Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 02:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa! har fået muligheden for at prøve 2c-i på fredag, men jeg kan ikke finde en trip rapport omkring på dansk. hvis det er, skal jeg tage det med 2 venner so far, kun venner jeg kender, jeg har taget en del mdma som det eneste psychedelia(?) .. så jeg kunne godt tænke at høre nogen tips til et lækkert trip :) Jeg har fået at vide at det er i en pille, hvis det har nogen stor betydning. Er der noget jeg skal være særlig opmærksom på under trippet ? Og det kunne være lækkert hvis der var en venlig sjæl der kunne linke til en trip rapport? hvor lang tid er et trip ca ? osv. Ved godt det var mange spørgsmål, men jeg vil hellere end gerne spørge én gang for meget end for lidt ;)

. :) .

Dedikeret medlem
Brugeravatar

kig på erowid.

Mine bedste trips på 2c-x har foregået i naturen når mørket er faldet på.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I'm a highway child
Bare du er i godt humør :)
- Glæd dig til at få separeret hovedet fra kroppet og flyve rundt oppe under loftet :b

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Har du læst op på psykedeliske stoffer? Det er noget helt andet end at tage MDMA - selvom den helt sindssyge eufori også kan være til stede. Et psykedelisk trip er meget mere end dette. Man kan (efter min mening) aldrig forberede sig 100% til sit første psykedelisk stof, da det kan være svært at sætte sig ind i et psykedelisk trip, uden at have været på et.
Gå ind til det med et åbent sind, flyd med strømmen and have a fucking blast!! God tur! ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er også altid en god ide at få oplyst dose, især når du skal eksperimentere med psykedeliske stoffer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Psykedelika kan man ikke forberedes på, selv ikke når man har flere trips bag sig. Rusen er jo en ændret bevidsthed omkring sine egne tanker, og ens tankemønster ændres som regel også. Ofte oplever jeg, at min auktoritet som tænkende subjekt, afskaffes. Det jeg mener er, at normalt, så føles det som om, det er en selv, der tænker, men på psykedelika, kan man opleve, at tankerne får et eget liv, og man er efterlads som observatør.

Et trip kan også være meget personligt, og jeg har oplevet en frustration over, ikke at kunne dele oplevelsen i stunden, hvilket jeg ofte har måttet overkomme på egen hånd i situationen.

Bedste råd er, at være et stille og roligt sted, at være i godt humør, og have en eller anden du stoler på, du kan ringe til/være i kontakt med, hvis det nu går galt. Men bare flyd der ud af, og hav et fedt trip!

God rejse!

Medlem

Jeg synes personligt at 2c-i er relativt mildt set i forhold til lsd. minder imo ret meget om 2c-b.
Men noget i skal være meget opmærksom på er dosen i indtager. de 10-20 mg i skal have fylder stort set intet og skal absolut ikke "eye balles".
En god ide er at opløse den kendte mængde i har købt i vand.
Fx hvis i har 200 mg opløs det i 200 ml vand og i vil med en kanyle, uden nål kunne suge en meget præcis dose op :-)

Medlem

Og så lige husk, at butikkerne godt kan sende så meget som 50-100% ekstra, så VEJ DET FØRST hvis i vil benytte opløse-i-væske-metoden.

Junior medlem

Det er i piller :) og finder ud af mg i dag :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]