Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 00:53


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 maj 2011 22:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 apr 2011 21:09
Indlæg: 21
Geografisk sted: Vejlby Downtawn!
Halløj psychedelia, ville lige hører om nogle af jer kender til Aripiprazol/aripíprazól, ('ABILIFY')

Har for nyligt fået dem af min læge, men har ikke taget dem endnu da jeg ikke rigtigt ka lide piller, og ærligt ikk har hørt en skid af hva han har sagt om dem da jeg var snot skæv da jeg fik det fortalt og ikke rigtigt lyttede med da han snakkede :whogives:

men ville lige hører om nogle af jer kendte til dem, og vidste om man fik nogen form for "rus" af dem.
Dem jeg har er 5mg, men har læst på nettet man ku få dem op til flere størrelser osv.
Jeg må tage en halv pt. men har dog lige fået dem.

- :hm:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 maj 2011 11:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 sep 2002 01:01
Indlæg: 1299
Geografisk sted: Sjælland
Hvor alvorlig ser du din tilstand?
Hvor alvorlig ser din læge din tilstand?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 maj 2011 15:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 apr 2011 21:09
Indlæg: 21
Geografisk sted: Vejlby Downtawn!
tilstand ? :O


Forstår ikke rigtigt hvor du vil hen med dine spørgsmål.
Og lægen siger intet, de tager mig til møder 1 gang i ugen.

Jeg har fået både truxal og Seroquel tideligere, men de har haft ingen effekt på mig desværre-


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 maj 2011 16:20 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 dec 2004 14:22
Indlæg: 2447
Geografisk sted: Schwiez
Seroquel er medicin som er udviklet som et antipsykotisk middel. Det anvendes også i forhold til behandling af bl.a. angst og depression.
Truxal anvendes til behandling af psykoser. Anvendes desuden ved tilstande præget af angst og uro samt til at mildne abstinenssymptomer hos stofmisbrugere.
ABILIFY er indiceret til behandling af skizofreni hos voksne og unge på over 15 år.
Det kunne godt tyde på din læge mener du lider af en eller anden sindssygdom.
Få en ny tid ved lægen, tag en voksen bisidder med du stoler på.

_________________
Magien, er dig selv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 maj 2011 17:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 apr 2011 21:09
Indlæg: 21
Geografisk sted: Vejlby Downtawn!
Tak for den fine besvralse kaktus ;)

Og det er ikke en privat læge, det er inde på Psykiatrisk i odense.

ABILIFY er det jeg får lige pt. men tænkte mere på om der en form for "rus" ud af dem ? (:


-ka godt lide at vide hva jeg indtager, men hader læger osv, og forstår aldrig en hat af hva de siger anyway.. :p


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 maj 2011 19:24 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 maj 2004 12:28
Indlæg: 866
Geografisk sted: KBH
Nej du kan ikke få nogen rus ud af abilify


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 maj 2011 19:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 apr 2011 21:09
Indlæg: 21
Geografisk sted: Vejlby Downtawn!
Damn, havde ellers håbet ;)

Nå, så må jeg vente et måned til jeg får noget nyt igen XD


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 maj 2011 20:03 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 feb 2009 20:53
Indlæg: 854
Geografisk sted: Milano
Cionic skrev:
Damn, havde ellers håbet ;)

Nå, så må jeg vente et måned til jeg får noget nyt igen XD

Tror du ikke du skal begynde at tage dine lægebesøg seriøst i stedet for? For mig virker det som om du kun tager til læge for at få noget nyt medicin, som du så håber på at få en rus ud af?
Det er dumt.

_________________
"I'm a man of honour, a truthful person, a gentleman of absolute morality."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 maj 2011 20:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 apr 2011 21:09
Indlæg: 21
Geografisk sted: Vejlby Downtawn!
Silvio Berlusconi skrev:
Cionic skrev:
Damn, havde ellers håbet ;)

Nå, så må jeg vente et måned til jeg får noget nyt igen XD

Tror du ikke du skal begynde at tage dine lægebesøg seriøst i stedet for? For mig virker det som om du kun tager til læge for at få noget nyt medicin, som du så håber på at få en rus ud af?
Det er dumt.



Jeg tager skam mine læge besøg meget seriøst, når de selv når til der jeg er, men har ikke tro'en på at piller er vejen til raskhed ;)


Jo, jeg elsker at få nyt medicin, og håber da altid på det ka gi en form for rus.
Men jeg ved jo ikke alt, og fortrækker at vide lidt om tingene, derfor spørg jeg.

Og den erfaring jeg har med piller er som følgene :

1. de virker, jeg får en rus, evt. gør mig bedre humør, får min værdag til at glide bedre. ( jeg ka hænge sammen, fungere osv. )

2. de virker ikke, og jeg har ingen effekt af at tage dem.

3. jeg får det a helvedes til, og føler min verden falder sammen og går med nedtur er par dage.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 maj 2011 19:43 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2007 23:49
Indlæg: 792
Sig ovenstående til din læge. Han er der for at hjælpe dig, ikke for at gøre dig skæv, eller for at kaste piller i hovedet på dig, du ikke kan bruge til noget.

_________________
Once you get locked into a serious drug collection, the tendency is to push it as hard as you can.
Gør dig selv en tjeneste, og lad være med at starte en samling.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 maj 2011 01:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 apr 2011 21:09
Indlæg: 21
Geografisk sted: Vejlby Downtawn!
Rush, forstår dit svar, men kan desværre ikke bruges til noget i den situation jeg står i.

Jeg har tidligere snakket med min læge og sagt noget i retning af det det står, sagde dog bare at det var min ven der havde haft disse oplevelser og ikke mig. det er dog min egen erfaring igennem tiden, at de 3 oven ståene ting er de måder jeg har været påvirket af piller.

Og hvis jeg finder en pille der ligger i "kategori 1" (læs sidste post nr. 1) som kan rette op på min hverdag igen, ville det da være rart, jeg har igennem flere år røget en masse hash, og taget få stoffer (1-3 gange årligt elr. lign.) men da jeg i oktober sidste måned fik problemer hjemme osv. endte jeg i et gade miljø, hvor vi festede flere dage på amfetamin, coke og alcohol, og tog ofte 2C-B-FLY under festerne.

Dette er jeg dog kommet ud af i december, og lever nu stille og roligt, og nyder lidt hash, og har da tanken om at trippe snart igen, men kun for at skulle tage ud i naturen eller andet, og virkelig nyde mit trip.

Jeg kan ikke gå i skole osv. nu da jeg er clean og kan slet ikke hænge sammen uden at tage piller eller ryger hash, og dette forstår jeg ikke, da jeg ikke er afhænig af dette mere. (føler jeg udvikler social angst & angst generalt)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 92 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team