Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 23:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Contalgin
Junior medlem

Mojn..

Er ny her, vil høre om der er nogle der ved om det er nemt at købe morphin på det sorte markede?? spørger ikke hvor bare om det kan lade sig gøre, tager så meget så det er svært at få de doser ved egen læge...

Titel: Re: Contalgin
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Hvis du tager så meget, er det så ikke på tide at tage en slapper??!

Dedikeret medlem

Lige for at svare på dit spørgsmål synes jeg det er ganske nemt, og ja self. kan det lade sig gøre..
Men kan du ikke lige uddybe lidt?? Hvorfor spørger du om det herinde? Har du stærke smerter? Får du selv udskrevet morfica? Er ikke sikker på jeg har forstået dit spørgsmål korrekt..

Junior medlem

Det er IKKE for smerter, men da jeg har taget dem i 4 år så er jeg dybt afhængig af dem...

Medlem
Brugeravatar

så er det nok på tide at stoppe min gode ven, inden du ødelægger dig selv helt :)

Dedikeret medlem

Jeg synes du skulle snakke med din læge om en aftrapnings plan.
Jeg har selv været på morfica næsten hver dag i over 6 år nu, plus jeg var stiknarkoman i ca. de første 4 år, og kæmper stadig med at komme ud af medicinen den dag idag.. Det skal dog siges at jeg har haft nogle mindre pauser hvor jeg har været clean i de 6 år..
Jeg vil helt klart anbefale buprenorphin til aftrapning. Det har hjulpet mig rigtigt meget!! De gange jeg har haft succes med at aftrappe, har det altid været på buprenorphin..
Har også aftrappet mig selv på metadon et par gange, men det er ikke noget jeg kan anbefale! Kun hvis du ikk kan tåle buprenorphin fx..
Hvad er det for noget morfica du har fået, og i hvor store doser??

Peace Morpheus

Junior medlem

contalgin 90 mg 1 gang daglig sammen med 4 nobligan 50mg.. senere samme dag 4 gange 50 mg. nobligan hver dag i 4 år.. så virkningen er VÆK tager dem kun for ikke at få abstinenser.. skal faktisk på afvænning, med start i næste uge, mén kan IKKE se hvordan jeg skal leve uden.. før pillerne var det hash og øl siden jeg var 18.. så bliver nok nemt afhænning.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Sørg for at prøve at komme ud af byen mens du aftrapper.Det er for nemt at finde noget i KBH en aften hvor man pludslig får en "go" ide (dem vil du få nogen stykker af).Det er sværere et sted i Jylland eller noget.
Og hvis du så får lavet en ordentlig aftrapning med f.eks Buprenorphine skulle det være til at finde ud af at gøre.
Men det kommer helt an på din egen holdning.Hvis du egentlig er ligeglad og er blevet "snakket" til at trappe ned,vil du ikke komme ret langt.Det skal være et ønske hos dig selv,men jeg regner med du har hørt alt det her til hudløshed.
Held og lykke med det.

Junior medlem

ser ud til der er mange der ved noget om contal og oxyer herinde.. er der så også nogen der ved hvordan man kan omdanne 20 mg oxycontin til fixnin??

Insane psychedelia user!

don skrev:
ser ud til der er mange der ved noget om contal og oxyer herinde.. er der så også nogen der ved hvordan man kan omdanne 20 mg oxycontin til fixnin??

LAD VÆRE med at fixe tabletter! Det smadrer dine blodbaner. Find dine stoffer i ren(-est mulige) form hvis du absolut skal skyde det med pumpe.

Dedikeret medlem

Jeg ved hvordan man gør det med både contalgin og oxycontin, for har jeg selv sat og spildt et stort stykke af mit liv på at fixe contalginer hver dag!. Og tro mig. Du vil ikke ønske at jeg forklare dig hvordan man gør det!!!!
Jeg vil ihvert fald ikke skrive det får så for jeg jo bare skylden for at have ødelagt dit liv.. plus jeg vil ikke være med til det..
Jeg er helt ening med FJAS!
Tabletter skal ikke fixes!
Faktisk synes jeg man bør undgå at fixe alt! Ikke bare tabletter..Hvis det nu endelig skal gøres så få fat i en steril ampul og vær sammen med en der ved hvad han/hun laver!! Det er pisse farligt! Jeg har mange venner der er gået bort pga. netop dette!!!

Peace Morpheus!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]