Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 aug 2025 15:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej, Jeg står med et stof jeg har fået af vide er syntetisk kokain.
Det var lige det billigere, og det virker meget fint. Det virker meget som Coke.
jeg overvejer at injektierer det, men da det så er det her syntetiske kokain,
er der så nogle risiko ved det (udover de risikoer der er ved at bruge kanyler?)

Site Webmaster
Brugeravatar

Din pusher er fuld af lort. Der er ikke 100% syntetisk fremstillet kokain på markedet da det er for dyrt i forhold til kokain produceret gennem koka planten.

Det er kokain som alt andet kokain du støder på. Din pusher har bare valgt at kalde det et eller andet random for at fremme salg, som pushere nu engang ofte gør.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Junior medlem

Er du sikker på det? det ligger i en hel klump. Men inden du går i seng, vil der så være en fare ved at skyde syntetisk kokain?

Site Webmaster
Brugeravatar

Ja, jeg er sikker.

Kokain er kokain, lige meget hvordan det er blevet fremstillet..

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Enten er det almindelig kokain, ellers er det en eller anden analog, som virker hen ad kokain.

Det med at injicere det, kan være problematisk, hvis du ikke er sikker på hvad det er.

Men såfremt du indtog det ved snifning, tidligere, har du jo testet at virkningen ikke er afhængig af first-pass metabolisme

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det kan have været en RC stimulans som f.eks Dimethocaine. Men stadig så er sprogbruget lidt løst. Syntetisk kokain ER kokain.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden, mellem nogle intermolekylære kræfter.
Der findes et utal af analoger til kokain (methyl (1R,2R,3S,5S)-3- (benzoyloxy)-8-methyl-8-azabicyclo[3.2.1] octan-2-carboxylat) nogle mere aktive end kokain selv, andre mindre. f.eks. vil skamcuttet win 35428 virke meget som MDMA / Kokain, bare i en 10 timers tid... Hvorimod at 4-methyl-versionen virker meget vasopressivt, i ca 15-30 mins.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
TATP skrev:
Enten er det almindelig kokain, ellers er det en eller anden analog, som virker hen ad kokain.

Det med at injicere det, kan være problematisk, hvis du ikke er sikker på hvad det er.

Men såfremt du indtog det ved snifning, tidligere, har du jo testet at virkningen ikke er afhængig af first-pass metabolisme

Hvad mener du med det sidste?
Ved snifning undgås first-pass-metabolisme, da blodet, der går fra næsen ikke passerer gennem leveren før det blandes med resten af blodet og kan krydse BBB (modsat almindeligt oralt indtag, hvor alle stoffer i blodet først passerer gennem leveren).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]