Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 aug 2025 23:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa her på lørdag skal jeg trippe mdma med 2 andre kammerater, Jeg har ca 15+ mdma trips bag mig, og de to andre har kun prøvet coke / amf en del gange .. aldrig hårder. Jeg plejer altid at sniffe mdma'n, men så har jeg de sidste par gange hørt på folk snakke om hvor stor skam det var at sniffe det.. :? .. og at jeg skulle bombe det, og nu tænker jeg at på lørdag skal jeg gøre det. Det mdma jeg får fat i er af den bedre kvalitet, og i krystaller hvis det skulle have nogen betydning for "bombning". Er der noget jeg skal være særlig opmærksom om? tom mave? fuld mave? .. Og til sidst, ville det være ok for mine to venner at tage en lille bombe hver i løbet af aftenen eller skal de holde sig til røret? håber det er til at forstå ;) men vil hellere være på den sikre side end de / vi bad tripper da det er deres første gang med det hersens psychedelia narko :o..

OFF TOPIC: Jeg har til aftenen lavet en masse UV string art / uv backdrops og andet UV lir .. personligt syntes jeg det er for fedt på et trip, men ville dette måske være for "meget" for de to der ikke har prøvet det før?

MVH.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

MDMA er jo ikke noget man normalt badtripper på. Hvis du er forholdsvis ædru når de skal til at tage det, ville det være fint, da du er i stand til at passe på dem. Lad være med at blande alkohol ind i billedet. Det er aldrig en direkte god idé. Tag det på tom mave. Hvis maven er fuld og der derfor ikke er sket noget i løbet af 1½ time, redoserer man og ender med en overdosis. På tom mave kan man med god mulighed altid regne med 45 minutter. På fuld mave skal du altså vente på at redosere og hvis du rent faktisk har taget for lidt går lidt af MDMA'en til spilde. Desuden kan nogle godt kaste op første gang. Det er lidt nemmere og mindre klamt af tørre en lille klat mavesyre op end det er at tørre 2 liter bræk. ;) Doser lavt, arbejd jer opad. Start evt. med 100mg, så 50 igen efter de 45 minutter hvis der intet er sket. :)

Junior medlem

Super tak for hurtigt svar :) .. der skal ikke være alkohol indblandet.. kun skunk / hash :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Deff skrev:
Super tak for hurtigt svar :) .. der skal ikke være alkohol indblandet.. kun skunk / hash :)

Hej Deff, nu ved jeg ikke hvor godt dit engelske er, men ellers er der altid masser af vejledning at finde på Erowid. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Det er klart det bedste at bombe mdma, uden tvivl
Især første gang

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Vent med at finde dine UV ting frem til i er blevet rigtigt godt påvirket, så vil overraskelsesmomentet være langt større/federe! :P

God aften imorgen! :)

Junior medlem

okay jamen så venter jeg med at hive det frem :D havde også tænkt på det.. :P

Junior medlem

Lige et hurtigt spørgsmål, har ikke kunne få fat i en vægt :@ ! .. og vi skal jo bombe det , så er det "bare" at lave en lille streg og tag den på øjemål ? Vores vægt er 103kg 185 høj, den anden 100 kg 184 høj, og den tredje 2m lidt til måske og 110 kg vel hvis det er vigtigt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvor stor en mængde mdma har du?

Det burde være muligt at eyeballe jer ok frem fra et gram. Snakker vi 10 gram bliver det lidt sværere. Men i begge tilfælde afhænger det selvfølgelig af erfaring.

Edit:
Og desuden, få anskaffet dig en vægt, den koster ikke alverden. Det kan spare både stoffer og ubehag.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jamen hvis du ved du har et gram, så del det i to, del den del i to og del så den del du får ud af det i to. ;) Man kan ikke faile HELT. :)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Generalt er det hjernedødt at eyeballe i mine øjne. Køb en fucking vægt! Du ved jo ikke som udgangspunkt der er 1 gr, selvom om din pusher siger det:) . Jeg har selv lært det af bitter erfaring.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvorfor i al verden skulle pusheren give ham mere end 1g? :P Det ville jo være temmelig retarderet. :P

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
ScienceFreak skrev:
Hvorfor i al verden skulle pusheren give ham mere end 1g? :P Det ville jo være temmelig retarderet. :P
Kender du det når man får mindre end man betale for :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Øh, ja, og så underdoserer de og må bare dosere igen=ikke forhøjet fare for at få for meget ved at eyeballe. Nu snakker vi om folk sikkerhed og ikke økonomi. Tror ikke det er en førstegangsbrugers størte bekymring er om han bliver snydt for 25kr, han bekymrer sig nok lidt mere for sit velbefindende.

Junior medlem

Jamen jeg har to gram præcis ;) og jeg ved altså godt det ikke er legetøj .. men har fundet en vægt. :) hvad ville i anbefale af dosis?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Deff skrev:
Jamen jeg har to gram præcis ;) og jeg ved altså godt det ikke er legetøj .. men har fundet en vægt. :) hvad ville i anbefale af dosis?

Hej Deff, nu ved jeg ikke hvor godt dit engelske er, men ellers er der altid masser af vejledning at finde på Erowid. :)
Evt. kan du bruge psychedelias wiki, der burde svar på de fleste af dine spørgsmål et af stederne.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
edeeo skrev:
Det er klart det bedste at bombe mdma, uden tvivl
Især første gang

Ja uden tvilv. MDMA kan gøre ret ondt i at sniffe, ikke altid det sjoveste at at rende rundt med smadret næse hvis man er i byen.

Husk der kan være forskel i MDMA'ens styrke hvor hårdt den rammer og hvor hurtigt alt efter hvor meget man har i maven.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]