Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 01:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hey Psy.

To af mine venner og jeg spiste igår Ca. 3 g. svampe hver. Idag sidder vi og overvejer at prøve LSD i aften, men har hørt at hvis man tager svampe to dage i træk, så bliver rusen skuffende den 2. dag, og har hørt det samme med LSD to dage i træk. - Men hvad så med Svampe den ene dag, og LSD den anden? Er der forskel nok på de to stoffer, så at man stadig får fuld, eller næsten fuld virkning den 2. dag, eller er tolerancen for stor?

Ved godt der er forskellige slags mærker, nogle stærkere end andre, men er ét mærke normalt, til ét trip, hvis det er første gang på LSD?

Vi har også snakket om at tage i byen hvis vi føler os tilpas med det, og kan styre rusen - men hvad er reglerne så med alkohol? Har læst noget om at det ikke er direkte giftigt, men at man ikke rigtig har styr på hvor meget man har drukket, og derfor burde holde sig til noget lign. øl så det ikke går for hurtigt, og vi har heller ikke tænkt os at drikke andet end øl, men vil gerne lige have en "second opinion" inden vi begiver os ud i noget, som måske er farligere end vi umiddelbart tror.

Håber i kan hjælpe relativt hurtigt ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
Der ér krydstolerance mellem svampe og LSD, hvilket betyder at i får mindre ud af LSD'en end hvis i havde ventet noget længere tid. Men i kan sikkert sagtens få en virkning ud af det. Jeg føler dog at jeg bliver nød til at sige at i burde vente en måneds tid mindst efter jeres svampe trip. Selvom jeg selv har gjort det og lign. flere gange, så jeg skal i hvert fald ikke spille hellig.

Vil egentligt anbefale jer at tage et halvt mærke til at starte med og så kan i eventuelt dose op hvis trippet er meget svagt. Et helt mærke er sikkert fint da de fleste man støder på ikke er så stærke. MEN jeg har flere gange prøvet at få nogle meget potente mærker hvor et halvt har været rigeligt!

Man kan godt drikke alkohol mens man er på LSD men ville ikke selv drikke mig helt i hegnet. Nyder dog tit et par øl under et syre trip.

Medlem
Brugeravatar

Takker! Det var jo det ultimative svar ;)

Tror vi ender med at se om det bliver til noget, da de er blevet anbefalet, og så se om vi skal i byen!

Peace out.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Bare tag dobbelt så meget eller mere dagen efter. Så virker det fint ;)

Junior medlem

drop byen, det altid nedtur med folk der ikke fatter god karma..SET AND SETTING!

de fleste stoffer virker mindre og mindre godt hvis man tager dem over længere tid... men du kommer ikke til at tage et mærke LSD dagen efter uden at mærke det.......... DET LOVER JEG DIG :D

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I mine bukser
Selv ville jeg droppe byen, men selv har jeg det også bedst på psychedeliske stoffer blandt venner jeg kender godt, og som ved hvad fanden jeg render og laver :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Synes ellers det kan være ret så interessant at tage i byen på psychedelisk stof.
Men jo, klart bedre ude i naturen med flinke mennesker, space og ro og mag :)

Medlem

Lsd i byen haha god tur i kommer til at føle at alle folk står og glor kun på jer..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
jeg havde et af mine vildeste syre ture i byen til århus festuge, det er altså ikke noget særligt.... svampe derimod ... :shock:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]