Hej psychedelia.
Jeg er ved at blive udtrappet af benzodiazepiner, og er blevet besluttet det skulle være fenemal.
Jeg fylder år i morgen, og vil rigtig gerne have det bliver en lidt speciel aften.
Det er et præperat der går ind og modvirker produktionen af nordadrenalin, og vidst virker i gabba systemet.
Problemet er, at det er et giftigt præperat, hvis det bliver forstærket for meget.
Alkohol forstærker virkning. Så det er udelukket.
Benzodiazepiner forstærker virkningen. Så det er også udelukket.
Morfin og lign. Skulle også være farligt. Og virker egentlig ikke så godt på mig.
Amfetamin og kokain. dopamin og nordadrenalin receptore.. Så det ville sikkert modvirke medicinen.
MDMA påvirker serotonin og dopamin.. Så det er heller ikke for smart.
Ketamin: Går slet slet ikke. Tør jeg ikke og lege med, når det er så kraftigt et præperat alene.
Hash: Forstærker vel også virkningen? Selvom det absolut ikke er favorit.
Syre: Det er vidst og lege med ilden?
Der er så følgende tilbage.. Temgesic/subutex.. Jeg kan ikke finde ret meget om præperatet og dens virkemåde, andet end den virker på en anden måde en morfinen gør. ( Det ved jeg.. Har taget det før) Jeg ved dog også at benzoer og subutex forstærker hinanden..
Men de KLOGE hoveder rundt omkring siger at temgesic udløser endorfiner i din krop. Det er blandt andet derfor, at drengene i fængslet kan tage så tosset de vil, da ingen kan bevise hvor mange endorfiner de har fået sig.. som i bad, mad, osv
.. Og så vidt JEG kan forstå, er der IKKE den store risiko ved at blande med ret meget ( Selvfølgelig i moderate mængder), da du simpelthen bare pisser eller kaster op, hvis du får for meget virkning af subutex. Men jeg er langt fra sikker. Og jeg vil ikke begive mig ud i det, medmindre der er en der har 100 % forstand på det.Hvad siger i.. Skal jeg dropppe ideen helt, og bare være normal. Eller har i et andet forslag?