Jonesi skrev:
Det gik fint

men jeg tror ikke virkningen var så kraftig eftersom jeg tog halvdelen, og så den anden halvdel en time efter

men meget underlig virkning synes jeg.
Det var helt utrolig mentalt, følte nærmest at jeg manglede en virkning der påvirkede kroppe, ligesom alkohol, eller hash.
men alt begyndte simpelthen og bølge, og flytte sig rundt, der var ikke nogle ændringer i farver, eller CEV. jeg følte til tider at der var meget intenst, men prøvede og slappe af og flyde med, hvilket hjalp utrolig meget.
jeg tog den første halvdel kl 20, og den anden halvdel 21, og Virkningen aftog omkringe kl 12 - 1 hvorefter jeg gik rundt med en underlig energi i kroppen, kunne ikke sove før engang om morgenen pga. dennne energiske følelse.

Men er det normalt at ''syns forstyrrelserne'' ikke vare længere tid, eller var det på grund af en for lav dosis ?

Jeg ville gætte på at det skyldtes den lave dosis. Synes det er rigtig flot at du startede med et halvt.

Som du selv siger var det til tider meget intenst, og det kunne godt være blevet ubehageligt med en større dosis, hvis du ikke havde prøvet det før.
Nu ved du hvad du går ind til og nogenlunde hvilken effekt det har til hvis du skal prøve det igen, men kan aldrig forudsige effekten af et stof 100%. Dog jeg ved fra mig selv, at jeg efterhånden er blevet så "vant" til 2C-B (godt nok et andet stof, men stadigvæk psychedelisk), at jeg er meget mere afslappet i det univers, og det at verden går amok kun gør mig endnu gladere i stedet for overvældet.