@Frugthat tak for din velbegrundede bekymring jeg ved det bliver svært, men mit misbrug har alt for længe været min hobby nummer et og er det stadigt jeg har fundet mig et nyt fundament til og få prøvet og stoppe igen hvis jeg kan gøre det rimeligt selv styret med en som afholder mit fundament og hjælper mig med og lukke højrisikoerne så tror jeg faktisk på at det for alvor vil lykkes for mig.
Så bare for resten af mit liv.
I dag er en god dag for det vælger jeg nemig selv.
Mit liv bliver et godt liv for det vælger jeg nemlig selv.
Har søgt hjælp får misbrugscenteret til og støtte mig igennem nedtrapningen og stoppet gennem ugentlige terapeutiske samtaler, hvor det primært vil handle om at holde fokus samt få gjort op med nogle af de spøgelser fra fortiden som ellers vil medføre tilbagefald - kald det for højrisikosituationer - men mere over i det kognitive altså tankemønstre grebet udfra konkrete situationer og så lokaliserer udløseren - føl sig ind i den tanke begivhed som ligger til grund for den forkerte følelse der vil medfører forkert handling - og i sidste ende tilbagefald.
Offtopic men alligevel on:
Tak for den med visualiseringen, det påskønner jeg, hvis du læser dette, hvilket jeg håber, så ved du hvem jeg mener
Mvh