Motion og sex som substitut. Selvom jeg ikke selv får så meget motion at det gør noget

.
Men ellers så prøv at tænk over hvad du kunne gøre af spændende ting i dit liv. Som f.eks. en rejse, begynde til en kampsport, eller fordyb i noget som du synes virker spændende.
Der er andre muligheder for spænding i hverdagen, og min erfaring er at jeg er blevet mest grebet af de ting, som jeg havde de mindste forventninger til.
Og det er jo også spændende i sig selv.
Held og lykke med at finde noget at give dig til. Tag et par chancer. Det er jo lige derude, ventende på at blive fundet.
Ved godt at det kan være lettere sagt end gjort, men der ER muligheder.
/ Edit: Vil lige indskyde, at det også handler om hvor dit fokus er henne. Lige nu er dit fokus på stofferne, og så kan alt andet i livet godt blive farvet lidt gråt og kedeligt.
Efter jeg selv stoppede med at suge amfetamin hele tiden syntes jeg også alting var røvkedeligt, men efterhånden som jeg fik flere byture uden amfetamin i bagagen, begyndte mit fokus langsomt også at ændre sig.
Jeg vil ikke påstå at jeg ikke sætter pris på noget opløftende når jeg går i byen idag udover alkoholen, men jeg sagtens undvære alligevel, og samtidig ha' det sjovt, kun på alkohol.
Og nu læste jeg lige igen at du også har lagt festerne på hylden, men mit budskab omkring fokus gælder selvfølgelig ikke kun fester osv. Det var bare min erfaring omkring det, og at det begynder at lysne op på et tidspunkt.