Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 19:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
jeg har set nogen venner Ryge Krydser, de ligger det på et stykke sølvpapir tager et rør i kæften og brænder under sølvpapiret hvor de knuste krydser ligger og suger imens røret, Lidt samme måde som at ryge Heroin, er der nogen menning i at ryge dem på den måde? eller får man mere ud af bare at æde lortet? jeg ved godt man ikke bør ryge piller, men mit spørgsmål lyder kun på om man får en bedre/vildere rus på den måde

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Undskyld, men hvorfor spørg du ikke dine venner om de syntes rusen er bedre/vildere?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Blodsplat skrev:
Undskyld, men hvorfor spørg du ikke dine venner om de syntes rusen er bedre/vildere?

Fordi jeg regner med folk er herinde har lidt mere kendskab og intelligens til at besvare mit spørgsmål.
Dem jeg har set gøre det er ikke ligefrem de smarteste fyre i flokken ;)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Sig til dine venner at deres piller virker meget bedre oralt - hvad går der af folk? surfe piller..

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg ville holde mig til at spise dem, hvis jeg var dig. Desuden burde du lede efter nogle andre benzoer at tage, da clonazepam har en grum lang halveringstid. Med andre ord, du bliver sløv og dum i mange dage efter en enkelt hyggedosering.

Medlem
Brugeravatar

noname skrev:
Jeg ville holde mig til at spise dem, hvis jeg var dig. Desuden burde du lede efter nogle andre benzoer at tage, da clonazepam har en grum lang halveringstid. Med andre ord, du bliver sløv og dum i mange dage efter en enkelt hyggedosering.

Det må man sige! Jeg åd 15 rivotril i onsdaggs, og er først lige vågnet idag fredag. Dvs eg har soveet i over 24 timer! Jeg følte mig helt normal, udoverjeg havde svært ved at holde balancen og kunne ik rigtig snakke.. :s men det var nu sjovt at prøve! :D Nu sidder jeg så her, og føler mig stadig mega skøv, hehe.. Men det er jo hvad man må forvente..

(og kom I bare med bemærkninger om, hvor dumt det er at spise 15 på en gang, jeg er sådanset ligeglad. Ved godt det ikke var det smarteste træk, men jeg havde det sjovt!)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tjaaa skrev:
(og kom I bare med bemærkninger om, hvor dumt det er at spise 15 på en gang, jeg er sådanset ligeglad. Ved godt det ikke var det smarteste træk, men jeg havde det sjovt!)

Ville jeg også have gjort, hvis du ikke havde skrevet det der! :stupid:

Udover det så lavede du den anden dag et topic, hvor du skrev at du havde det mærkeligt efter at have spist 4 valium :hm:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]