Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 00:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Syre...
Junior medlem

Jeg har efterhånden været her noget tid og jeg har prøvet lidt af hvert.
Jeg har dog ikke prøvet LSD, som jeg har hørt skulle være ret meget i retning af svampe, som jeg er helt vild med.
Er det jeres erfaring at det passer?

TBF

Titel: Re: Syre...
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Selvfølgelig er begge virkninger psykedeliske, men jeg synes der er nogen forskelle imellem dem.

Svampe kan godt give mig grineflip, og jeg synes at rusen virker mere 'stram', i mangel af bedre ord.

For mig er LSD meget blødere i rusen, og jeg bliver mere suget ind i oplevelsen. Dosen har selvfølgelig også noget at sige her, på begge ting.
Derudover synes jeg altid at det føles som om alting drypper, når jeg er på syre. Det er super lækkert!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Halose skrev:
Er helt syg med LSD!

+1

LSD rusen finder jeg på forskellige punkter mere fin og detaljeret end f.eks svampe. Jeg elsker den intense detaljegrad som lsd tilbyder.

Edit: staveplade

Senest rettet af BehindMind 09 jan 2011 19:16, rettet i alt 2 gange.

Junior medlem

Har læst meget om det, så jeg glæder mig til mit første trip...

Jeg har hørt meget om hvordan man administrerer det. De fleste siger at man skal bare æde det, men har hørt et par stykker der siger det skal lægges ind på øjet eller under tungen... Hvad giver bedst resulat?

TBF

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
Er også stor fan af LSD. Det kan desværre for mit vedkomme være uretfærdigt svært at opstøve til tider! men ligger heldigvis inde med et dejligt ark for tiden som jeg prøver at få til at holde så lang tid som muligt, selvom det kan være svært ikke at lade sig friste til tider. ;)

Men ja læs godt op om det. Der er en stor forskel fra svampe. Blandt andet at trippet altså vare en del længere tid, og bestemt kan være udmattende i længden! ud over det har jeg altid følt at svampe var et meget mere kaotisk og forvirrende trip. På LSD har jeg en følelse af større forståelse og klarhed. Altså er jeg utroligt bevidst og stort set altid klar over at jeg er på LSD under trippet. På svampe plejer det trit at gå op for mig under trippet at jeg har spist svampe. Det kommer stort set altid til udtryk på en lidt åndssvag måde med at mig eller en ven pludseligt udbryder "NÅR JA FOR FANNEN VI HAR JO SPIST SVAMPE" og pludseligt giver det pokkers god mening at altid køre rundt!

Medlem
Brugeravatar

TheBlueFish skrev:
Har læst meget om det, så jeg glæder mig til mit første trip...
Jeg har ikke fundet det endnu, men søger efter et mærke på ca. 50 mics...

Jeg har hørt meget om hvordan man administrerer det. De fleste siger at man skal bare æde det, men har hørt et par stykker der siger det skal lægges ind på øjet eller under tungen... Hvad giver bedst resulat?

TBF

Har ikke lige hørt om det med øjet og ville heller ikke gøre det. Læg mærket på tungen i en 10-15 minutter og derefter enten slug eller spyt det ud. Du kan sgu ikke regne med at vide præcis hvor meget de mærker du finder er på så ville klart anbefale dig at starte med et halvt og så lige vente 2 timer og se om du kan klare et halvt mere. happy tripping når du når så langt :D

Junior medlem

Uha jeg glæder mig endnu mere til at opleve det første trip...

TBF

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jeg tror du tænker på syre i dråbeform/flydende form, i forbindelse med at dryppe det i øjet. Har til dato aldrig hørt om nogen der putter trækpapir på øjnene, og lader det sidde :).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

BehindMind skrev:
Jeg elsker den intense detaljegrad som lsd tilbyder.

Enig!

Jeg får ofte og et voldsomt body load på svampe og ender tit med bare at sidde og sumpe. På LSD får jeg det næste ikke og kan lave alt, hvad jeg får lyst til. Elsker især at danse på det! :)

Jeg plejer bare at ligge det under tungen i et kvarter og så sluge det.

Medlem
Brugeravatar

Halose skrev:
Jeg tror du tænker på syre i dråbeform/flydende form, i forbindelse med at dryppe det i øjet. Har til dato aldrig hørt om nogen der putter trækpapir på øjnene, og lader det sidde :).

HAH kunne ellers se noget sjovt ud! forestiller mig lige hvis man skal op i lidt større doser altså lad os sige 3-5 mærker og man så bliver nød til at rende rundt helt blind i et kvarter :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Kvart skrev:
Halose skrev:

HAH kunne ellers se noget sjovt ud! forestiller mig lige hvis man skal op i lidt større doser altså lad os sige 3-5 mærker og man så bliver nød til at rende rundt helt blind i et kvarter :D

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]