Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 02:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: metadon
Junior medlem

Hej alle, jeg har brug for noget viden om metadon. Når jeg er vant til at bruge ketogan og oxynorm, mon det så er noget der minder om det? Og hvor stor dosis?? Jeg er vant til at tage ca 5-8 ketogan eller 10-12 oxy 10 mg ad gangen, og det giver behagelig men ikke vild rus. Håber på nogen har nogle svar:) TAK:)

Titel: Re: metadon
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Din tolerance er allerede godt oppe i stratosfæren,det ved du godt ikke?Hvis ikke du stopper nu,går det helt galt.Og når først der ER sket,er det så uendeligt meget sværere,end da man stadig kunne ride den af med lidt snotnæse og let søvn et par dage.Den gamle "hvis bare jeg vidste dengang,hvad jeg ved nu" er stadig forbandet aktuel.
Jeg tror ikke du lytter til det her,men jeg syntes jeg ville skrive det alligevel.

Medlem

Gonzo kunne ikke have mere ret, din tolerance skriger misbrug.
Desuden er metadon ikke et high der kan sammenlignes med de andre opioder imo. Har oplevet flere have angste perioder i løbet af en metadon tur, har selv eksperimenteret en del med et på det sidste, og det kræver nogle gange før man bryder sig om rusen. Den en mere forgiftende end buprenofin og fentanyl, men det er det den minder mest om. Tager du morfika for suset, vil du 90 % sikkert ikke kunne lide rusen, har du været de langtidsvarende opioder igennem, og kan lide kropsbehaget og de milde tripelement, vil du måske kunne lide dem 2. eller 3. gang.

Hold 1 måned og prøv buprenofin først, derefter kan du prøve 15 mg metadon, hvis du stadig har løst.

Mvh
Anarkrig

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
syntes du skulle ligge opiaterne på hylden i et godt stykke tid. om alt andet så Husk IKKE at redosere og hvis du endeligt skal så vent et godt stykke tid da virkningen kan tage utroligt lang tid om at træde i karakter.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]