Hey guys and girls!
Jeg er i den situation, at siden det nu er fredag aften, så vil jeg elske at få en lille rus, som lammer.. Siden jeg ikke er interesseret i at skulle ud og købe noget lige nu, så må jeg nøjes med det, som jeg har.
Heldigvis er min lejlighed et apotek for tiden! (Thanks til psykiatrien!). Hvis vi nu ser bort fra, at min hjerne er lidt fucked i forvejen, hvad vil I så mene, at jeg kan komme længst med?
Det skal lige siges, at ALLE pillerne er købt på recept, så lægen har godkendt dem til mig.
Jeg har:
Venlafaxin, Lamotrigin, Mirtazapin, Alopam (Oxazepam) og Seroquel.
Jeg ved godt, at det ikke er "de vilde" stoffer jeg har fat i, men det er nu engang, hvad jeg har! Jeg overvejer lidt, at lave en blanding af alopam og seroquel, fordi det vel må være det, som vil have størst effekt af de nævnte stoffer. Den ene er trods alt benzoer - dog med en (desværre) ret lang halveringstid!
Venlafaxin og Lamotrigin er normalt min "morgenmad", men de andre tager jeg slet ikke dagligt.. Normalt plejer jeg at tage 15-30 mg alopam og 100 mg seroquel, hvis det er nødvendigt, men det giver slet ikke den ønskede effekt!!
Kan nogen hjælpe mig?