Tjaaa skrev:
Pas på dig selv. (:
Du kan sagtens sige en gang om måneden nu, men så bliver det pludselig hver weekend, fordi man gerne vil have det der ekstra "kick" når man fester. Og så er det en ond cirkel at komme ud af igen.
Nu skal man jo også passe på med at male fanden på væggen med det samme..
@Trådstarter;
Det jeg synes er lidt foruroligende er, at du lyder som om du vil tage det "fast".. Ikke nødvendigvis ofte, men det lyder som om du "planlægger" at tage det.. Det lyder lidt mærkeligt, og hvis nogen ved hvad jeg snakker om, så må i gerne uddybe

Men som sagt før, er høj puls og gallopperende hjerte ikke noget usædvanligt når man er på stimulanser.. Er det sundt for hjertet? Du kan sammenligne det lidt med at løbetræne - der får du også hjertet på overarbejde, men på en amf-tur er dit hjerte på overarbejde i langt længere tid, og det er ikke sundt - hverken lige nu, eller på lang sigt..
Ville det være en god idé at drikke det? - Du skåner dine næsebor (specielt næsevæggen!!), men virkningen er som skrevet før, lidt langsommere om at træde ind - og efter min mening, en lille smule svagere.. Men du skal være opmærksom på, at uanset om du sniffer, spiser eller drikker det, så slipper du ikke for bivirkningerne. Du vil stadig opleve kæbespændinger og forhøjet puls, og så vidt jeg ved er der ingen vej udenom - det er bare noget man må acceptere, hvis man vil have snuden i posen..
Du vil heller ikke kunne undgå nedturen helt, bare fordi du kun er påvirket en enkelt nat. Nedturen vil naturligvis ikke være lige så slem, som hvis du havde været på tur i 3-4 dage, men nedturen kan man aldrig 100% undgå, det skal du lige være opmærksom på..
Angående alkohol, så er der mange der siger "drik for guds skyld aldrig, aldrig alkohol sammen med amf!"
- jeg har gjort det tit, faktisk hver gang, for det er som regel når jeg er fuld jeg har lyst til amf.. Men du skal ikke regne med at alkoholen er din ven, og det er jo lidt ulogisk at tage amf, for derefter at dulme rusen, ikke?

Så hellere tage mindre doser..
Min personlige mening;
Man skal altid passe på hvad angår stimulanser, og nu ved jeg jo ikke præcis hvordan det påvirker lige netop DIT hjerte, men jeg synes du kraftigt skal overveje om det er det værd! Hvis dit hjerte opfører sig så vildt, at rusen bliver ubehagelig, er det jo ikke sjovt at være påvirket - og hvad er formålet så?
Håber det var noget du kunne bruge ^^