Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 aug 2025 13:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Heey...
Er ny herinde, men tænkte at det var et godt sted lige at vende en lille ting med jer andre og se hvad i siger til det... er lidt spændt. Jeg har gennem en del år efterhånden været kærester med den samme fyr... on and off et par gange. Vi har altid brugt amf til fester osv siden første møde, vi er blevet enige om at det er bedre end at komme i KÆMPE voldsomme skænderier når vi begge kun har drukket, Så derfor... snitter når vi skal ud.
Nu er det sådan at vi HVER gang dyrker det vildeste, mest dyriske og fedeste sex nogen af os nogensinde har haft... det er så vildt og fantastisk, at det faktisk er blevet den del vi glæder os mest til når vi tar det..... Mit problem er så at nu kan vi ikke dyrke sex uden.... det er blevet mærkeligt på en el anden måde. Når vi prøver ender det altid med gråd, og tanker om at vi åbenbart kun kan få det til at fungere på snitter nu... det er ikke sjovt overhovedet og tærer på en del på forholdet.
Andre kender til sådan en situation...?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Jeg kender ikke til situationen, men jeg vil forslå at i eksperimenterede sexuelt uden stoffer. Dette påvirker tydeligvis jeres forhold, og det hjælper heller ikke at forsøge at skifte drug. Læg amfen lidt på hylden, og snak om jeres fantasier istedet. Nu nævner du heller ikke hvor ofte i tager snitter, men amfetamin er bestemt ikke et stof der egner sig til at blive taget særlig ofte. Det ødelægger hurtigt døgnrytmen, arbetiten, og i det hele taget kroppen. Det lød måske lidt voldsomt, men jeg taler ud fra mine erfaringer med amfetamin.

Håber i finder en løsning

-Tramper :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Kender det alt for godt, dog med andre substanser og situationer. Men synes alligevel sex kan være fint nok uden, det er bare ikke så vildt. Desværre.

Men som techno-tramperen skriver bliver I nok nød til at prøve at anstrenge jer til at få noget ud af det alligevel.
Men I kunne også prøve at andet, mildere afrodisiakum. F.eks cannabis, rødvin osv.
Det virker ikke på alle, men nogen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
betragt det som konsekvensen af at tage stoffer og dyrke sex bagefter;)
når først man har gjort ting på stoffer hva endten det er at dyrke sex eller tage til fester så er det ikke helt det samme bagefter at tage til fest eller dyrke sex uden stoffer, men hold en pause og gør tingene uden at tage snitter så efter noget tid vil alt blive normalt igen ;)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
hvis man ikke kan knalde uden at være på stoffer så er der noget galt.

Medlem

Halugenlampe skrev:
hvis man ikke kan knalde uden at være på stoffer så er der noget galt.

Flot Captain Obvious

Som extanor siger er det bare at droppe stofferne og vente. Jeg er sikker på jeres sexliv kan normaliseres med en god pause. I mellemtiden kan i jo prøve at eksperimentere lidt, hvis i synes det er for kedeligt.

Junior medlem

Nu kan det godt være jeg spørger lidt dumt, men hvem af jer er det som bryder ud i gråd? Ham? Dig? Jeg tror faktisk det er ligemeget hvem, så har en af jer (Måske begge) ihvertfald fået bildt jer selv ind at i kun kan præstere på "Drugs" og derfor kommer "Præstationsangsten" når i er clean. Tror i skal lægger jer ned sammen en dag, og snakke om jeres problem da det hurtigt kan få parforholdet til at crashe. Problemet er jo nok at en blanding af snittere og alkohol, får jer til at smide alle hæmninger og det tør i ikke uden. Måske lyder det dumt det jeg siger, men jeg tror det er noget i den retning.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hold 100% afholdenhed fra sex i to uger. I må heller ikke lege med jer selv. Så skal I nok pludselig få så meget lyst at I glemmer ALT om amf. :P

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
ScienceFreak skrev:
Hold 100% afholdenhed fra sex i to uger. I må heller ikke lege med jer selv. Så skal I nok pludselig få så meget lyst at I glemmer ALT om amf. :P

Dårligt råd, hvorfor vente 2 uger med at konfrontere det? Køb noget massageolie, giv hinanden en tur, så kommer i godt ned i gear og i kan snakke om det eller bolle jer frem til en løsning. Held og lykke med det :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Jeg kan sagtens følgelig dig!
Sex på narko kan være så FANTASTISK!!
Og når man har gjort det nogle gange føles sex uden stoffer, som at sidde og hive sig selv i trolden!

Så dyrk en masse sex uden narko, så vil i ryge tilbage i det gamle igen. Eller som ScienceFreak skrev Hold 100% afholdenhed fra sex i to uger. I må heller ikke lege med jer selv. Så skal I nok pludselig få så meget lyst at I glemmer ALT om amf.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er problemet ikke bare at alt er federe på stimulanser, når man altså først er ude i dem? Om det er fest, arbejde eller samliv. Er man kommet til at man ikke kan fungere uden stofferne er man afhængig.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Have you ever looked at a 50$ bill?.. ok.. Have you ever looked at a 50$ bill... on weeeeed?

Insane psychedelia user!

Dyrk mere spændende sex ædru.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Dr. Phibes skrev:
Dyrk mere spændende sex ædru.

+1 flere stillinger, numseleg, spank, gør noget i ikke har prøvet før - bryd grænser! Mht. afholdenhed, synes jeg det er en dum idé fordi det opbygger et mentalt og fysisk pres, som man er ængstelig for at få løsnet op for. Går man derimod bevidst ind og arbejder med angsten, kommer den ikke hamrende i fjæset på én gang den dag hvor man har aftalt at have sex. (at aftale at have sex er IMO heller ikke just godt, det skal komme naturligt og af sig selv...)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Prøv noget hardcore dungeon... Og jeg mener ikke brætspillet...

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
http://ekstrabladet.dk/spoerg_joan_oerting/

Junior medlem

Halugenlampe.... ja, det er jeg klar over...?! Derfor ville jeg høre om der var andre der tar det som et sex drug, og har svært ved det uden. Hvis ja, så hvordan de tackler det....?!
ScienceFreak... Det er ikke rigtig nogen løsning... det er sådan det er nu.....!
BaD: Du har ret.... det er nemlig sådan jeg har det.... Jeg er SÅ fokuseret på at det skal gå godt når vi så prøver uden snitter, at det gir bagslag. Og så bliver det bare mere og mere mærkeligt med tiden. Det er mig der tuder (pigen) ;-)
Tak for jeres respons... det er meget rart lige at få lidt andre erfaringer...

Junior medlem

Orv... og snoezel... Vi HAR prøvet at aftale sex. Det gik heller ikke... men det er nu mig der syns det er et kæmpe turn off at planlægge det. Vi har eksperimenteret med en del nye oplevelser, men for det meste på amf. Vi har talt en del om hvorfor det ikke kan være lige så dyrisk og vildt og helt igennem fantastisk uden at være på noget, det gør måske heller ikke presset mindre.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]