Hello guys!

First of all har jeg fået fat i nogle benzoer af en kammerat jeg kommer hos og handler lidt af hvert.. Jeg plejer at købe rivotril 2 mg, men disse er mindre, mere runde og farven er grøn. Der er ikke delekærv på og der står ikke noget på pillen. Vi tog begge to igår og virkningen var rar og afslappende, men ikke så stærk som rivotril. Han var heller ikke klar over hvilke det var, men han vidste det var en benzo. Det kan godt være det lyder uforsvarligt, men han er min ven og jeg stoler på ham. Jeg har ledt og ledt på nettet for at finde pillen, selv under medicin.dk hvor man kan identificere piller, men uden held.
En anden ting er, at jeg skal til en fest i aften. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad virkningen ville være, hvis jeg spiste benzo og drak lidt alkhohol (ikke så meget, jeg har læst det ikke er så godt i store mængder?) og har også tænkt på at ryge lidt hash.
Hvordan ville rusen være? skal jeg udelade benzoerne? og er der nogen der kan hjælpe mig med at identificere pillen?
Kald mig endelig uviden, det er derfor jeg er her

..og på forhånd tak

PS. Jeg vidste ikke hvor jeg skulle placere emnet!
PPS: Lige en ting mere! Hvis man er i byen og har været fuld, sker der så noget ved at spise en eller to benzoer når man kommer hjem og skal til at sove? Så er alkohol jo i blodet..