Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 17:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har fået noget amf, som jeg utroligt gerne vil prøve. Det er ikke første gang jeg har fingrene i det, jeg har prøvet det to gange før, og syntes at det har været fedt.

Sidder lidt og overvejer hvor og hvornår jeg skal tage det, og om jeg overhovedet skal tage det.
Jeg har tænkt lidt på at tage det inden jeg tager i skole, eller blande det i min vandflaske som jeg tager med i skole og så drikke det mens jeg er i skole.

Men jeg ville meget gerne undgå at folk kan se at jeg har taget det, altså komme uden om at mine pupiller ændre sig og jeg kan få svedture ovs. Dette burde vel kunne gøres ved at tage en lille dosis af det, og det er jo heller ikke fordi at jeg har tænkt mig at sidde og være fuldstændigt kogt af oppe i skolen, vil bare gerne have energien og udvendtheden af det.

Vil gerne undgå forskellige kommentare om hvor dumt det er, hvor vanedannende det kan blive osv. Fordi det er jeg udemærket klar over.

Mit spørgsmål er altså; Kan jeg blande mit amf op i vand, og gøre det i så en lille dosis så jeg ikke kan blive opdaget, men stadig få en bid af de gode effekter?

Insane psychedelia user!

Ja, det kan du sagtens, altså blande amfetamin op i væske.

Men hvad er det fede i at beruse sig, og samtidig skulle spille 'normal' for ikke at blive busted?

DET ER DUMT AT TAGE AMFETAMIN I SKOLETIDEN.

Junior medlem

Det er for at sætte gang i min dag.
Hvis jeg har en god, udadvendt og energi-fyldt dag i skolen giver det mig også meget mere overskud til resten af dagen og måske endda ugen.
Kan godt se pointen i hvad du siger med at spille normal.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Problemet er at når du først ryger på det præstationstog, så kommer du til at have lortedage når du ikke er påvirket i skolen. Og har du tænkt dig at være på narko hver dag fra nu af i skolen, og indtil du får hue på?

Junior medlem

Helt sikkert ikke, vil bare gerne prøve det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Men så får du smag for effekten af det i skolen, og så kommer dine ædru dage i skolen til at føles som nogen endnu mere lortedage, end hvis du slet ikke var begyndt at være narkopåvirket imens du får undervisning.

Jeg forstår godt hvorfor effekten er appellerende når du skal ud og manøvrere i de sociale vande, men tænk nu over det.
Du bliver bidt af effekten, og så tager du også lige imorgen med.

Junior medlem

Du har ret i hvad du siger. Men jeg tør godt tage chancen en enkelt gang, fordi jeg ved jeg har selvdisciplin nok.
Og jeg har slet ikke penge til at tage det hver dag. Den eneste grund til at jeg har det, som jeg har nu, er fordi jeg har fået det.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Hvad forventer du oplevelsen, som ikke også skulle gøre sig gældende, hvis du tog det i weekenden?

Junior medlem

Jeg vil hellere være fuld i weekenderne, riskofrit(næsten).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg ved bare hvordan det selv ville virke på mig, da jeg selv har været dybt afhængig af amfetamin for nogen år siden.
Jeg kunne slet ikke forestille mig at skulle være i blandt alt for mange mennesker, hvis ikke jeg havde godt med amfetamin oppe i snotten eller i maven.
Og jeg røvkedede mig i byen, hvis ikke jeg var påvirket. Sad bare ovre i hjørnet og så gusten ud.

Når jeg så tænkte tilbage på før jeg overhovedet prøvede amfetamin, så kunne jeg huske at jeg ingen problemer havde med at gå i byen dengang, og havde det ekstremt sjovt og opløftet alligevel, kun på alkohol.
Det var én af grundene til at begyndte at tage mit liv op til overvejelse, mht. hvad jeg fyldte i kroppen.

Pas på at du ikke får en enkelt succes-oplevelse med amfetamin i skolen, for det kan godt være at du selv mener at du har viljestyrke, men hvis dagene efter din amfetamin-dag kommer til at virke grå og triste til sammenligning, så kan det blive svært ikke at finde en pose frem.

Medlem

Amfetamin i skolen kan være fint. Du får "snakker" på, du kan fokuserer meget godt, og hjernen arbejder egentligt også godt. Men du kan også meget hurtig blive "mærkelig", hvis du forstår. Dengang jeg tog amfetamin i skoletiden var det ofte i kogere og længere ture på amfetamin, så jeg blev rimelig fucked at være i selskab med, jeg havde snakker på, var rastløs osv. osv.. Jeg havde hyppige toiletbesøg hvor jeg skulle ud og have et par streger, og uden at jeg vidste det, så var jeg nogle gange væk i over 40 minutter, fordi jeg bare havde stået og kigget mig selv i spejlet eller lagt nogle rigtig flotte baner op. Egentligt kan det godt anbefales, MEN som Halose siger, så er det en ENORMT dårlig vane at komme ind i, og taget risikoen i betragtning, så vil jeg måske ikke anbefale det. Livet kan godt være spændende uden amfetamin, men når man har walked on the wild side, så er det egentligt ikke så spændende uden, og det ærgrer mig.

Mht. dit spørgsmål, så ved folk ofte ikke hvad de skal kigge efter, og ja, du kan godt blande det i vand, men hvis man endelig skal tage det i skoletiden, så ville jeg vælge at sniffe det.

Bare lad være med det og så held og lykke ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

yodawgyo skrev:
Egentligt kan det godt anbefales

Nej, det ved gud det ikke kan, og så på et HR-site! Og når nu du nævner 'snakkeren', hvad er der så godt ved at få snakkeren på, i skolen?
Lærer man mere af det?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Vil give Halose 100% ret i denne tråd.
Uanset hvor meget selvdisciplin du ser dig selv have, så kan det hele ryge til jorden, hvis du begynder at blive lidt for gavmild over for dig selv med de stoffer, og som jeg ser det, så burde skolen ikke være et sted, hvor man har tænkt sig at afprøve stoffer for at hæve ens præstationer. Især når du siger du kun har prøvet det 2 gange før.
Ikke at jeg på nogen måder synes det er en god idé, men hvis man endelig skal ligge og fifle med stoffer i sådanne situationer, så burde man kende sig selv en del bedre, i pågældende situation. Af egen erfaring ved jeg selv, at hvis du fejldosere dit amf, så kan effekten også virke modsat, at du begynder at blive ristet i det, eller mister din koncentrationsevne fordi du bliver rastløs, og så kan det være en rimelig nedern situation at sidde på skolebænken til kl 14-16(?), eller hvor lange dine dage nu er.
Plus, hvis du endelig bli'r bonget på en eller anden måde, så er du rimelig fucked. En unødig chance at tage, hvis du bare vil gøre det, for at blive mere fokuseret i skolen, så løb dig hellere en tur om morgenen inden du tager derover, hvis du virkelig vil gøre noget godt for dig selv. Og så gem amf'en til weekenden, og tag dig en go' tur med det der.

Junior medlem

Geografisk sted: vestjylland
Jeg kan kun være enig i hvad de andre siger - amf i skoletiden er en DÅRLIG ide! Man bliver så let afhængig af den "frie" følelse det giver. Det er meget lettere at snakke med andre, være vittig i timerne, være åben og så flyver tiden afsted. Jeg har selv været der hvor jeg ikke synes det var sjovt at gå i byen og være sammen med folk uden amf og er der et eller andet sted stadig, for man bliver ved med at savne den følelse hvor det hele bare kører. Så synes også du skal gemme amfen til weekenden og ikke begynde med det i hverdagene - det kan hurtigt blive en glidebane!

Junior medlem

Geografisk sted: vestjylland
- Og chancen for at folk synes du opfører dig underligt er der jo også. For selvom folk ikke altid ved hvad de skal kigge efter, kan de fleste godt lure, at der er noget mystisk ved dig, når du lige pludseligt snakker som et vandfald og sveder helt vildt (;

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Det kan absolute IKKE anbefales.
Gør det på et tidspunkt, hvor du ikke risikerer noget og hvor du ikke behøver holde dig tilbage.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja, for ikke at tale om at du kommer til at ændre karakter betydeligt, og det vil dine klassekammerater nok også lægge mærke til. Enten på dagen fordi du er all over the place, med munddiarré osv, eller også dagene efter fordi du sikkert vil virke meget mere indadvendt og stille, sammenlignet med den dag du var påvirket.

Og jeg forstår slet ikke grundtanken bag at være påvirket en enkelt eller to gange i skolen, bare for at prøve det.
Hvis ikke det virker, så har du ikke fået noget ud af at være på narko under undervisningen, og hvis det er et hit, så bliver du hooked på det.
Og hvis det var et hit men du ikke bliver hooked på det, hvad var der så fedt ved at være Superman en enkelt dag på dit uddannelsessted?

Medlem

Halose skrev:
yodawgyo skrev:
Egentligt kan det godt anbefales

Nej, det ved gud det ikke kan, og så på et HR-site! Og når nu du nævner 'snakkeren', hvad er der så godt ved at få snakkeren på, i skolen?
Lærer man mere af det?

OG NETOP DERFOR TILFØJEDE JEG "...så er det en ENORMT dårlig vane at komme ind i, og taget risikoen i betragtning, så vil jeg måske ikke anbefale det."! Det var dog utroligt hvordan man nogle gange skal bankes i hovedet på Psychedelia, fordi folk tilsyneladende kun læser halvdelen af ens indlæg. Jeg kalder det både en ENORMT dårlig vane, og siger at når man tænker på risikoen så er det nok ikke det værd - alligevel fokuserer du på de første 5 ord. Endvidere skriver jeg også til sidst: "bare lad være med det".
JEG har haft gode oplevelser på amfetamin i skolen, derfor kan JEG egentligt godt anbefale det, men opvejet mod det knap det så positive eftermæle som JEG af og til har oplevet som følge af disse, så vil JEG alligevel ikke helt anbefale det.
/rant off, excuse me for being a mad cunt.

Angående snakkeren, så kan det være godt hvis du eksempelvis skal analysere en tekst, for man kan få talt en del om det pågældende værk - det er i hvert fald hvad jeg har oplevet. Men hvis man er dårlig til at analysere, så bliver man altså ikke bedre til det, pga. amfetamin.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg synes bare du skal lade dit sidste indlæg der stå, jeg orker ikke engang at diskutere med dig.

Bare pas på hvordan du rådgiver andre, når du 'egentligt godt' kan anbefale en fristet sjæl at tage amfetamin i skoletiden, uanset om du smider et forbehold til sidst i dit indlæg eller ej.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Altså, amfetamin er en af de ting der er ret svære at se på folk om de har taget, medmindre de har gjort det lang tid i træk eller har taget meget. Jeg tror ikke du skal være urolig for at andre lægger mærke til det, men jeg vil alligevel fraråde dig at gøre det i skoletiden - Din egen uro over, om folk kan mærke du er på stoffer kan ødelægge hele oplevelsen for dig, for ikke at tale om at give dig en mulig angstneurose.

Som med alle andre stoffer der er nye for dig, så vent til du har fede og opbyggelige omgivelser, hvor du har mulighed og tid til at nyde oplevelsen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]