Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Er ik den store lsd expert så ville lige høre om hvor længe et trip på et kvart mærke ville vare sån cirka?

Dedikeret medlem

Med mindre det er et ekstraordinært stærkt mærke, så vil du sandsynligvis næsten ikke mærke noget. Desuden svinger doserne på de forskellige mærker så meget, at ingen med sikkerhed kan sige dig hvor længe trippet vil vare.

Junior medlem

okay, hvad med ½ så? Det er forresten et blå shiva mærke.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
mit bud er på mellem 8 og 24 timer.... Har mærket den gennemsnitlige mængde i sig for gade mærker, tør jeg godt skyde på at du kan regne med max 12 timers trip, men husk det er altsammen bare skøn.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
Snoezel skrev:
mit bud er på mellem 8 og 24 timer.... Har mærket den gennemsnitlige mængde i sig for gade mærker, tør jeg godt skyde på at du kan regne med max 12 timers trip, men husk det er altsammen bare skøn.

Vil det sige at det vil være lige lang tid uanset dosen?

Du burde godt kunne mærke noget sålænge det er et nogenlunde mærke. Nogle af mine venner gjorde det første gang og de havde fuld jordforbindelse men kunne da absolut godt mærke noget

Dedikeret medlem

Citat:
Vil det sige at det vil være lige lang tid uanset dosen?

Absolut ikke :) Dosen er altafafgørende for hvor lang tid trippet varer. Jeg tror netop, at Snoezels point var, at når vi ikke kender dosen, så må svaret være "alt fra ret kort tid, til meget lang tid" :wink:

Dog vil jeg mene, at et kvart mærke er så lidt, at det næsten kan være ligemeget - med mindre det er nogle exceptionelt stærke mærker. Et halvt kan jeg dog oftest fint mærke, men det er absolut ikke voldsomt :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
^^ Ok synes også det lød lidt underligt. Men ja der er nok ikke det store at komme efter med et kvart mærke. Har skam også oplevet trips på halve mærke som nærmest gik over gevind. Men har nok være heldig med de mærker jeg havde på det tidspunkt. ville også anbefale et halvt til at starte med.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
En anden mulighed er at smide at halvt mærke, i en flaske vand (husk et markere flasken tydeligt!!), så kan der doseres lidt efter lidt, med slurke - Det er også en god måde at dele en dråbe flydende syre på... Syre er bestemt noget folk der har den interesse, skal tage i deres helt eget tempo

Moderator
Brugeravatar

Culpepers skrev:
Jeg tror netop, at Snoezels point var, at når vi ikke kender dosen, så må svaret være "alt fra ret kort tid, til meget lang tid" :wink:

exactamente! :idea:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: <RADAR OFFLINE>
Der kan så også bare ske det at man deler hvad der er ment til at være 1 dose (1 mærke) så venter man lidt (det virker ikke) og tager et halvt mere. Bum, nu virker den anden halvdel heller ikke fordi du allerede har opbygget tolerance på den tid ..

Spild af tid og penge at tage andet mindre end 1 mærke ..

Moderator
Brugeravatar

dezza skrev:
Der kan så også bare ske det at man deler hvad der er ment til at være 1 dose (1 mærke) så venter man lidt (det virker ikke) og tager et halvt mere. Bum, nu virker den anden halvdel heller ikke fordi du allerede har opbygget tolerance på den tid ..

Du kan aldrig vide hvor stærke de mærker du har fået fat i er! Jeg har prøvet at blive væltet af halvt mærke og har set et par af mine venner også, det kan sagtens lade sig gøre og behøver ikke at være spild af tid.

@trådstarter: start med et halvt og lad det blive ved det første gang. Kan du overhovedet ikke mærke noget, så vent til en anden gang og tag et helt mærke der. Kan du godt mærke noget, men synes det er for lidt, så nøjes med et kvart mere næste gang. Mange begår den fejl (inklusive mig selv), at ville oppe dosen efter et par oplevelser og så ikke tænke på at man rent faktisk fordobler dosen når man går fra et halvt til et helt mærke, det burde virke så åbenlyst, men mange tænker ikke lige over det, før de står i stiuationen.

Junior medlem

Regner med at prøve dem i morgen, tager ½ regner jeg med, skal nok skrive hvordan det går :rocking:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Dezza - det er noget vrøvl - Der opbygges ikke nogen tolerance på de få timer der vil gå.... Jeg kan blive ved med at redosere de første 24-30 timer og få en udemærket virkning, det først derefter jeg synes der skal droppes 2-3 mærker ad gangen før det har nogen synderlig visuel effekt - dog bliver tankemønstret stadigvæk forandret og så kan vi jo så begynde at diskutere hvad det er man jagter i et syretrip.

Start med ½ hvis det er et nyt mærke... De shiva mærker jeg spiser for tiden er ret kraftige IMO Men vil mene der stadigvæk skal en 3-4 stykker til før vi nærmer os de 400mics.... Kan ikke præcisere noget under 400 mics da det jeg mærker efter er den markante forskel der er på +400mics og -400mics...

P.L.U.R

Moderator
Brugeravatar

ILoveShrooms skrev:
Regner med at prøve dem i morgen, tager ½ regner jeg med, skal nok skrive hvordan det går :rocking:

fornuftigt, far er stolt :D

God tur :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Snoezel skrev:
dezza skrev:

Du kan aldrig vide hvor stærke de mærker du har fået fat i er! Jeg har prøvet at blive væltet af halvt mærke og har set et par af mine venner også, det kan sagtens lade sig gøre og behøver ikke at være spild af tid.

@trådstarter: start med et halvt og lad det blive ved det første gang. Kan du overhovedet ikke mærke noget, så vent til en anden gang og tag et helt mærke der. Kan du godt mærke noget, men synes det er for lidt, så nøjes med et kvart mere næste gang. Mange begår den fejl (inklusive mig selv), at ville oppe dosen efter et par oplevelser og så ikke tænke på at man rent faktisk fordobler dosen når man går fra et halvt til et helt mærke, det burde virke så åbenlyst, men mange tænker ikke lige over det, før de står i stiuationen.

Derudover, så er det en god ide at købe mange frimærker hjem af gangen, så man får en fornemmelse for hvor stor en dosis der skal til før man tripper, med de frimærker man har købt. Jeg køber aldrig mindre end 10 frimærker ad gangen, og bruger som regel de første 1-2 mærker, til at få fornemmelse for hvor stærke mine mærker egentlig er.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]