Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 aug 2025 01:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey guys and girls!
Jeg er i den situation, at siden det nu er fredag aften, så vil jeg elske at få en lille rus, som lammer.. Siden jeg ikke er interesseret i at skulle ud og købe noget lige nu, så må jeg nøjes med det, som jeg har.
Heldigvis er min lejlighed et apotek for tiden! (Thanks til psykiatrien!). Hvis vi nu ser bort fra, at min hjerne er lidt fucked i forvejen, hvad vil I så mene, at jeg kan komme længst med?
Det skal lige siges, at ALLE pillerne er købt på recept, så lægen har godkendt dem til mig.

Jeg har:
Venlafaxin, Lamotrigin, Mirtazapin, Alopam (Oxazepam) og Seroquel.

Jeg ved godt, at det ikke er "de vilde" stoffer jeg har fat i, men det er nu engang, hvad jeg har! Jeg overvejer lidt, at lave en blanding af alopam og seroquel, fordi det vel må være det, som vil have størst effekt af de nævnte stoffer. Den ene er trods alt benzoer - dog med en (desværre) ret lang halveringstid!
Venlafaxin og Lamotrigin er normalt min "morgenmad", men de andre tager jeg slet ikke dagligt.. Normalt plejer jeg at tage 15-30 mg alopam og 100 mg seroquel, hvis det er nødvendigt, men det giver slet ikke den ønskede effekt!!

Kan nogen hjælpe mig? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Af de ting du har til rådighed ville jeg helt sikkert vælge oxazepam!

Junior medlem

Psyduck skrev:
Af de ting du har til rådighed ville jeg helt sikkert vælge oxazepam!

Tak :) Jeg hælder absolut også mest til den, for de andre har slet ikke lignende effekter.. Har du nogen ide om dosis, når jeg normalt kan klare 15-30 mg? Hvordan ser det ud, hvis jeg også drikker et par øl i mellem?

Jeg forsøger jo trods alt ikke at slå mig selv ihjel!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du kan prøve med 60 mg. og se om det er nok og så ville jeg lade være med at drikke øl til..

Junior medlem

Hmm tror lige at jeg prøver med 30 mg først og så nupper en øl.. Så kan jeg altid tage nogle flere, hvis jeg kan bære det ;)

Junior medlem

Lige en lille opdatering.. Jeg fik taget en masse alopam. Faktisk fik jeg 150 mg og en masse sprut, så lå pludselig i en seng til observation på sygehuset :( Så er det prøvet og næste gang styrer jeg mig lige med dosis!!
Det er ufatteligt, at jeg ikke har fået nogen mén af det..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
...og det er grunden til folk burde tænke sig om, når de vurderer, hvad de bør svare til sådanne tråde.

Titel: advize
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Det er skodstoffer allesammen bortset fra Alopam som man godt kan få det lidt dejligt af, hvis man æder 3-4 stykker 15mg's Alopam'er.

men du skal ikke :cheers: på dem

Junior medlem

Tja nu har jeg i hvert fald prøvet det! Havde det egentlig fantastisk, men jeg var ikke klar over, hvor farligt blandingen egentlig var.. Det er i hvert fald IKKE noget, som jeg vil anbefale!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Alkohol og benzoer er ikke farligt per se, men folk der bruger det forkert er farligt. Folk der bruger det fornuftigt lader dog til at være mere tilfældet end reglen...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I'm a highway child
Hvis det er helt umuligt at fraråde folk at blande benzoer og alkohol, så er det n æstbedste råd nok:
Indtag hvad du har i sinde mens du er ædru, lås derefter dine benzoer inde og kast nøglen væk.
Har oplevet ALT for mange gange at jeg selv + andre har spist benzoer som slik efter at have indtaget dem med alkohol, for derefter at vågne dagen efter og kigge i sit stash og se at der mangler 10-20 piller. :/

Pas på dig selv.

Junior medlem

Mange tak for svarene :)
For at være helt ærlig, så var mit hoved ikke til stede den dag! Jeg var faktisk ret ligeglad med, hvad der skete med mig. Allerede der burde der have været nogle advarselslamper i mit hoved, som blinkede..
Anyway, så kom jeg helskindet igennem det og i dag ved jeg, at jeg ikke skal tage så voldsomme doser og helst holde alkohol væk.. Siden har jeg "eksperimenteret" igen (ja så klog er jeg!), men det har ikke været i samme omfang.. Det giver samme effekt og det må betyde, at det er spild at penge at blive ved med at kaste piller og sprut i hovedet! Nu koster Alopam ikke en formue, men det er trods alt for dyrt at tage, bare for at tage det og ikke opnå en effekt..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]