Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 aug 2025 09:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
I sidste weekend tog mig og 2 andre (D og L) ca. 110 mg MDMA (+/- 10). Mig og L vejer begge lidt over 60 kg, mens D vejer lidt over 70 kg.
Vi tog MDMA i bomber og redoserede med 50 mg en time efter indtagelse af de 110 mg. Jeg spiser selv meget frugt, især bananer, og jeg ved at L spiser rimelig sundt. Vi indtog allesammen MDMA samtidig. Dette var min første gang med MDMA, mens L og D begge havde prøvet MDMA før.

Vores MDMA bestod at pink/røde 'krystaller', en 3. ven havde sagt god for dem.

Ca. 50 minutter efter indtagelsestidspunktet oplever vi allesammen kraftigt humørløft, lyst til at danse osv. osv. 20 minutter efter dette redoserer vi alle med de 50 mg. På dette tidspunkt har vi det allesammen utroligt godt. Lidt senere begynder D dog at virke helt utroligt påvirket. Hans evne til at gå ordentligt, fokusere, i det hele taget motoriske evner og evner til at snakke er helt klart hindret. Vi bliver meget bekymrede og vælger at følge ham hjem, hvor vi sørger for at han indtager noget vand, og vi væk fra musikkens larm er i stand til nemmere at komme i kontakt med ham. Vi er dog begge helt utrolig stressede, og bekymrede for hans velbefindende, samt ligesåvel for hvad han ville kunne finde på at gøre uden opsyn. En del ting sker osv.

Ca. 1 time til 1,5 efter at vi alvor kunne mærke MDMAen mister mig og L dog begge effekten nærmest fuldstænding, mens D fortsætter og stadig er utrolig langt ude at flyve de næste 2+ timer.

Mit spørgsmål er så, hvorvidt stress har haft en betydende faktor i vores effekt? Kan en forskel på maximalt 20 mg (fra 100 mg til 220 mg) gøre en så stor en forskel (jeg tvivler stærkt på at der har været over 10 mg forskel på doserne) af effekt, at D både kommer langt højere på, og fortsætter så langt tid længere?
Både mig og L var ganske tilfredse med styrken, men var meget skuffede over længden. Jeg har læst utrolig godt op på MDMA inden, og L har før oplevet en langt længerevarende rus.
Udover dette, er der nogen som har evt. forslag til forlængelse af MDMAens effekt? Tom mave/fuld mave (mig og L havde ikke indtaget mad 2-4 timer inden)?

P.S. Det skal siges at D selv havde haft en rigtig god aften, ifølge hans udsagn.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
I er 100% sikre på at D ikke bare har suget lidt ekstra uden i har set det? ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Morten på 14 skrev:
I er 100% sikre på at D ikke bare har suget lidt ekstra uden i har set det? ;)

Ja. Der var ikke mere MDMA til stede end det nævnte.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]