Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 16:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har fået købt noget nærmest flydende methamfetamin af en rimelig ukendt pusher.
er det normalt at det er flydende?
og hvordan tager man det så i bomber?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh
En hurtig søgning på google, bringer dig nemt svaret, men nu har jeg gjort det for dig :wink:

http://www.methoide.fcm.arizona.edu/infocenter/index.cfm?stid=196 her står der f.eks. at methamfetamin blandes op med vand for transportens skyld. Når det kommer frem koges vandet fra, så du har pulveret tilbage.

Fortalte din pusher dig noget om hvor mange miligram pr milliliter der er i? For hvis du ikke ved det, synes jeg ikke det lyder som en god idé at indtage det i den flydende form, da du ikke vil være i stand til at dosere korrekt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CTU
Er det en væske eller en mudret masse?

Såfremt det er det sidste så bare lig det til at tørre.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
"rimelig ukendt pusher"

LooL

Håber der er noget tilbage når du har dampet væsken fra. :wink:

Medlem

Methamfetamin, er det virkelig noget folk tør at eksperimentere med? :/ Sorry for offtopic, har bare virkelig hørt så meget dårligt om det stof.. Men tager jeg fejl?

Junior medlem

Nej du tager bestemt ikke fejl, jeg har set 2 dokumentar om det. Det er mindst lige så voldsomt som heroin. Bare på en helt anden måde selvfølgelig.

Senest rettet af skinboy 04 jan 2011 03:38, rettet i alt 2 gange.

Medlem
Brugeravatar

hehēlios skrev:
"rimelig ukendt pusher"

LooL

Håber der er noget tilbage når du har dampet væsken fra. :wink:

Lige min tanke :hm:

Junior medlem

Hvis det er flydende og gennemsigtigt så bland det op med kreatin 1 gram Flydende meth til 3,5 gram kreatin det er ca den målestok man plejer at gå efter forudsat at det er rent men så sku det være nemmere at putte i et stykke toilet papir og tage som bombe eller sniffe
hvis du syntes det ikke virker særlig godt kan du give det en acetone vask det for nemmelig NOGET af Kreatinen ud resten klumper sammen med meth olien og så har du et rent produkt der skulle kunne sniffes men hvordan man laver det til Freebase ved jeg ikke

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hvad er det for noget ævl, du lukker ud Lorentz? Hvis det er på saltform og samtidigt er flydende, så skal det bare inddampes for at få pulver ud af det. Absolut ingen grund til at forurene det med flere tilsætningsstoffer (kreatin). Hvad er det i øvrigt for en målestok "man" plejer at gå efter?

Junior medlem

Sorry har ikke sovet i 3 dage jeg tåger vist lige lidt men det er min pusher jeg har det fra så tror den er god nok for har set den flydende meth og det var en gul agtig konsistens Nu når jeg tænker over det så tror jeg faktisk det bare er meth olien jeg har set den var i hvertfald flydende og gul og man kunne ikke sniffe det kun indtage det oralt
og der sku fandme blandes kreatin i før man kunne sniffe det og der siger min pusher altså 1kg amf til 3 ½ kg kreatin og han tjener rimelig mange penge på det han laver så tror sgu han har mere styr på det en nogen junkier der sidder og spiller smart for at imponere nogen små unger NO NAME no regret men tror sgu manden (min pusher) ved hvad han snakker om bare et kvalificeret gæt håber jeg lidt om ikke andet for min egen skyld for jeg køber det nemmelig rent så tror nok det passer men er ikke sikker du kan sgu også have ret i det måske bare kan indampes ved det ikke vil købe noget mere og prøve så sku man da få en heftig Tirsdag :-)

Insane psychedelia user!

LOL Lorentz!

I øvrigt så kan man ikke stole på pushere. Som du selv siger tjener han mange penge. Hvorfor tror du han gør det? - Fordi folk som er vågne i flere døgn af gangen er nemme at fuppe.

Sorry for off topic. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Lorrentz, er ked af at briste din drøm om at have verdens bedste pusher. Men tror du skal prøve at finde en anden. Han lyder ikke som den kvikkeste. Og nej, hvorfor i al verden blande meth med kreatin?????

Junior medlem

Ja pushere er ikke de flinkeste i verden ved det godt men ikke desto mindre er idioten da flink nok til at lade mig købe det inden han selv piller ved det så det da altid et plus men nu koster amfetamin jo heller ikke alverden så det er jo ikke noget man går til grunde af at sku købe det vist ligesom en pakke smøger hvis ikke billigere alt afhængigt af hvem man kender og hvor i landet man er
har rejst en del i landets fængsler så ved godt hvad jeg snakker om ang. kvalitet og priser og det er meget varierende alt afhængigt hvor man sidder i Nyborg har de noget god knark men hvis man sidder i Arrest huse som feks Køge arrest så det ikke altid bedste man for og til en rigtig skod pris i gamle dage da der var de der linialer med hul i så fyldte de bare hullet op og det var hvad man fik for 200kr det svare måske til 0,3 gr fucking hustlere men det knark jeg for lige i øjeblikket er altså af en ganske særlig kaliber man tror sgu man kan flyve når man er oppe og køre på det du kan alt det er så fedt

Moderator
Brugeravatar

Lorentz, gå i seng og sov lidt, inden du gør dig selv endnu mere til grin.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
@Lorentz

I øvrigt håber jeg at det er din søvnmangel der gør at du har glemt hvad Enter-knappen, komma og punktum er.
Det er så pisse irriterende at læse den slags indlæg!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Du lyder som en kikse klapper .. "Det for sygt mit speed, kender nemlig de rigtige makkere... ååårh hvad jeg kan flyve når jeg tager det her .."
Er der altså ingen som gider høre på. Og hvorfor skulle vi også? Hvad kommer det topic ved???

Medlem

Geografisk sted: København
1kg amfetamin til 3 1/2kg kreatin, bedste pusher, haha:-) istedgade cola er renere end det..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CTU
MFS skrev:
1kg amfetamin til 3 1/2kg kreatin, bedste pusher, haha:-) istedgade cola er renere end det..

Du skal vidst være ret heldig for at finde renere amfetamin end det.

Alle rapporter jeg har set omkring emnet melder om en middelværdi omkring 10% w/w.

http://www.sst.dk/publ/PUBL2006/CFF/NAR ... pter11.htm
I linket herover er det godt nok medianen, men det burde ikke gøre den store forskel.

Moderator
Brugeravatar

Det forudsætter så også, at amfetaminen er helt ren, når den cuttes op. Som det formentligt er, så er der både væske (vand eller opløsningsmidler) og synteseurenheder i det stof, der blandes op, og så er det nok ikke meget galt med de 10 %.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]