Det meste af det amfetamin der bliver solgt i danmark er amfetamin sulfat ( det vil sige et salt ) salte er opløselige i mange ting feks. ethanol og methanol men også vand
Du kan lave en kold vandfri acetone vask da jeg tror det vil opløse de urenheder og bindemidler dit amf er cuttet med siden det bliver ved med at klumpe sammen metoden jeg har fået forklaret at TATP og Dex er at lade amfen stå i den kolde acetone i et syltetøjsglas med et låg på og et stykke fra en plastic pose inden under låget så det er tæt
hvorefter du stiller det i fryseren en 30 min tid og så filtrere det i et kaffefilter lader acetonen fordampe
bagefter putter du amfen ned i syltetøjs glas igen (glasset er selvfølgelig renset og rent hvis du bruger det samme) derefter blander du det op med 20ml vand pr gr der er tilbage efter acetone vasken og og omrøre det i glasset med en ske 5 min til amfetamin saltene er opløst.
Derefter filtrere du det gennem et stykke bomulds vat i en tragt ned på et ildfast fat
Hvor du til sidst sætter fadet ind i en ovn på varmeluft 70 graders varme indtil vandet er fordampet og den nogenlunde rene amfetamin sulfat er tilbage
som du så skraber sammen med et barberblad og sniffer med stor fornøjelse
kan anbefale pyrex glas fade som ildfastfad da det er nemmere at se den hvide amfetamin sulfat så du får det hele med
Men kan ikke anbefales hvis mængden af amf fra start af er under 3 gram da slut produktet vil være minimalt
hvilket skyldes at renheden af det meste gade amfetamin ligger på mellem 5 og 15 % hvilket omskrevet til hverdags sprog vil sige ,at ud af et gram amfetamin er der ca . 50mg til 150mg eller 0,05 gr til 0,15gr ren amf resten er lort Kreatin, laktose, bagepulver, glasskår og urenhedder fra produktionen
står tit tilbage med noget glinsende stærkt kemisk lugtende kreatin blæver i vattet efter vand filtrering.
Jeg har undret mig over hvad det glinsende er tror nok det er glasskår for jeg fik en ordentlig blod tud da jeg tog en sniffer af amfen før den blev renset så der er en god grund til at rense sin amf hvertfald det jeg for.
Men hvis du slet ikke kan pulverisere dit amf heller ikke med en morter eller mellem 2 skeer, så er der kun en mulighed men den kræver store mængder af amf det hedder put lortet i en blender eller foodproceser, den skal nok klare jobet men prøv at rense det som jeg har beskrevet så kan du nemlig bedre se hvad der i dit speed, plus det er nemmere for os herinde at rådgive dig når du kan beskrive hvad der forsvandt hvornår og hvad du ente op med til slut i vægt og måske også nogen billeder hvis ikke det for meget forlangt

held og lykke