Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 aug 2025 10:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey. Jeg har en veninde der har fået "tilbudt" dexamfetamin for at tabe sig.
Jeg er kun budbringeren men her er hvad hun præcist ønsker svar på;

"Jeg er blevet tilbudt at købe dexamfetamin.. Ikke til at blive høj af, men fordi det siges at hjælpe vægtmæssigt.. det speeder jo en op osv.. Men da det ikke lige er sådan noget der udskrives, så kan man ikke finde de store oplysninger om det. Men tænkte på om du kunne forhøre dig, hvor mange man max må tage dagligt, og hvor høj man blir af dem.. gider ikke rende rundt og være blæst.. Og de skal kun bruges til vægten, men om nogen har erfaringer derinde med om de virkelig også kan hjælpe på det"

"Derinde" er så ment med psychedelia.dk :p

Admin
Brugeravatar

Jeg synes det er en meget dårlig måde at tabe sig. Der er så mange bivirkninger ved amf (alm gadeamf er som regel en blanding af dexamfetamin og levamfetamin). Hun ender med at smadre sin krop og psyke alt for meget ved at tage amf hver dag.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Simpelt svar: Lad være!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Prøv at se filmen Requiem for a Dream (klassefilm i øvrigt)- konkluder bagefter, at det formentligt ikke er det værd.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt væk og lige her.
DON't dO iT !

Der er mange andre alternative og langt sundere måder at tabe sig på - måske ikke lige så hurtige .
En af mine veninder brugte " stoffer " til at lyntabe sig engang.. hun fik de sygeste strækmærker pga det gik pludseligt liiidt for stærkt.. og hun skal da være glad for der ikke skete noget værre...

Det er bare for dumt.
Kroppen skal også lige kunne følge med du ;)

Roche

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Dopedog82 - at tabe sig med amfetamin vil indebære at tage det dagligt i en lang periode - det kan absolut ikke anbefales.
som skrevet i an anden post idag: Der findes ingen snyde-koder til at tabe sig (måske med undtagelse af sammensnøring af mavesækken + fedtsugning).
Hvis hun endelig formår at tabe sig ved hjælp af kemi, tager hun vægten på igen, når kuren stoppes.
det eneste rigtige valg er at lægge kost- og motionsvaner om

Medlem

TATP skrev:
Dopedog82 - at tabe sig med amfetamin vil indebære at tage det dagligt i en lang periode - det kan absolut ikke anbefales.
som skrevet i an anden post idag: Der findes ingen snyde-koder til at tabe sig (måske med undtagelse af sammensnøring af mavesækken + fedtsugning).
Hvis hun endelig formår at tabe sig ved hjælp af kemi, tager hun vægten på igen, når kuren stoppes.
det eneste rigtige valg er at lægge kost- og motionsvaner om

arg det passer nu ikke der er masser af genveje og kunstige metoder at forbrænde kalorier på, da ret mange stoffer netop sætter forbrændingen i vejret og nedsætter lysten til mad = vægttab

Insane psychedelia user!

bolle skrev:

arg det passer nu ikke der er masser af genveje og kunstige metoder at forbrænde kalorier på, da ret mange stoffer netop sætter forbrændingen i vejret og nedsætter lysten til mad = vægttab

Man kan sagtens tabe sig ved at bruge diverse stimulanser, men hvis man ikke laver en omlægning af sine kostvaner, tager man bare alle kiloene på igen når brugen af hjælpemidler ophører. Så derfor kan man lige så godt lave ændringer i sine kostvaner med det samme, og dyrke motion.
Man taber sig nok ikke så hurtigt, som ved brug af stimulanser, men der er ingen bivirkninger, hverken psykiske eller fysiske.

Dexamfetamin er en meget dårlig løsning. lidt lige som at pisse i bukserne for at få varmen. :)

Junior medlem

Hey jeg vil gerne lige bidrage ved at sige at jeg faktisk har fundet ud af hvordan slanke effekten virker via at jeg har i en periode (på den psykiatriske afdeling) fået testet om ritalin kunne hjælpe mig igennem min hverdag.

- Ritalin kan også bruges som slanke middel men det er nok ikke ligeså kraftigt dexamfetamin (som jeg forresten skal til at tage fra imorgen af fordi ritalin ikke havde nogen positiv effekt for mig).
I løbet af den tid hvor jeg har fået testet det, er doserne blevet hævet 3 gange indtil 20g (mener jeg) men det jeg lagde mærke til var at jeg virkelig havde fået problemer med at spise. En utrolig nedsat appetit og lidt kvalme. men så efterhånden som doserne blev større og større, blev kvalmen også værre og værre.. da jeg kom op på den højeste dosering jeg måtte få var jeg ofte ude og brække mig, og kunne stort set ikke spise noget som helst der mættede bare det mindste... frygtelig periode. og det påvirker også min krop ved mindsket energi og du blir hurtigt svag, og alle de ting der er en selvfølge når man ikke spiser mere end hvad der svare til 105 - 250g mad om dagen.. Det var det værste jeg nogensinde havde prøvet, og fordi jeg har et bmi på 18,3 eller noget såe var det nok heller ikke en særlig fed effekt for mig..

Håber det kan bruges (; og at det vil være jer lidt en advarsel mod at gøre det (:

Junior medlem

Jeg lavede lige en skrivefejl ovenfor så det kom til at stå at jeg fik en dosis ritalin på 20g,
øhhhm det er jeg dels ret glad for jeg ikke fik for det kan sq ikke være for sundt.

Men der skulle ihvertfald ha stået 20mg

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
Hvis hun virkelig vil tabe sig og er opsat på det, men stadig synes det går lidt for langsomt. Så smut ind på Bodyhouse og læs om HCG. Men det kræver virkelig at hun sætter sig ind i det. Gør hun det, så vil der også rasle omkring 500g af hende. Dagligt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Intense Energy! skrev:
Hvis hun virkelig vil tabe sig og er opsat på det, men stadig synes det går lidt for langsomt. Så smut ind på Bodyhouse og læs om HCG. Men det kræver virkelig at hun sætter sig ind i det. Gør hun det, så vil der også rasle omkring 500g af hende. Dagligt.

Her er det rigtige link: http://www.bodyhouse.nu

Medlem

Brug Subitramin. Ganske fornuftige resultater og på en meget sundere måde for både krop og sind.

Præperatet blev trukket ud af EU pga der var oplevet kardiologiske sygdomme hos enkelte(mere end hvad rimeligt er) og derfor fås det ikke på recept i DK. Jeg har prøvet præperatet 2 gange i en periode på hhv. 3 og 6 mdr og jeg oplevede et vægttab på ca. 1-2 kg - et vægttab, som er varigt, hvis man også yder en indsats for det selv!!!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Peter Pedal skrev:
Brug Subitramin. Ganske fornuftige resultater og på en meget sundere måde for både krop og sind.

Præperatet blev trukket ud af EU pga der var oplevet kardiologiske sygdomme hos enkelte(mere end hvad rimeligt er) og derfor fås det ikke på recept i DK. Jeg har prøvet præperatet 2 gange i en periode på hhv. 3 og 6 mdr og jeg oplevede et vægttab på ca. 1-2 kg - et vægttab, som er varigt, hvis man også yder en indsats for det selv!!!

1-2kg på 3 eller 6 måneder? you must be kidding me. motion og kostændringer og fedtet rasler af, folk er bare for dovne det er der problemet ligger !

Medlem
Brugeravatar

Gartnersvinet skrev:
Peter Pedal skrev:

1-2kg på 3 eller 6 måneder? you must be kidding me. motion og kostændringer og fedtet rasler af, folk er bare for dovne det er der problemet ligger !

Tror han/hun/den mener om ugen.

Hvis du du dropper ting som rødt kød, Brød især hvidt og ja egentlig bare gluten, mælkeprodukter og selvfølgelig sukker. Så taber du dig okay hurtigt, hvis jeg skal tale ud fra egne erfaringer.

Og selvfølgelig heller ingen alkohol :peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]