Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 05:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hello guys! :)

First of all har jeg fået fat i nogle benzoer af en kammerat jeg kommer hos og handler lidt af hvert.. Jeg plejer at købe rivotril 2 mg, men disse er mindre, mere runde og farven er grøn. Der er ikke delekærv på og der står ikke noget på pillen. Vi tog begge to igår og virkningen var rar og afslappende, men ikke så stærk som rivotril. Han var heller ikke klar over hvilke det var, men han vidste det var en benzo. Det kan godt være det lyder uforsvarligt, men han er min ven og jeg stoler på ham. Jeg har ledt og ledt på nettet for at finde pillen, selv under medicin.dk hvor man kan identificere piller, men uden held.

En anden ting er, at jeg skal til en fest i aften. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad virkningen ville være, hvis jeg spiste benzo og drak lidt alkhohol (ikke så meget, jeg har læst det ikke er så godt i store mængder?) og har også tænkt på at ryge lidt hash.
Hvordan ville rusen være? skal jeg udelade benzoerne? og er der nogen der kan hjælpe mig med at identificere pillen?

Kald mig endelig uviden, det er derfor jeg er her :)

..og på forhånd tak ;)

PS. Jeg vidste ikke hvor jeg skulle placere emnet!

PPS: Lige en ting mere! Hvis man er i byen og har været fuld, sker der så noget ved at spise en eller to benzoer når man kommer hjem og skal til at sove? Så er alkohol jo i blodet..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kan ikke hjælpe dig med at identificere pillerne, men det kan måske være noget kopi-medicin produceret udenfor Danmark, hvilket gør det svært at give et sikkert bud.

Men mht. benzoer skal de ikke bruges til fest. Sammen med alkohol forøger du sandsynligheden for blackout, og sandsynligheden for at du opfører dig åndssvagt rigtig meget.
Alkohol og benzodiazepiner påvirker hjernen på samme måde, og hvis du tager det sammen forstærker de blot virkningen af hinanden.

Senest rettet af Homo Superior 05 mar 2011 18:39, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Jeg kan desværre heller ikke hjælpe med identifikationen af pillerne...

Dog vil jeg også gerne indskyde at du bør holde dig fra kombinationen benzo + alkohol. 1 dråbe fra eller til, kan være forskellen på om du overhovedet husker aftenen.

Hvis du har tænkt dig at drikke kan jeg da lige tilføje at det benzodiazepin du har indtaget, sandsynligvis stadig er i dit system og hvis du drikker risikerer du at potentiere effekten. Dog skal jeg ikke kunne sige om det sker, blot at det kan ske.

Det er ikke mere end 1 måned siden jeg åd diazepam den ene dag, den næste drak jeg nogle øl. Jeg husker noget, men efter 3-4 øl(tror jeg) forsvandt hukommelsen.

//blazR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Måske det er disse piller? http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=35280&p=471639#p471639

Junior medlem

Tusind tak for alle svar. Jeg vil undlade at tage piller i aften så, nu hvor alkohol er indblandet. Og ja jeg har højst sandsynligt stadig stoffet i kroppen, også fordi jeg spiste en rivotril for to dage siden. Men jeg vil prøve at drikke en smule først og se hvordan virkningen er.... men jeg tager ingen piller :)

Psyduck: JA!! Det er dem.. :D tak

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]