Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 11:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey jeg er ny på det forum men er glad for at være her og er allerede godt aktiv! også har jeg allerede lært en masse der vil hjælpe mig fremover Nå men har et par spørgsmål om frimærker

Vil gerne høre hvad en

2.hvor mange plejer i og spise og hvad vejer i?

3.Er det noget man skal være meget forsigtet med omkring hvor meget man indtager?

Prøver bare og få lidt viden omkring det da jeg har prøvet det to gange nu hvor jeg har spist et hvergang og syntes det er utrolig spændende

Mvh Mikkel :)

Rettet: Ingen prisdiskussioner, læs retningslinjerne for forummet. /noname

Senest rettet af Xazon 01 nov 2010 14:22, rettet i alt 1 gang.

Site Webmaster
Brugeravatar

Xazon skrev:
3.Hvilke mærker er jeres ynglings eller dem i syntes er bedst, gerne billed hehe :D?

Styrken på mærker er ikke ens bare fordi de har samme print. Alle og enhver kan købe de forskellige print og tilføre LSD.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem

Fuskeren.. så man skal virkelig stole på den man køber det af nok derfor der ikke har været samme dosis i de to forskellige avatar

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Xazon skrev:
Fuskeren.. så man skal virkelig stole på den man køber det af nok derfor der ikke har været samme dosis i de to forskellige avatar

Kan sagtens varierer lidt alt efter hvor på arket mærket er taget, opbevaring, setting og meget andet som kan spille ind på et psykedelisk trip ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: <RADAR OFFLINE>
Gartnersvinet skrev:
Xazon skrev:

Kan sagtens varierer lidt alt efter hvor på arket mærket er taget, opbevaring, setting og meget andet som kan spille ind på et psykedelisk trip ;)

Ja plus at dem der så nu engang går og siger at de ikke virker osv, sidder og fedter med et halvt mærke og så venter de 4 timer til kroppen har taget syren til sig som var det en fast daglig kost- så får du altså ikke meget virkning ud af dem!

Der er en grund til at de er lavet 1 stk- at tage under 1 er jo helt mærkeligt når man tænker på hvor store gamle mærker var! (og dermed ikke sagt der var større dosis, men alligevel- mere papir kan absorbere mere væske/syre)

Alle dem jeg har snakket med har sagt de har været bedre end dbl hoffmann mærker, der er endda nogen der har taget et AVATAR et par timer efter et dbl hoffmann som kun virkede i kort tid- AVATAR' satte smæk på for alvor .. og det var kun 1 stk

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
Gartnersvinet skrev:
Xazon skrev:

Har jeg godt nok aldrig hørt om før. Hvor meget kan det varierer?

Medlem

De forskellige avatar mærker jeg købte og tog i portugal i år.
Købt fra hhv. en hollænder og en spanier var begge rigtigt kraftige mærker.
De blev af begge personer solgt som værende 180 mics.
Det siger jo ikke så meget men de var bestemt blandt de stærkest mærker jeg har taget.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]