Peter Pedal skrev:
HOPIFJORDEN
Hvordan kan du være moderator og så vide så lidt?????? Jeg undres og undres......... og er rystet!
Men ok - hvis du kun skal holde øje med om folk opfordrer til salg o.l. så kan en hver "skævert" gøre det.
?? Med Johnsons ord: "Nigger hvem fuck er du?!"
Nå, men tilbage til topic.
Jeg har prøvet zonoct (10 mg zolpidem) og af en eller anden grund jeg ikke lige kan stedfæste har jeg lidt mere respekt for zolpidem og blander det ikke med andet og anvender det kun, når jeg har problemer med at sove (som jeg desværre har til tider uden det har noget at gøre med stimulanser eller andet stofinduceret). Og til det virker de så tæt på perfekt som jeg kan forestille mig faktisk. 15 minutter efter indtag og så kan jeg sove, hvis jeg vil.
Oxapax: somehow er oxazepam den benzo jeg bryder mig mindst om. Effekten er sådan lidt mindre interessant end de andre imo. 15 til 22,5 mg vil jeg klart kunne mærke.
Nitrazepam on the other hand kan jeg godt lide. 15 mg er jeg overbevist om vil lægge den utilvænnede i en dyb søvn, så start med 10 mg vil jeg anbefale (jeg indser at det tidspunkt du taler om at tage disse lægger for et par timer siden).
Hvordan effekten er med hash ved jeg ikke, da jeg ikke ryger hash særligt ofte (jeg lader til at være lidt en minoritet her på boardet i at jeg syntes det er lidt klamt at ryge - men det er også et punkt jeg har ændre mening på over de sidste 10 år).
Du vil måske finde min beskrivelse af de to benzoer lidt mangelfuld, men det er sådanset bevist at jeg ikke skriver om malende forskelle. TBH skal du tage folks beskrivelser af forskelle mellem de forskellige benzoer i store træk og med et gran salt. Forskellene er er ret subjektive og ses der bort fra halveringstiden trorr jeg få vil kunne blindteste ækvipotente doser af forskellige benzoer fra hinanden.