Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 15:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej
Har gået og tænkt lidt over komboen, LSD eller svampe og så MDMA.
Jeg ved der er mange der gør det, men hvor god en ide er det?
Er det mere skadeligt end hvis man holder det hvert for sig?
Jeg kunne forestille mig det kunne give et lækkert trip :-)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
https://www.google.dk/#q=Candyflip+%26+Hippieflip

Medlem
Brugeravatar

Fedt, jeg havde også tænkt 2-2,5g cubensis og 125mg MDMA måske var fint :-)
Ja det er nemlig, for har man ikke altid sagt at man ikke må blande stoffer? Ikke at det pr automatik betyder at det er skadeligt :-)

Medlem
Brugeravatar

Kaktus Klausen skrev:
https://www.google.dk/#q=Candyflip+%26+Hippieflip

Synes ikke rigtigt det står noget om hvor skadeligt det er :-)

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Bare vær beredt på at stofferne bliver potentieret MEGET hvis du giver dig i kast med det.
Og hvis det er candyflip, så vent med at tage MDMA'en til 4-5 timer inde, så du kommer ned på samme tid. Det eneste trip jeg har haft, der endte ud i et decideret bad trip var et candyflip. Jeg er sikker på, at det hænger sammen med at jeg tog MDMA'en i starten af trippet og begyndte at komme ned midt inde i trippet. Jeg følte mig fuldstændig lam i hovedet og havde de ondeste tankeloops resten af trippet. Så husk at time hvornår du dropper dit MDMA!

Med svampe er det vist mere lige til, da de 2 varer ~cirka samme tid. :) Men tag lavere dosis end du normalt tager, for hold op der er smæk på!

Skal ikke kunne sige præcist hvor skadeligt det er, men det er da en kombo, der er godt testet af masser af mennesker. HR fra MDMA skal man self have i mente.

Senest rettet af Plejadestjerne 30 dec 2014 13:50, rettet i alt 1 gang.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Der er nogle stoffer som ikke er gode at blande, andre er rigtig gode at blande. Som KK linker til, så er candyflip og hippieflip 2 måder at kombinere MDMA med psykedeliske substanser.
Personligt er jeg helt vild med candyflipping.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Medlem
Brugeravatar

Plejadestjerne skrev:
Bare vær beredt på at stofferne bliver potentieret MEGET hvis du giver dig i kast med det.
Og hvis det er candyflip, så vent med at tage MDMA'en til 4-5 timer inde, så du kommer ned på samme tid. Det eneste trip jeg har haft, der endte ud i et decideret bad trip var et candyflip. Jeg er sikker på, at det hænger sammen med at jeg tog MDMA'en i starten af trippet og begyndte at komme ned midt inde i trippet. Jeg følte mig fuldstændig lam i hovedet og havde de ondeste tankeloops resten af trippet. Så husk at time hvornår du dropper dit MDMA!

Med svampe er det vist mere lige til, da de 2 varer ~cirka samme tid. :) Men tag lavere dosis end du normalt tager, for hold op der er smæk på!

Skal ikke kunne sige præcist hvor skadeligt det er, men det er da en kombo, der er godt testet af masser af mennesker. HR fra MDMA skal man self have i mente.

Jeg regner med at det bliver svampe hvis det bliver aktuelt. Godt du nævnte det med lavere dosis end normalt :-)
Lyder ikke som det fedeste trip, dit candy flip...
Hvad mener du i øvrigt med HR?

Medlem
Brugeravatar

Pestilence skrev:
Der er nogle stoffer som ikke er gode at blande, andre er rigtig gode at blande. Som KK linker til, så er candyflip og hippieflip 2 måder at kombinere MDMA med psykedeliske substanser.
Personligt er jeg helt vild med candyflipping.

Okay :-) der må også være en vildt lækker stemning når der er MDMA med ind over

Moderator

Soft parade skrev:
Lyder ikke som det fedeste trip, dit candy flip...
Hvad mener du i øvrigt med HR?

Det var super fedt de første 4-5 timer, faktisk noget af det fedeste jeg har prøvet. :) Visuals var fuldstændig sindssyge, elektriske og pulserende, og så gav MDMA'en bare en følelse af at være fyldt med psykedelisk energi. Men så blev det godt nok skummelt.. Men det er nok et af de trip, jeg har lært allermest af. Bad trips er skam ikke kun dårlige. :)

HR = Harm Reduction. Alle de standard forholdsregler ved brug af MDMA. Sørg at få væske, men ikke for meget, køl ned hvis du får det for varmt etc.

Medlem
Brugeravatar

Lyder fanme fedt :-D
Nej det har du ret i, de kan også være meget lærerige :-)
Arh nu er jeg med, jep det er der styr på. Har også 5-htp, b6 og c vitamin :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Det er min erfaring at MDMA har en angstdæmpende effekt, samtidig med at man selvfølgelig bliver euforisk. De suverænt bedste oplevelser jeg har haft med mdma, har være hjemme hos mig selv alene når jeg røg DMT på peaket. Kropseuforien er ubeskrivelig, samtidig med DMT'ens helt vanvittige visuels... Jeg får gåsehud bare ved tanken :P

Jeg har også candyflippet en gang, men LSD dosen var for lav til rigtig at give en effekt desværre. Men jeg ved at det er meget vigtigere at time sin MDMA dosering her, da man ikke har lyst til at crashe mid i trippet.

Anyway, jeg tror svampe og mdma ville være en helt fantastisk oplevelse, jeg har i hvertfald kun hørt godt om den fra venner og bekendte :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Det må være en suveræn oplevelse med dmt og MDMA :-D
Jeg skal prøve LSD for første gang til januar, men der tror jeg ikke jeg tilføjer MDMA, vil gerne mærke virkningen af LSD alene først :-)
Men det lyder da til at jeg skal prøve et hippie flip en dag så, det lyder til i alle har positive erfaringer med det :-)

Medlem
Brugeravatar

Jeg har candyflippet to gange og kan kun sige, at det er FUCKING. AWESOME. Begge var mine eneste oplevelser med MDMA. Mit råd er at holde sig til en enkelt dosis MDMA og som de andre siger så drop det godt inde i trippet. Det er ret nedern at være "efterbrændt" og irritabel samtidig med at LSD'en stadigvæk er fuldstændig ligeglad og stadig bølger derudaf. Medmindre man kan lægge sig på stranden og nyde en solopgang med et par venner og en joint, så er det liiiige til at holde ud ;) (omg lad os springe vinteren over, savner skoven)

Arbejder på at få fat i noget AL-LAD, "LSDs sjove lillebror", hvis trip er et par timer kortere, så det tænker jeg må egne sig rigtig godt til candyflips :D

Medlem
Brugeravatar

Lyder som noget af nogle oplevelser :-D
Hvor meget LSD og MDMA tog du?
Du kan jo evt prøve med svampe, de varer væsentligt kortere end LSD :-)

Medlem
Brugeravatar

Ude i skoven - en sukkerknald med LSD, skulle være omkring 125µg, men den gjorde ikke det vilde, og så en bombe med lidt under 190mg MDMA (troede det var 150, men vi havde regnet forkert med vores eyeballing fra tidligere). Og det var så sindssygt at det næsten var for meget, men AWESOME. Ved ikke om jeg blev lidt bange, eller om jeg bare havde det så fucking fantastisk, at jeg ikke vil ødelægge den oplevelse ved at forsøge på det igen. Men jeg har godt nok lidt blandede tanker om at tage MDMA igen. Om ikke andet vil jeg holde det til skovraves, for det er bare så ultimativt fedt at ingen normal fest vil kunne komme i nærheden.

Første forsøg med et enkelt mærke LSD og 125mg MDMA 4 timer inde var den perfekte første oplevelse med MDMA, i min stue med den her video på projektor og anlæg ;) https://www.youtube.com/watch?v=q2fIWB8o-bs

Derefter redoserede jeg med 62+125mg MDMA + et halvt mærke LSD hjernedødt 7-8 timer efter vi droppede det første LSD og så blev det ellers bare en rigtig nedern, brændt, mindfucket lortemorgen og en endnu værre dag derpå. Når det er ovre, så er det altså ovre, drenge. MDMA kan ikke genoplives og det lærte jeg på den hårde måde :P

Medlem
Brugeravatar

Det er da også noget af nogle doser du tager :-D
Men nu vil jeg helt sikkert prøve med lidt MDMA sammen med svampe eller LSD næste år.
Ville det være en dårlig ide at droppe noget MDMA 4 timer inde i mit første LSD trip? Hvis altså vi føler for det

Medlem
Brugeravatar

Ja det var noget lort med de redoseringer, men når man leger med stimulanser, så kan man jo godt gå hen og blive optimistisk :D
MDMA 4 timer inde i et enkelt mærke tror jeg er meget godt! Om ikke andet så vil jeg sige, at det altid er en god idé at have lidt MDMA i baghånden, til hvis et LSD trip skulle blive dårligt. Flip that shit i stedet for at dræbe det med benzo'er :)

Medlem
Brugeravatar

Jeg var også en klovn da jeg tog MDMA første gang, fik ca 0,5 gram over en aften :-S
Jamen det vil jeg da foreslå for min kammerat, at vi har MDMA klar hvis vi skulle få lyst ;-)

Medlem
Brugeravatar

Så fik jeg prøvet mit første candy flip i lørdags (også min første gang på LSD)
Det var pisse fedt, dog var der nærmest ingen visuals eller mind fuck, som jeg er vant til med svampe.
Men mon ikke det hænger sammen med at mærkerne var på 115ug? Det er jo ikke specielt vildt.
4 timer efter jeg tog mærket, droppede jeg 100mg MDMA. MDMA'en var tilgængæld virkelig intens (nok pga syren), men det var lidt som om at den tog over, og skubbede syren lidt i baggrunden.
Men alt i alt havde vi en fantastisk dag, især da MDMA'en begyndte at virke :-) det var især fantastisk at være ude i dagslys på LSD.

Synes det var lidt ærgerligt at der ikke rigtig var så meget gang i tankerne osv. Har overvejet at tage 1,5 mærke næste gang, mon ikke det sætter lidt skub i tingene? (Det bliver uden MDMA næste gang).

Moderator

Ja det var nok nogle svage mærker, for LSD er voldsomt visuelt i de rette doser, især OEV's er vilde IMO.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]