Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 aug 2025 08:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Gennem en som kender en som kender en som kender en, er jeg blevet tilbudt flydende MDMA, som ''skulle være'' stærkere end MDMA som krystaller. Da jeg som udgangspunkt aldrig tror på hvad den slags kilder siger, synes jeg lige jeg vil spørge her om jeg har ret, når jeg påstår at hvis det er MDMA er det blevet blandet op med noget, eller i værste fald er det slet ikke MDMA, men snarere fantasy?

Hvis forhandlerne render rundt og sælger et helt andet stof som MDMA, synes jeg godt nok at de er retarderede, og ikke mindst uansvarlige.

Jeg har ikke tænkt mig at købe noget af det, medmindre det er krystaller, og tester positive på min ez-test.

Medlem

Geografisk sted: La La Land
Jeg fik også engang tilbudt noget "Flydene MDMA"

duden der tilbød mig det pralede med at "Det var så potent at han havde blandet det op med vand og bla bla bla"

Jeg takkede pænt nej, men nogle af de andre dudes der accepterede rapporterede senere tilbage med at det bare var ghb

så jeg tror ikke den holder den med flydene MDMA

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Jeg læste om en gut på bluelight der dryppede freebase MDMA på sukkerknalder. Synes dog det lyder usandsynligt alligvel..

//blazR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Flydenda MDMA, lyder rigtigt meget som slang for et eller andet. GHB ville være et godt bud, som allerede er blevet nævnt. Jeg holder mig til hvad man ved hvad er. Det er sku den sikreste vej frem.

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Tror godt du kan regne med at det er en røver - Jeg kan ikke forestille mig at nogen ville holde sit mdma på freebase. - det skulle da lige være for at det vejer mindre, i tilfælde af kontakt med politi.
- Men det er umuligt at indtage. Det vil være nogenlunde opløseligt i husholdningssprit - men nok ikke meget lavere sprit%. Ellers er egnede solventer ganske uegnede til indtagelse.

Enten har han opløst MDMA-saltet i en væske, ellers er det et andet stof - formodentlig ghb/gbl

edit: for at "det skulle være stærkere end krystaller", er det nød til at være ren freebase.
man kan vist også ryge freebasen.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden, mellem nogle intermolekylære kræfter.
Hmm mener at have hørt en fugl synge om at polisen, ved udmåling af straf, regner i g base. På den måde er det ganz gleich hvilket salt der er tale om...

Junior medlem

Det er (nok) GHB. Det har det engelske slangnavn liquid ecstasy, så det er nok derfra forvirringen omkring MDMA/ecstasy kommer ind.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
entheoceuten skrev:
Hmm mener at have hørt en fugl synge om at polisen, ved udmåling af straf, regner i g base. På den måde er det ganz gleich hvilket salt der er tale om...

Nøps, de regner på samlet vægt (inkl. tilsætningsstoffer).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
noname skrev:
entheoceuten skrev:

Nøps, de regner på samlet vægt (inkl. tilsætningsstoffer).

Gør de det?
Hvad hvis man nu ligger inde med med 10kg skam cuttet amfetamin, hvor mske kun 5% af det er amfetamin sulfat så bliver man knaldet for de 10 kg alligvel?

Moderator

ja

Medlem
Brugeravatar

Man behøver ikke at læse ret meget mere end 10 sekunder på wikipedia's side om GHB før man finder ud af, at GHB bliver kaldt flydende ecstasy :) Hvorvidt folk rent faktisk bruger det slang har jeg ingen anelse om :P

Moderator

Jeg er stødt på GHB, benævnt som flydende ecstasy, i byen.

Det ha dog været rimelig nemt, at konstatere, at det bare var salgs-tale, fra en over-ivrig dealer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]