Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 22:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey Psychedelia.

Jeg er kommet i besiddelse af en masse Contalgin 60 mg depot. Ville spørge om der er nogen der har noget erfaring med insufflering af disse? Jeg ved godt man kan få Contalgin i mange forskellige former, men dem jeg har er dem der skulle virke i omkring 12 timer ved alm. oral indtagelse. Så ville bare høre om man kan "bruge" dem på samme måde som f.eks Oxycontin, dem kan man jo insufflere med stor succes.

Det var alt, fortsat god nat og tak for et rigtig fedt site!

-Propofol-

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu kender jeg ikke lige noget til hvordan de givne kapsler/tabletter er lavet. Men for de fleste depottabletter kan du bryde depotvirkningen ved at tygge på pillen.
Der bliver optaget rigtig meget ved oral indtagelse, så der er ingen grund til at sniffe det, med mindre du absolut vil have en smadret næse.

Insane psychedelia user!

Knus dem og spis dem. Du smadrer næsen af at sniffe dem. Hvis du absolut vil optage dem i gennem slimhinderne, så skyd det op i anus.

Medlem

Godt tusindstyvende indlæg, Fjas. Op i røven med det! :D

Da det er depottabletter skal de nok knuses godt og grundigt for at fungere ordentligt insuffleret. Jeg går ud fra at der er sådan nogle små hårde kugler i pillerne, som man kender fra fra andre typer depotmedicin? I så fald er det disse der skal knuses helt til et pulver for at det aktive stof ikke længere er "gemt væk" fra optagelse i kroppen.

Det er dog skadeligt for slimhinderne at sniffe. Du kan skylle efter med saltvand efter hver streg du sniffer for at begrænse skaderne lidt, men det er utvivlsomt et bedre alternativ bare at tage pillerne som de er beregnet til. Hvis du virkelig ønsker at de skal virke hurtigere, så knus en pille helt og pak den ind i noget toiletpapir eller et blad rullepapir inden du sluger det. Så er det ikke længere depotmedicin, men bare medicin. Du kan også knuse en pille og putte den ind i en gelatinekapsel hvis du har sådan nogen.

Men morfin er morfin. Det virker til at være svært at fucke sådan op at det IKKE føles rart på en eller anden måde ;)

Insane psychedelia user!

Ja, beast. Men det er langt bedre end at fucke næsen op. Og det virker også bedre, end både oralt og nasalt indtag. ;) Biotilgengeligheden er elendig for morfin, ved oralt indtag. Eller det er vist lidt forskelligt fra person til person.

Nej, der er ingen små kugler inden i. Contalgin er tabletter ikke kapsler.

I øvrigt så glemte jeg helt: OP :utfse:

:)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Biotilgængeligheden for morfin oralt er højere end nasalt. Oralt er det ca. 30% og nasalt 15-20% fra, hvad jeg har set.

Medlem

Ja omtrent 25% oralt er også hvad jeg har hørt og læst. Jeg tror ikke biotilgængeligheden er sååå relevant her hvis der sammenlignes med at insufflere det, hvilket som sagt ikke er det bedste for næsen. Men dette er der jo mange der bare vælger at acceptere. Folk der ikke er glade for deres slimhinder, åbenbart.

Hvis du ikke vil ty til sprøjter og ønsker hurtigere come-up og højere biotilgængelighed så følg Fjas' råd og opløs det i lidt vand, put det i en sprøjte (uden nål, d'oh), læg dig på maven, før sprøjten nogle centimeter op i anus og tøm så forsigtigt væsken ud. Bliv liggende på maven og klem røvhullet sammen indtil du kan mærke at væsken er optaget. Du bør ikke være i tvivl, da rusen kommer ret hurtigt.

På denne måde får du høj biotilgængelighed, du fucker ikke din næse op, rusen kommer hurtigt og intenst, og du behøver ikke stikke dig selv i armen. Win-win :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]