Nu har jeg aldrig selv prøvet det, men har overvejet det, så kan kun uddele af den viden jeg selv fik, da jeg søgte på emnet

Først og fremmest hørte jeg meget om folk der blev meget nervøse (mere end man plejer).
De fleste [af dem jeg har snakket med] får en tendens til at side og lave små irriterende ting (trykke på en kuglepen, spille på bordet med fingrene, trampe lidt med fødderne osv.), som plejer at være en god indikator for at du er nervøs og uforberedt. Og til sidst har jeg hørt om at folk begynder at svede meget, jeg ved ikke hvor slemt det er, men det kan da give lidt ekstra nervøsitet.
Hvis du SKULLE tage et stimulans, så ville jeg nok anbefale noget mindre stimulerende, som f.eks. Modafinil (hvilket jeg har en del personlig erfaring med, dog ikke under en eksamen).
Det pepper dig ikke rigtigt op, til gengæld føler du dig 100% udhvilet, selvom du måske kun har sovet et par timer..
Men som simpzon3 siger, så prøv måske lige et par gange inden, så du kan se hvordan det virker på dig. Man ved jo aldrig om du måske skiller dig ud fra de folk jeg har snakket med