har du kvalme? Dunkende eller konstant hovedpine?
Fortalte du din læge at du havde indtaget stimulanser?
Du har fucket grundigt omkring med dit blodtryk hele weekenden med så høje doser, så en hovedpine fra Helvede lyder ikke som en urealistisk (eller urimelig) eftervirkning. Har du andre ildevarslende bivirkninger? Sørg for at din væske- og saltbalance er i orden, få noget ordentlig søvn, håb på det er bedre imorgen.
Jeg fortalte lægen om min weekend, og hun siger at det måske godt kan have fremprovokeret det, men at mine symptomer passer på migræne, derfor fik jeg alligevel nogle piller.. De hedder Relpax og er på 40 mg. Og de hjalp ikke. Hovedpinen var kun på venstre side, lige over mit øje. Konstant hovedpine, ingen kvalme eller noget som helst. Jeg er klar over mit blodtryk er blevet sat på en prøve, det er også derfor jeg var nervøs, var sikker på det var hjerneblødninger eller det der var værre.. Har sgu lært en lektie i dag
Armaghettoen skrev:
Det kan da godt være du holder lange pauser mellem dine "ture", men de mængder du indtager er direkte livsfarlige - også selv om det ikke er på daglig basis du gør det. Hold pauser som du gør nu, men skær ned på doserne på dine "ture", for det er godt nok farligt det der! Tænk hvis du havde en uopdaget hjertefejl som kom til kende under en af dine ture? Så er du sku på skideren! Husk harm reduction... Det er derfor du er her ikke?

PS: Jeg kan stærkt anbefale den "flydende" mad som er fx weightgainer til bodybuildere. Der blander man et stort glas af dette (chokoladesmag er min yndlings!) og så drikker man det simpelthen bare ..

Det indeholder masser af godter af aminosyrer, energi, protein... Kan stærkt anbefale at blande det med mælk og IKKE vand. Med mælk lader det til maven kan bedre tåle det. Med vand fik jeg ubehagelig rumlen i maven så jeg til sidst kastede det hele op igen, men med mælk smager det bedre og maven er mere tilfreds med mælk

Lyder som en god idé med det weightgainer. Eller måske nogle proteinbars eller lignende.. Det skal jeg huske!
Tak for svarene, må få styr på mine doser når jeg er på tur!