Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 aug 2025 11:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Nimadorm
Junior medlem

Hej!!

Er der nogen der kan anbefale noget der forøger virkningen af Nimadorm?
Jeg er ret vant til bezo´er, så 2 nimadorm 20mg gør mig bare lidt snaldret. Men kan huske den fede virknin i starten, da så jeg bla gule damer over alt:)

Hvor mange kan jeg tage uden at jeg kommer i fare? Nogen der ellers har erfaring med nimadorm?

Hvordan får man sin læge/behandler til at udskrive noget stærkere?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

du kan bruge prometazin
http://www.medicin.dk/(4ga3lz45lstotfrfwehfp2bw)/show.aspx

eller phenergan (er jeg dog ikke helt sikker på)

eller andre antihistaminer der sløver, det "booster" benzodiazepiner en smule... de er begge på håndkøb så du skal bare ned på det lokale apotek eller matas

men vil ikke anbefale det til langtids brug... men sådan er det vel med alle stoffer...
en anden ting er at lade være med at ryge mange smøger og/eller drikke kaffe

håber det ku hjælpe en smule :)

EDIT: okey havde ikke lige set du ville "blackoute" på dem... det vil jeg stærk fraråde... benzo'er er til at slappe af/sove på ikke til at vælte rundt og gøre dumme ting.(ikke at du nødvendigvis gør der)

nå nok prædike fra mig...

Senest rettet af emingos 17 dec 2007 22:53, rettet i alt 1 gang.

Titel: Re: Nimadorm
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Frk skrev:

Hvor mange kan jeg tage uden at jeg kommer i fare? Nogen der ellers har erfaring med nimadorm?

Jeg tog dem i et års tid for at kunne sove. De er relativt hurtigt ude af kroppen igen, så de er gode hvis man skal være frisk dagen efter. Jeg har aldrig indtaget dem for rusens skyld, og synes heller ikke virkningen er interessant overhovedet, men man sover godt!

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
emingos skrev:
du kan bruge prometazin

eller andre antihistaminer der sløver, det "booster" benzodiazepiner en smule... de er begge på håndkøb så du skal bare ned på det lokale apotek eller matas

Jeg synes antihistaminer er det værste lort. Hvis jeg tager det om aftenen er jeg sløv et godt stykke op ad næste dag, og jeg har oplevet at få ret livlige mareridt på det. Dårlig narko!

Titel:
Medlem

Zarathustra skrev:
emingos skrev:
du kan bruge prometazin

Jeg synes antihistaminer er det værste lort. Hvis jeg tager det om aftenen er jeg sløv et godt stykke op ad næste dag, og jeg har oplevet at få ret livlige mareridt på det. Dårlig narko!

Enig i drømmene.. de er satme crazy nogengange.. Men er åben overfor alt slags narko næsten hehe :D.. men ja der er sgu ikke det helt vilde i dem :)

Titel:
Junior medlem

Hvad vil i ellers anbefale mig??Gerne noget man skal lave selv...
Jeg ryger dagligt en masse hash, blir ikke rigitgt skæv længere... Men det beroliger dog stadig....
Jeg får nimadorm/zonoct engang imellem.... De midler kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan jeg forstærker/forandrer virkningen...
Jeg har rimelig tilgang til diverse beroligende, sove og såden medicin...

Nogen forslag?

Sidder i en zonoct-skævert lige nu, der er ved at fise ud...

Trille trille hej hej

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Frk skrev:
Hvad vil i ellers anbefale mig??Gerne noget man skal lave selv...
Jeg ryger dagligt en masse hash, blir ikke rigitgt skæv længere... Men det beroliger dog stadig....
Jeg får nimadorm/zonoct engang imellem.... De midler kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan jeg forstærker/forandrer virkningen...
Jeg har rimelig tilgang til diverse beroligende, sove og såden medicin...

Nogen forslag?

Sidder i en zonoct-skævert lige nu, der er ved at fise ud...

Trille trille hej hej

Måske droppe dit hverdagsforbrug af "en masse hash", så det igen bliver en god oplevelse, for som jeg opfatter det er du på vej ind i en meget ond cirkel.
For hvad hvis du finder det magiske stof der gør rusen vild og det så ikke længere er nok?
Hvad er næste trin på stigen?
Det du har gang i virker som rigtigt dårlig idé...

Titel:
Junior medlem

Jeg har ingen planer om at ændre det store ved mit hash forbrug, jeg plejer når virkningen udeblir, at holde en pause....... Jeg vil bare gerne have et rus engang imellem og der har jeg adgang til nimadorm, som jeg så bruger ca hver 2. uge.

Havde håbet på man ikke blev talt ned til på dette forum.... Det gør du måske heller ikke, jeg er nok lidt følsom, beklager...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Han siger bare at du skal passe på :)
Husk at du hyppigere og nemmere mister "magien" ved hash hvis du ryger det oftere.. og det gælder ISÆR når/hvis du ryger det hver eneste dag.

mit råd er også at måske ryge en gang om ugen, så vil din tolerence sikkert dale bare lidt.

Junior medlem

Frk skrev:
Hej!!

Er der nogen der kan anbefale noget der forøger virkningen af Nimadorm?

Pussig nok lykkepiller (SSRI)... Du kan trygt spise 3 stk., ha en (baby)sitter hvis du spiser flere. Zolpidem gir noen av de snodigste hallusinasjoner jeg har opplevt, veldig morsomt, og sikkert like underholdende for de rundt deg.

Les mere på MedLine, Erowid og Bluelight.

(Hvis du bare vil sove så be om Atarax, det er et antihistamin som ikke henger så igjen dagen etter.)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Frk skrev:
Jeg har ingen planer om at ændre det store ved mit hash forbrug, jeg plejer når virkningen udeblir, at holde en pause....... Jeg vil bare gerne have et rus engang imellem og der har jeg adgang til nimadorm, som jeg så bruger ca hver 2. uge.

Havde håbet på man ikke blev talt ned til på dette forum.... Det gør du måske heller ikke, jeg er nok lidt følsom, beklager...

Jeg tror ikke det er ondt ment, det er bare en farlig ting at søge nye måder at blive påvirket på, når det andet ikke virker fordi man så kommer længere og længere ud. Ligesom dem der KUN ryger bong, fordi de ikke kan blive skæve af pinde længere - lidt det samme IMO.(noget andet hvis de selvfølgelig bare foretrækker bongskæverten)

Titel:
Junior medlem

Okay, så må I undskylde, jeg er nok lidt over følsom...:)

Men hvis jeg tager en nimadorm med et par antihiistaminer, hvad sker der så?

Kom gerne med forslag forslag forslag. Er helt "grøn"

Kan feks alm pamol bruges til noget?

Knusser til jer

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Jaaa maaaIIINNNNn, man får den vilde lammer af parmol, men helt klart pinex at fortrække hvis man bare skal ligge med de sindsygste halluer i et par timer.

Ironi til side.

Parmol, nej!

Titel:
Junior medlem

Hehehe :)

Nej, måske ikke lige pamol, men så noget andet? Er simpelthen så uerfaren?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Jeg tvivler på at du kan købe noget knark på det lokale apotek.
Hvorfor ikke bare gå ned til den lokale pusher i stedet for han har sikkert noget der er mere værd at prøve.

Prøv at søg lidt rundt på siden eller kig i vores 'Fakta om stoffer'

Junior medlem

Okay, tak for jeres svar. Jeg skal selvf nok passe på, kan os godt selv se hvordan det virker, men jeg kommer ikke derud, bare rolig:)Men tak fordi I bekymrer jer, det er sødt...
Jeg vil bare gerne engang imellem have en fed oplevelse, nyde et afbreak fra hverdagen.
Hvis jeg nu tager min nimadorm sammen med en rivotril eller en anden form for benzo, hvad vil jeg få ud af det?

Håber på flere søde svar :P

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Grenå
Hej Frk.
Jeg har lige haft en meget stenet, men dog interessant oplevelse med én af mine venner.
Vi tænkte vi ville tage et eller andet medicin, bare for sjov, så vi valgte noget Marzine (vi havde læst op på det, og så videre).

Vi fik et rigtigt stenet "trip" og jeg endte med at sove samme dag.

Dagen efter, så røg min ven sig skæv, og han sagde han stadig kunne mærke de marzine piller i sig (halveringstiden er vist omkring 20 timer), og derfra fik han et rigtigt psykedelisk trip ud af den blanding.
Jeg vil dog ikke anbefale det, da han sagde han havde en ubehagelig fornemmelse i kroppen hele tiden, men dog havde han det rart psykisk, med massere af hallucinationer.

Men hvis du godt kunne tænke dig at prøve sådan en blanding, så lad være med at tag for meget marzine!! (vi tog 7 piller dagen før, så det må vel være ca. 6-7)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Drope marzinen og drop benzoerne.. Hold en god pause fra hashen og mærk hvordan det er at være stoffri..
Beslut da om du stadig har lyst til at beruse dig..
Et par øl + nogle hiv af en joint, kan være utrolig sjovt efter et par måneders afholdenhed :D

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark
ualmindelig brugbar info vi fik tilføjet denne 4 år gammel tråd gutter

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Grenå
CubaKrigeren skrev:
ualmindelig brugbar info vi fik tilføjet denne 4 år gammel tråd gutter

Ualmindelig god kommentar til en tråd, hvor i vi prøver at bidrage med noget info/erfaring. ;-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]