Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 18:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Adderall
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Hey psy.

Jeg har fået fat i nogle Adderall 20 mg XR. Jeg er godt klar over, at granulaterne skal knuses fint, hvis man vil have hele effekten på én gang. Jeg søger den eufori man får, når man sniffer en streg amfetamin, men jeg har læst mig til, at det ikke er for smart at insufflere pulveret, derfor tog jeg det oralt, da jeg prøvede dem.
Over en periode på ca. 3 timers tid, indtog jeg i alt 50 mg, men fik ikke rigtig den ønskede effekt.
Jeg var da okay frisk og sådan, med tilhørende narkodiller, men nåede slet ikke det punkt hvor man bare plaprer løs og har det fantastisk.

Skal jeg bare tage mere, eller skal det evt. indtages via en anden route. Har læst at sublingualt skulle virke godt.

Titel: Re: Adderall
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Har du nogen spørgsmål eller er det en "triprapport" :roll:

Prøv evt. at plugge. Jeg har ikke erfaringer selv, hverken med adderall eller plugging. Det kunne være et bud hvis ikke du ønsker insuflering.

//blazR

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Det er ikke en triprapport, jeg kan bare ikke rigtig finde nogen doseringsvejledning for ren amfetamin, da man jo slet ikke kan sammenligne det med almindelig gadeamfetamin.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Her en fra erowid der fortæller lidt om indtagelse af 80mg. Bare til at sammenligne lidt.

http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=13348

Edit; Jeg kan dog ikke se noget problem i at knuse pillen og indtage det nasalt, andet end du sniffer en helvedes masse "binding agents", som ganske vidst, skulle være neutrale. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]