Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 04:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: kokain mistro
Junior medlem

Hvis coken ingen lugt har. ingen smag, hverken i næsen eller munden. Ikke giver giver den mindste reaktion når man smørrer det på tandkødet. Er helt tørt og udcuttet men samtidig har halv store klumper i blandt der nærmer sig skikkelsen af knuste panodiler. og egentlig bare bliver siddene i næsen som en eller anden slags mel, Og virkningen er ikke til at spejde, på trods af tidligere omgange med isuflering og injection af kokain. er man så blevet snydt?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dude come on .... Hvad tror du selv?

Alt peger nærmest i den retning.

Edit: Helt rent coke sparker åndssvagt meget røv allerede ved 40-50 mg. Det er super behageligt at få i næsen, intet svien eller ubehag og bedøver tuden som en i fanden.

Iøvrigt har det også en meget kraftig lugt, henad antikke møbler eller sure sokker. (Omend lugten ikke er et tegn på renhed, kan du stadig bruge den som indikator for renhed 99/100 gange.)

Sååh desto længere væk du er fra overstående, desto længere væk er du fra kvali coke.

Senest rettet af wEstzIde 14 mar 2011 19:19, rettet i alt 2 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Det behøver ikke at lugte eller at bedøve for at det er god kokain. Men eftersom du skriver at det ikke virker, så har du vel selv svaret..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Psylau skrev:
Det behøver ikke at lugte eller at bedøve for at det er god kokain. Men eftersom du skriver at det ikke virker, så har du vel selv svaret..

Jo det behøver at bedøve for at være god kokain. Kokain er lokalbedøvende, desto renere desto mere bedøver det.

Junior medlem

Ja. Er egentlig også godt klar over det. Havde ligesom bare brug for en tredje parts bekræftelse før klagen falder.
men mange tak for besvarelse af det i forvejen indlysene.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Men selvom at man bliver bedøvet er det stadig ikke en god måde at bedømme renheden af kokain, da det kan være cuttet med lidocain.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Psyduck skrev:
Men selvom at man bliver bedøvet er det stadig ikke en god måde at bedømme renheden af kokain, da det kan være cuttet med lidocain.

Det kan det, men kokain skal stadig bedøve.

Iøvrigt mener jeg også at lidokain bedøver i knap en times tid, hvor kokain kun bedøver i 5-10 minutter.

Medlem
Brugeravatar

Citat:
Iøvrigt mener jeg også at lidokain bedøver i knap en times tid, hvor kokain kun bedøver i 5-10 minutter.

Det gad jeg godt se en kilde på, for så har jeg vist suget en del lidokain :|

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Birkes skrev:
Citat:

Det gad jeg godt se en kilde på, for så har jeg vist suget en del lidokain :|

Sad lige og tænkte præcis det samme -.-

Junior medlem

Resist skrev:
Psylau skrev:

Jo det behøver at bedøve for at være god kokain. Kokain er lokalbedøvende, desto renere desto mere bedøver det.

Jo mere det bedøver, jo bedre er det ikke nødvendigvis.. Flere og flere pusherer cutter deres "coke" op med Lidokain bla. da det er et lokalbedøvende middel og et antiarrytmatisk..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
IngenFestUdenHest skrev:
Jo mere det bedøver, jo bedre er det ikke nødvendigvis.. Flere og flere pusherer cutter deres "coke" op med Lidokain bla. da det er et lokalbedøvende middel og et antiarrytmatisk..

Det er han jo godt klar over, han siger bare at hvis der slet ingen bedøvende effekt er, så er det ikke kokain.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg holder med Resist på denne her... Lidokain er et meget mere potent lokalbedøvende stof end kokain. 50 mg lidokain insuffleret giver hurtigt helt lammede fortænder, hvor kokain kun giver en mildere lokalbedøvelse. Dog uden referencer vedhæftet, beklager Birkes, men sandsynligheden for, at du har suget en del lidokain er vist stor (hvis du da har taget meget kokain...).

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Er det noget jeg har bildt mig ind, eller bedøver insuffleret lidokain også hurtigere end insuffleret kokain? :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
OverSoul skrev:
Er det noget jeg har bildt mig ind, eller bedøver insuffleret lidokain også hurtigere end insuffleret kokain? :)

Hurtigere, kraftigere og længere...

Medlem
Brugeravatar

http://www.apoteket.dk/Laegemidler/Medi ... px?id=5973 lidt info om lidokain, det skulle virke 1-2 timer

Medlem
Brugeravatar

Jeg har ikke taget specielt meget kokain, men har bare fået den virkning, hvor det bedøver i 1-2 timer hver gang (efter redoseringer). Men lidokain virker ikke specielt farligt, så det går nok. Jeg tager alligvel sjældent coke.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
De tre gange jeg har taget kokain har det også bedøvet kraftigt med det samme, og det har også været grunden til jeg ikke gad prøve det mere - det er bare generelt skodcoke i Danmark, og så til latterlige priser. Rent kokain burde først begynde at bedøve efter et par minutter, ikke?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Sygt nok at coke er blevet så lidokain cuttet nu til dags..

OverSoul skrev:
Rent kokain burde først begynde at bedøve efter et par minutter, ikke?

Jo.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Kan så kun tilføje lidokain som endnu en grund til jeg ikk' gider at købe coke!
Hmm, bare af ren nysgerrighed; hvis det endelig var, ville man så kunne rense ens coke for lidokain?

Medlem
Brugeravatar

Jeg tror i princippet godt at du kan lave en acetone vask i et kaffefilter.

This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]