Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 aug 2025 13:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Morfin DAK
Medlem

Hej mates :)

Ligger lige inde med 30 mg Morfin DAK og ville lige høre hvordan jeg får mest muligt ud af dem. De er i pilleform og har ikke mulighed for at tage dem rektalt, da jeg ikke ligger inde med noget udstyr til det formål ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Der er delte meninger, men oralt eller nasalt.

Medlem

Okay tak :) Skal jeg så bare knuse dem til fint pulver og så det fint? :) Btw, hvor lang tid går der før virkningen træder ind? Den gang jeg tog Oxynorm var dem omkring 20-30 min

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Morfin DAK er ikke depot, så der er ingen grund til at knuse dem, medmindre det er for at indtage det nasalt.
Nasalt, kommer virkningen efter 5-10 minutter, og oralt går der gerne en 20-30 minutter som du selv er inde på, alt efter om du lige har spist den store buffet eller har tom mave.

Medlem

Okay tak for hjælpen :)

Medlem

Forresten vil det forstærke effekten, hvis jeg tager det sammen med mandolgin?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja, da det også er et opioid. Men pas på med at doserne. De booster begge hinandens virkning.

Medlem

Ja det også det.. Har lige indtaget morfinen oralt, ved at knuse det og så skyllet det ned med en masse vand :D! Kan ligeså stille mærke effekten træde ind, hold kæft hvor er det lækkert :D ! Hvad ville du sige jeg skulle redosere med hensyn til mandolgin, hvis det er ? Har 4x50 mg til rådighed :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis du endelig skal redosere, så start ud med 50 eller 100 mg alt efter om du har tolerance, det lyder ikke som om at det er den vilde erfaring og tolerance du har. Så imo er 50 mg nok en meget go start HVIS du synes at der skal redoseres. Ellers så røg en pibe tjald, det booster også virkningen af opioider. Uden at det er farligt for kroppen (det værste der kan ske er at man brækker sig, kan også ske med for meget/mange opioider blandet sammen på én gang).

Medlem

Okay det noterer jeg mig lige :) Har meget erfaring med oxynorm, så lidt kender jeg da til opiater :) Ikke en nær så euforisk rus Morfin giver, men det giver en dejlig form for ro.. Har dog ikke taget oxynorm i 1,5 måned nu, så min tolerance burde vel være i bund?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Det var godtnok nogle høje doser at lægge ud med Obama!! Jeg ville sige 30 mg. Men ok..
Havde en kammerat der næsten var ved at kradse af på 100 mg morfin!
Den mest effektive måde er selvfølgelig IV. Men det vil jeg fraråde på det groveste!!!!
Dernæst er slimhinder, som du selv var inde på.. Om det er analt eller nasalt ved jeg ikke om har så mega meget at sige..
Kunne forstille du får en længere virkning nasalt med den smule der nu ryger ned i maven ved snifningen..
Efter slimhinderne kommer den dårligste optagelse af morfinen, nemlig oralt. Men jeg fotrækker tit at tage mere istedet, end at sniffe, da jeg ikke bryder mig om at skal have sindsyge mængder af meget dårligt smagene morfin og laktose i næsen!! føj!..
Men nu kender jeg jo ikke til din tolerance, da du skriver du har experimenteret en del med oxyer.. Men mit råd er start med 30 mg. og vent mindst en time og så redosere hvis du føler der er brug for det.. Jeg tror også 30 mg. oralt nok er i underkanten til dig, men HELLERE TAGE AF 2 GANGE END EN GANG FOR MEGET!!!
Peace Morpheus!!
Og go kokser herfra!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tror du har misset et par indlæg i tråden Morpheus. :)
Det er Tramadol jeg siger at han/hun skal supplere med, og det er Tramadol brugeren spørger om, altså om det vil booste morfinens virkning (som han/hun skriver i første indlæg, så er der 30 mg morfin til rådighed).

Medlem

Giver lige feedback her

- Indtager 30 mg Morfin oralt (knust, med en masse vand til)
- Efter godt en time, træder der en 'lille' effekt ind, bliver lidt afslappet, men desværre slet ikke noget der kan sammenlignes med oxynorm :(
- Efter en time mere redoserer jeg med 50 mg mandolgin/tramadol, og sådan fortsætter jeg de næste 2 timer indtil redosering lyder på 150 mg (nasalt)
- Venter.. Ingen forøget effekt efter min mening, var en smule afslappet og sov da også ganske fint, men det kunne måske skyldes at klokken var 3:00 om natten?

- Vågner op næste dag og ved ikke om dette var morfin 'hangovers' eller den rigtige virkning der først var trådt ind nu, for jeg var virkelig enorm tung i kroppen og havde mest af alt bare lyst til at blive i sengen resten af dagen med noget TV. Prøvede at rejse mig op, men det gav mig sgu kvalme, så tog nogle timer på øjet. Hen ad dagen gik det hele så i sig selv, og mærkede ikke noget til det derefter :) Tror I der skal en noget større dosis til? Måske var 30 mg lige i underkanten, men overvejer at starte der igen næste gang og så bygge stille op til jeg ligger på de 50-60 mg istedet.. Hvis jeg får chancen igen :b

Medlem
Brugeravatar

m-ing skrev:
Hej mates :)

Ligger lige inde med 30 mg Morfin DAK og ville lige høre hvordan jeg får mest muligt ud af dem. De er i pilleform og har ikke mulighed for at tage dem rektalt, da jeg ikke ligger inde med noget udstyr til det formål ;)

Tyg den, er klart det smarteste. Og så gå en tur rller tage dig et par armbøjninger, så der kommer gamg i blodomløbet;)

Dedikeret medlem

Ups! Du har helt ret Obama! Sorry det må du sku undskylde..

Men jeg har selvfølgelig stadig samme mening til trådstarteren ang. dosering af morfin..

Men jeg ser absolut ingen grund til at tygge/knuse Morfinen, hvis den skal tages oralt, da det jo netop er Morfin DAK, og ikke Contalgin fx. eller Oxycontin..
Det er jo ikke depot, så jeg vil mene det kun gør det hele meget mere besværligt, og smager mere klamt, plus man kan risikere ikke at få det hele med når man knuser det..
Så på det punkt er jeg er helt ening med dig Obama(med nasal/oral tingen, ja og mange andre punkter).... Morfin DAK pillen virker ikke bedre af at den bliver tygget/knust.. Måske en smule hurtige, men det tager også tid at knuse en pille, og så lidt hurtigere den virker har ingenting at sige efter mine erfaringer som ex. junkie..

Peace Morpheus!

Senest rettet af Morpheus 29 dec 2010 20:13, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

@trådstarter: Der er ikke nogen grund til at sniffe mandolgin - overhovedet. Oral indgift fremover!

@Sunshine reagge:
Blodomløbet har ikke noget at gøre med morfins virkning. Den skal nok virke lige meget om man tager armbøjninger eller ej.
Endvidere kan jeg virkelig ikke se nogen grund til at knuse en pille der ikke er depot, som Morpheus også er inde på.

En lille ting til Morpheus: Det er Oxycontin der er depot, og Oxynorm der er instant release. :)

Medlem
Brugeravatar

Morfin optages hurtigere i blodet hvis du er aktiv og tygger dem, det er et faktum. Sådan virker det ivertfald på mig, men vores kroppe reagerer jo ikke altid ens. Jeg er ret ny herinde på sitet så jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan jeg indsætter et profil billede? synes det virker lidt uoverskueligt at lære at bruge dette site optimalt...

Dedikeret medlem

ja det er rigtigt. ved det godt, men så ikke lige jeg kom til at skrive forkert.. Retter det lige.. Oxynorm er selvfølgelig IKKE depot! Men derimod er Oxycontin depots/retard(langtidsvirkende) oxycodon...

Dedikeret medlem

Jeg skal ikke kunne sige om morfin virker hurtigere hvis man render rundt og får blodet til at pumpe, men jeg ved at jo mere i ro man holder sig, jo mere kommer man til at kokser/falde hen.. Jeg kan helt klart bedst lide at holde mig næsten helt i ro og stene en film eller snakke mens jeg er på morfika da det i hvert fald for mig kører den lidt søvndyssende virkning helt vildt op! Men pas på med at fx. ligge ned i sengen osv. da det godt kan gå hen at blive små farligt i store doser morfica..
Min bedste ven døde på denne måde, ved at ligge ned og kvæle sig i sit eget bræk!
Så hvis man beslutter sig for at lægge ned og hygge sig på morfica, og stene lidt tv fx. så synes jeg man bør sørge for at ligge sig på siden hvis man føler sig MEGET skæv! Det er bare generalt.. Jeg mener og passe lidt på hvis man har let ved at få kvalme på morfica..

Peace Morpheus!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]