Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 aug 2025 15:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: beyond imagination
Hej hej syrehoveder :D

jeg har idag erhvervet mig et Mærke LSD, der skulle være rimelig smæk på det, 150 Mikro gram har jeg fået fortalt (pålidelig kilde)
jeg er bare lidt i tvivl om det ville være en for stor overvældelse med sådan en dosis som første gangs tripper. Jeg har prøvet HBWR, men i en meget lille dosis, men ikke det synderlige i den psychedeliske verden udover det :)
hvad siger i ? skulle jeg klippe et lille hjørne af eller bare give den smæk ? :peace:
2 af mine andre venner har lige poppet et mærke hver af samme størrelse, sammen med nogle erfarne og det er også deres debut idag ? :)

tak på forhånd..
og ps. Jeg ved hvad LSD er, og har læst sygeligt meget op på det, det eneste jeg ville høre er om denne dosis er fin til og starte på.. Jeg er ca. 187 høj og vejer i den lave ende af de 70 :)

Medlem
Brugeravatar

Jeg syntes du skal starte med et halvt mærke..
Så kan du altid snuppe den anden halvdel senere på aften.
Hellere starte forsigtigt ud, end at få det dårligt.
Og god tur du skal glæde dig. :peace:

This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.

Medlem
Brugeravatar

Mange tak :D
det gør jeg så, men hvor langt tid vil du anslå der går før jeg kan vurdere om jeg skal tage den anden halvdel ?:p

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Jonesi skrev:
det gør jeg så, men hvor langt tid vil du anslå der går før jeg kan vurdere om jeg skal tage den anden halvdel ?:p

Jeg har aldrig haft en forstærkende effekt ved at redosere LSD, blot en forlænget virkning, hvilket ikke altid er ønskeligt :P

Jeg startede selv med ét mærke.
Hvis du vælger at starte med et halvt, så hold det til det halve, lad være med at redosere.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Khazim skrev:
Jonesi skrev:

Jeg har aldrig haft en forstærkende effekt ved at redosere LSD, blot en forlænget virkning, hvilket ikke altid er ønskeligt :P

Jeg startede selv med ét mærke.
Hvis du vælger at starte med et halvt, så hold det til det halve, lad være med at redosere.

+1 Jeg startede med 1 1/2 mærke af nogen meget svage mærker, det var lidt for lidt synes, så spiste et helt mere - det gjorde bare trippet 2-3 timer længere, ikke fedt når man i forvejen ikke tripper så meget. Jeg synes godt du bare kan klippe et hjørne af, men det er smag og behag - hvis du har nogen erfaring med andre psykedelika, så synes jeg godt du kan tage 3/4 mærke, det er sgu nederen ikke at bryde igennem første gang. Dette er ikke noget generelt, men udelukkende min erfaring/mening.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Enig... redosering virker ikke så godt. Hvis du starter med et halvt mærke, så skal du ihvertfald redosere med et helt mærke senere, hvis du ikke får nogen effekt af det halve.

Synes du burde starte med et helt mærke... Større chance for at få et trip, og risikoen for at der er så meget LSD i dit mærke, at det gør trippet helt ukontrollabelt er meget lille.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Morten på 14 skrev:
Synes du burde starte med et helt mærke... Større chance for at få et trip, og risikoen for at der er så meget LSD i dit mærke, at det gør trippet helt ukontrollabelt er meget lille.

Helt enig!

Site Webmaster
Brugeravatar

Eftersom det er dit første rigtige trip, så start med et halvt mærke. Du kan jo altid prøve igen, hvis et halvt var for lidt, men du kan ikke gøre det om hvis et helt var for meget.

Pas på dig selv. LSD kan være en brutal oplevelse. Ikke mindst pga. længden af trippet.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem
Brugeravatar

jeg startede med og tage et halvt, men syntes ikke det var nok så jeg snuppede den anden halvdel en time senere. Det er 3 timer siden nu, så jeg sidder og syre vildt ud...

Medlem
Brugeravatar

Hvordan gik det så? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jonesi skrev:
jeg startede med og tage et halvt, men syntes ikke det var nok så jeg snuppede den anden halvdel en time senere. Det er 3 timer siden nu, så jeg sidder og syre vildt ud...

Det lyder sgu dejligt! :D

Medlem
Brugeravatar

Det gik fint :D
men jeg tror ikke virkningen var så kraftig eftersom jeg tog halvdelen, og så den anden halvdel en time efter :)
men meget underlig virkning synes jeg.
Det var helt utrolig mentalt, følte nærmest at jeg manglede en virkning der påvirkede kroppe, ligesom alkohol, eller hash.
men alt begyndte simpelthen og bølge, og flytte sig rundt, der var ikke nogle ændringer i farver, eller CEV. jeg følte til tider at der var meget intenst, men prøvede og slappe af og flyde med, hvilket hjalp utrolig meget.
jeg tog den første halvdel kl 20, og den anden halvdel 21, og Virkningen aftog omkringe kl 12 - 1 hvorefter jeg gik rundt med en underlig energi i kroppen, kunne ikke sove før engang om morgenen pga. dennne energiske følelse. :D

Men er det normalt at ''syns forstyrrelserne'' ikke vare længere tid, eller var det på grund af en for lav dosis ? :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jonesi skrev:
men jeg tror ikke virkningen var så kraftig eftersom jeg tog halvdelen, og så den anden halvdel en time efter :)
Det var helt utrolig mentalt, følte nærmest at jeg manglede en virkning der påvirkede kroppe, ligesom alkohol, eller hash.
men alt begyndte simpelthen og bølge, og flytte sig rundt, der var ikke nogle ændringer i farver, eller CEV. jeg følte til tider at der var meget intenst, men prøvede og slappe af og flyde med, hvilket hjalp utrolig meget.
jeg tog den første halvdel kl 20, og den anden halvdel 21, og Virkningen aftog omkringe kl 12 - 1 hvorefter jeg gik rundt med en underlig energi i kroppen, kunne ikke sove før engang om morgenen pga. dennne energiske følelse. :D

Men er det normalt at ''syns forstyrrelserne'' ikke vare længere tid, eller var det på grund af en for lav dosis ? :D

Jeg ville gætte på at det skyldtes den lave dosis. Synes det er rigtig flot at du startede med et halvt. :) Som du selv siger var det til tider meget intenst, og det kunne godt være blevet ubehageligt med en større dosis, hvis du ikke havde prøvet det før.
Nu ved du hvad du går ind til og nogenlunde hvilken effekt det har til hvis du skal prøve det igen, men kan aldrig forudsige effekten af et stof 100%. Dog jeg ved fra mig selv, at jeg efterhånden er blevet så "vant" til 2C-B (godt nok et andet stof, men stadigvæk psychedelisk), at jeg er meget mere afslappet i det univers, og det at verden går amok kun gør mig endnu gladere i stedet for overvældet. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Jonesi skrev:

jeg plejer nu ellers at have visuals i længe, hvis jeg for lov og sidde og glo på en ting, så bliver den helt levende.
Og så har jeg altid et mærkeligt afterglow hvor min hjerne bliver mindfucked.. tror jeg ser skygger og hvad ved jeg overalt. Meget mærkeligt ;)

Medlem
Brugeravatar

ScienceFreak skrev:
Jonesi skrev:

Jeg ville gætte på at det skyldtes den lave dosis. Synes det er rigtig flot at du startede med et halvt. :) Som du selv siger var det til tider meget intenst, og det kunne godt være blevet ubehageligt med en større dosis, hvis du ikke havde prøvet det før.
Nu ved du hvad du går ind til og nogenlunde hvilken effekt det har til hvis du skal prøve det igen, men kan aldrig forudsige effekten af et stof 100%. Dog jeg ved fra mig selv, at jeg efterhånden er blevet så "vant" til 2C-B (godt nok et andet stof, men stadigvæk psychedelisk), at jeg er meget mere afslappet i det univers, og det at verden går amok kun gør mig endnu gladere i stedet for overvældet. :)

jeg glæder mig også utrolig meget til mit næste trip, jeg tror virkningen kan åbne sig meget mere overfor mig og blive endnu mere fantastisk, dog næste gang med et helt mærke på en gang så jeg får virkningen på én gang :D
jeg render rundt med en mærkelig følelse i kroppen idag, vil gætte på det er meget normalt :)
men det virker som om jeg ikke helt er mig selv endnu, er lidt fjern. hehe

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hehe, er du i forbindelse med godheden i universet? :P
Jeg var på 2C-B i går, så er heller ikke mig selv endnu. :P

Medlem
Brugeravatar

ScienceFreak skrev:

Jeg synes ihvertfald LSD er et fantastisk stof, ikke et under der er så mange brugere af det :lol:
Det kan godt være man er lidt fjern, men intet sammenlignet med en ordenlig gang tømmermænd :cheers:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jonesi skrev:
ScienceFreak skrev:

Jeg synes ihvertfald LSD er et fantastisk stof, ikke et under der er så mange brugere af det :lol:
Det kan godt være man er lidt fjern, men intet sammenlignet med en ordenlig gang tømmermænd :cheers:

Som det kan være fantastisk kan det også være et helvede. Tror det hænger mere sammen med at stoffet er så kendt. Så er det hvad folk de tager. Ligesom at der måske findes en sodavand som de fleste ville synes smager bedre end Coca Cola, men hvis denne ikke er kendt er der jo stadigvæk flere der drikker Coca Cola. ;)
Alkohol er en dræber. Jeg bliver beruset af en øl, fuld af to. Derefter er der en balance jeg skal holde for ikke at blive for ædru eller for fuld. Og dagen efter føler jeg at min krop er ved at dø. Har langt nemmere ved at kontrollere alt andet, og dagen efter har jeg overskud til at leve. Hvis det er psychedelisk, har jeg ekstra overskud. Har i dag gjort rent i hele huset, gået 5km med hunden, vasket tøj, lavet mad... Og er slet ikke træt, selvom jeg ikke sov længere end hvad jeg gør i hverdagene. :P

Drugs are good. :P Hahaha.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]