Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 aug 2025 13:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hej Psy!
Jeg har et spørgsmål jeg gerne lige vil lufte med jer..
Denne weekend har jeg haft lidt af en bytur, og mandag vågnede jeg så op med en sindssyg hovedpine, der virkelig gjorde mig nervøs.. Var sikker på det var en blodprop under opsejling! Det var ikke nogen almindelig hovedpine, dem har jeg haft før.. Det var en hovedpine på crack og steroider! Den fulgte mig hele dagen, og har været der lige siden. Jeg er netop kommet hjem fra lægen, og hun mener det er migræne. Jeg har så fået nogle piller, og jeg finder om 2 timer ud af om det er migræne. Mit spørgsmål til jer er, om i har erfaring med hvorvidt migræne kan fremprovokeres af stoffer? Jeg har aldrig før haft problemer efter mine ture, men denne tur her skulle jeg nok ha' undgået. Jeg har skrevet en liste hvor jeg så vidt muligt har skrevet ned hvad jeg har taget .

Søndag; mellem 03:00 og 19:00 - 4 gram kvalitets-amf
Søndag; Cirka klokken 18:00 - 1 ritalinpille (ved hverken mærke eller mg.)
Mandag; Mellem 22:00 og 02:30 - 1 gram kvalitets-amf
Mandag; Mellem 22:00 og 07:30(tirsdag) - 9-10 efedrinpiller (30 mg)

Hvis i har erfaringer, må i meget gerne dele :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Du har virkelig udfordret skæbnen med de doser. Det virker logisk at det kunne være forsaget af stofferne. Hvordan med søvn, mad og væske ?

Personligt har jeg prøvet at have muskelsmerter og hovedpine, men aldrig direkte migræne. Men god bedring ihvertfald, og overvej lige Harm Reduction en anden gang :D

-Tramper :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Du har taget 5g amf (plus det løse) over 2 døgn og du undre dig over at du har det elendigt?
Jeg tror du skal være ret glad for at du kun har ondt i hovedet.
Mit råd til dig, skær kraftigt ned på dit for/misbrug inden det ender galt.

Medlem
Brugeravatar

Opdatering; Får ikke noget ud af migrænepillerne, så det er ikke en migræne, så nu står jeg igen på bar bund..

Ved godt jeg bruger store doser, men nu er det også 4-5 måneder siden jeg sidst var på tur, og der skal også gå længe inden jeg skal på den næste!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Highroller skrev:
Opdatering; Får ikke noget ud af migrænepillerne, så det er ikke en migræne, så nu står jeg igen på bar bund..

Ved godt jeg bruger store doser, men nu er det også 4-5 måneder siden jeg sidst var på tur, og der skal også gå længe inden jeg skal på den næste!

Hvilken slags migrænemedicin har du forsøgt med? Sumatriptan eller lignende? Er hovedpinen fordelt over hele hovedet eller lokaliseret et specielt sted? Har du kvalme? Dunkende eller konstant hovedpine?
Fortalte du din læge at du havde indtaget stimulanser?
Du har fucket grundigt omkring med dit blodtryk hele weekenden med så høje doser, så en hovedpine fra Helvede lyder ikke som en urealistisk (eller urimelig) eftervirkning. Har du andre ildevarslende bivirkninger? Sørg for at din væske- og saltbalance er i orden, få noget ordentlig søvn, håb på det er bedre imorgen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Highroller skrev:

Det kan da godt være du holder lange pauser mellem dine "ture", men de mængder du indtager er direkte livsfarlige - også selv om det ikke er på daglig basis du gør det. Hold pauser som du gør nu, men skær ned på doserne på dine "ture", for det er godt nok farligt det der! Tænk hvis du havde en uopdaget hjertefejl som kom til kende under en af dine ture? Så er du sku på skideren! Husk harm reduction... Det er derfor du er her ikke? :wink:

PS: Jeg kan stærkt anbefale den "flydende" mad som er fx weightgainer til bodybuildere. Der blander man et stort glas af dette (chokoladesmag er min yndlings!) og så drikker man det simpelthen bare .. :D Det indeholder masser af godter af aminosyrer, energi, protein... Kan stærkt anbefale at blande det med mælk og IKKE vand. Med mælk lader det til maven kan bedre tåle det. Med vand fik jeg ubehagelig rumlen i maven så jeg til sidst kastede det hele op igen, men med mælk smager det bedre og maven er mere tilfreds med mælk :)

Medlem
Brugeravatar

Prometheus skrev:
Hvilken slags migrænemedicin har du forsøgt med? Sumatriptan eller lignende? Er hovedpinen fordelt over hele hovedet eller lokaliseret et specielt sted? Har du kvalme? Dunkende eller konstant hovedpine?
Fortalte du din læge at du havde indtaget stimulanser?
Du har fucket grundigt omkring med dit blodtryk hele weekenden med så høje doser, så en hovedpine fra Helvede lyder ikke som en urealistisk (eller urimelig) eftervirkning. Har du andre ildevarslende bivirkninger? Sørg for at din væske- og saltbalance er i orden, få noget ordentlig søvn, håb på det er bedre imorgen.

Jeg fortalte lægen om min weekend, og hun siger at det måske godt kan have fremprovokeret det, men at mine symptomer passer på migræne, derfor fik jeg alligevel nogle piller.. De hedder Relpax og er på 40 mg. Og de hjalp ikke. Hovedpinen var kun på venstre side, lige over mit øje. Konstant hovedpine, ingen kvalme eller noget som helst. Jeg er klar over mit blodtryk er blevet sat på en prøve, det er også derfor jeg var nervøs, var sikker på det var hjerneblødninger eller det der var værre.. Har sgu lært en lektie i dag :shock:
Armaghettoen skrev:
Det kan da godt være du holder lange pauser mellem dine "ture", men de mængder du indtager er direkte livsfarlige - også selv om det ikke er på daglig basis du gør det. Hold pauser som du gør nu, men skær ned på doserne på dine "ture", for det er godt nok farligt det der! Tænk hvis du havde en uopdaget hjertefejl som kom til kende under en af dine ture? Så er du sku på skideren! Husk harm reduction... Det er derfor du er her ikke? :wink:

PS: Jeg kan stærkt anbefale den "flydende" mad som er fx weightgainer til bodybuildere. Der blander man et stort glas af dette (chokoladesmag er min yndlings!) og så drikker man det simpelthen bare .. :D Det indeholder masser af godter af aminosyrer, energi, protein... Kan stærkt anbefale at blande det med mælk og IKKE vand. Med mælk lader det til maven kan bedre tåle det. Med vand fik jeg ubehagelig rumlen i maven så jeg til sidst kastede det hele op igen, men med mælk smager det bedre og maven er mere tilfreds med mælk :)

Lyder som en god idé med det weightgainer. Eller måske nogle proteinbars eller lignende.. Det skal jeg huske!

Tak for svarene, må få styr på mine doser når jeg er på tur!

Dedikeret medlem

Hvis du har tygget meget sammen på dine tænder, er det muligt, at du har spændinger i nogle muskler omkring kæbeleddet. Det kan godt føre til hovedpine.

Junior medlem

Nu skal i jo også tænke over at amfetamin er en salte, dvs. at der er salt i.. Salten opløser væsken inde i kroppen, så derfor skal man drikke meget vand. Man skal drikke 2 L til 1 gram amfetamin..

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
qdaniel skrev:
Nu skal i jo også tænke over at amfetamin er en salte, dvs. at der er salt i.. Salten opløser væsken inde i kroppen, så derfor skal man drikke meget vand. Man skal drikke 2 L til 1 gram amfetamin..

Undlad venligst at udtale dig om emner som tydeligvis ligger udenfor dit kompetenceområde. At man skal sørge for at indtage godt med væske når man har taget amfetamin, har intet at gøre med at det er et salt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

qdaniel skrev:

lol

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg ved det er en gammel post, men mine 50 ører giver jeg alligevel:

Ved høje doser amfetamin er det velkendt at MAO-i effekten af amfetamin kommer i spil. Hvis posteren samtidig har spist tyramin-holdig mad, kan hovedpinen måske forklares som det man kalder 'cheese-effekt'. Kombinationen af MAO-i og tyramin skulle give nogle specielt slemme hovedpiner. Men igen; det kan være svært at sige, med sådan en hjerneløs omgang som det der.

qdaniel skrev:

Hehe, jeg stemmer for ugens dummeste post :roll:

NB: hmm, af 12 topics som der er postet i 'syntetiske stoffer' idag har 8 af 12 amf eller amfetamin i navnet...

Senest rettet af Adobe 09 maj 2011 19:25, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

qdaniel skrev:

QFT.. :rocking:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]